לאן האנשים שוחים כשהבריכה קפואה? צימרים עם בריכה מחוממת

ישנם אי אילו ישראלים אשר חשים בהתרגשות יתרה כאשר מודיע החזאי במרקע על בואו של היורה. הם רק מצפים בכליון עיניים לבגדים הארוכים מלאי הצמר ומאושרים לנוכח השמיים האפורים. ישיבה מול תנור ספירלה ושוקו יותר נעימה להם מבילוי בבריכה, והם מעדיפים לצפות בסרט מתחת לפוך, מאשר לצאת למסיבה בהרצליה עם המון אלכוהול. אם הסכמתם עם כל זה, אתם כנראה חלק מאנשי החורף והכתבה הבאה, בדיוק בשבילכם.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 06/11/2022

צימר עם בריכה מחוממת אל מול נוף פתוח

ארץ ישראל נתברכה בשלל צימרים מכל הסוגים, כגון: צימרים עם גינה, עם ג'קוזי, צימרים שהם בקתות עץ, עם נוף, ועוד שלל מבנים. אם אתם אנשי חורף, כנראה שתמצאו הנאה רבה בצימר עם בריכה מחוממת, שכן צימר כזה, יתאים לכם גזר לאיש שלג. הידיעה שבחוץ קר בזמן שבפנים כה נעים וחמים, האין זו התממשות חווית החורף במלוא הדרה? לדעתנו כן. בצימר עם בריכה אינכם מפסידים את ההנאה שבשחייה, גם לא במזג אוויר קריר. קחו לעצמכם כמה רגעים כדי לדמיין את הרגע האוטופי בו אתם בתוך הבריכה החמה והמקורה, בו זמנית שבחוץ הגשם יורד בעלטה. 

 

חרמון מוסיף המון

צימרים עם בריכה מחוממת נמצאים בעיקר (אבל לא רק) באזור הצפוני של ישראל. כידוע, זה האזור הנחשק והמוביל בנושא הצימרים, כבר שנים. ברמת הגולן מלאת הנופים תמצאו שפע בקתות ומתחמי אירוח מרהיבים הכוללים בריכה חמה שתגרום לכם לרצות להישאר בה לפחות עד בוא הקיץ.  וכמו שאין צימר ללא מיטה, אין כתבה על הצפון בחורף, בלי החרמון. החורף פותח סוף סוף את אתר החרמון, שאליו רבים נוהרים בהתרגשות, לכן יקל עליכם לשהות בצימר מבעוד מועד כדי לחסוך את הפקקים. חוץ מהחרמון, מחכות לכם שפע של אטרקציות מרהיבות לא פחות, שאסור לפספס, בעיקר לא בחורף. 

מרינה רם

מרינה רם

צימר מרינה רם הוא מתחם של 3 יחידות עם נוף מרהיב אל בריכת רם, קרוב לשפע אטרקציות, ומקום לעד 15 נופשים,

כולל בריכה מחוממת בחורף, וחצר ענקית ומוארת.

טלפון: 053-5229315 

 

הכנרת יפה גם בחורף

הזכרנו בכתבה את ההנאה ב - צימר עם בריכה מחוממת בצפון ואת רמת הגולן המרשימה בחורף, אך אין להתעלם מיעד לא פחות ייחודי שנמצא בצפון, הלוא היא הכנרת. כן כן, ברור לנו שבחורף אולי לא יהיה לכם יותר מדי מה לעשות במים הקפואים של הכנרת, אך גם לטייל ליד החופים או ליהנות מהפארקים הרבים באזור, יכולה להיות עוד חוויה יוצאת דופן שאפשר להוסיף לארסנל החוויות שלכם מהחורף בצפון הארץ. 

ראש פינת נוי

ראש פינת נוי

בין הצימרים המטריפים שתכירו - 2 בקתות עץ וסוויטה לזוגות בלבד, עם בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי בכל יחידה, נוף פסטורלי מרתק, והמון ירוק מסביב. 

טלפון: 053-6112243

וילה גראנד פאלאס 

וילה גראנד פאלאס

וילה יוצאת דופן בכל קנה מידה, כוללת בריכה מחוממת, נמצאת בגליל העליון ליד הכנרת, עם 5 חדרי שינה, מקום לינה לעד 20 אנשים, ג'קוזי ספא, חצר ענקית להפליא ועוד המון פינוקים. 

טלפון: 053-9427104

 

צימרים בצפון לאנשי הקיץ

מרגישים שאינכם נמנים עם אנשי החורף? אל חשש. אתם עדיין תוכלו לחוות רגעים קיציים מהנים, או לפחות לדמיין אותם ככאלו, בזה שתשכרו צימר עם בריכה פרטית מחוממת, הנה עוד כמה צימרים צפוניים שיחממו אתכם כמו שצריך. 

 

אחוזה גלילית 

2 סוויטות מרשימות עם בריכה מחוממת לכל סוויטה בנפרד, אבזור יוקרתי, ג'קוזי ספא מול הנוף הפתוח, מרפסת גן, מתאים למשפחות, או זוגות עד 4 אנשים.  

טלפון: 053-9425157

אחוזת החולה

אחוזת החולה

2 יחידות אירוח מרווחות עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, חצר מושקעת, שולחנות משחק ומקום לעד 12 נופשים.

טלפון: 053-9345029

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים