שרדתם את הבידודים? הגיע הזמן לחג האוהבים

איזה סוג אנשים אתם? אנשים של ולנטיין? של טו באב? או אנשים שלא זקוקים ליום ספציפי כדי להראות כמה הם אוהבים? ולנטיין דיי מתקרב בצעדי ענק ומיליוני גברים ברחבי העולם כבר בחרדות. מתכננים איך יבזבזו הון תועפות כדי להפגין את אהבתם על ידי פרחים, דובי ענק ומסעדות יוקרתיות עם מנות אינסטגרמיות.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 03/02/2022

ולנטיינס דיי 2022 

ולנטיינס דיי 2022 מתקרב בצעדי ענק, וזאת ההזדמנות שלכם לחוויה רומנטית. 

כמדי שנה, ולנטייס דיי יתקיים בתאריך 14 בפברואר וזוגות ברחבי העולם יציינו את היום הזה כסמל לאהבתם, או כי תמיד שמחים לסיבה למסיבה. ובכן, חג האהבה משרת היטב את בעלי המסעדות, החנויות, הקניונים, מוכרי השוקולדים, הדובים, חנויות הפרחים, ועוד. ביום זה כולם יצאו במבצעים מרהיבים כדי לגרום לנו לרכוש כמה שיותר, תוך כדי שמשרישים לנו לתודעה, שאהבה קשורה קשר בל ינותק ממתנות.

זו חשיבה שגויה מן היסוד, אך מאוחר מדי. מוחם של רוב בני האדם שבוי בה. ישנם אנשים ש-תולים אהבה בכסף וחפצים, ויתאכזבו אם בני הזוג לא ירכשו בשבילם משהו. הקפיטליזם עשה זאת שוב והנה אנחנו מוצאים את עצמנו במסעדת יוקרה ב-ולנטיין, מעניקים דובי ופרחים מיותרים לבחירת ליבנו למרות שאנחנו אמורים לאהוב מהלב ולא מן האשראי. 

 

אז מה אתם מעדיפים- חוויה לכל החיים, או עוד חפץ?

למרות הכתוב, אנו מבינים שהולנטיין הוא חג עולמי שרובנו אוהבים לחגוג והוא מרענן לנו את השנה ומספק לזוגות שבנינו עוד רגעים רומנטיים. רוב האנשים רוכשים לבני זוגם, חפצים ומתנות ולדעתנו זו טעות. למעשה לא רק לדעתנו, אלא גם לדעת מחקרים בפסיכולוגיה בנושא האושר. הספרים והרשת מלאים במחקרים שמוכיחים שחוויות טובות תורמות לאושר שלנו פי כמה מחפצים וזה כולל מכוניות, בתים ובעיקר דובי או פרח. חוויה נשארת חקוקה עמוק במוחנו לעומת חפץ שלא משאיר בנו כזה חותם כמו שנדמה לנו. 

 להעדיף חוויות מחפצים

צימר לולנטיינס דיי – החוויה האידיאלית

אז החלטנו שחוויה היא הדבר הטוב ביותר מהבחינה הפסיכולוגית, עבור בני זוגכם בכל הקשור לערך, יצירת אושר, והנאה. אז מה החוויה האולטימטיבית ליום שכזה? לדעתנו, הזוכה הוא הצימר. ישנן כמה סיבות למה כדאי לחגוג את חג האהבה השנה בצימרים לזוגות.  

1. השנה עקב התגברות הקורונה, השמיים יהיו כנראה סגורים אז אתם יכולים להסיר את חו''ל מהרשימה, ועדיף לבלות במקום מבודד כגון צימר, ולא במלון עם עוד אנשים. 

2. צימר נותן לכם את הנופים המרהיבים, את השלווה ואת החוויה הרומנטית מבין הטובות שתמצאו. 

3. ביחס לחוויות שעולות הון תועפות ואינן שוות את המחיר כגון בירה ב-60 שקל או ארוחה ב-250 עם מינימום רכיבים, בצימר אתם מקבלים די הרבה ביחס לתשלום. 

 

צימרים מומלצים לזוגות וליום האהבה

כדי שלא תלכו סחור סחור, קיבצנו עבורכם רשימת צימרים שלדעתנו יהיו המתאימים ביותר ל-ולנטיין דיי עבורכם ועבור בני זוגכם. ברשימה תוכלו למצוא צימרים לזוגות בצפון, צימרים לזוגות בדרום וצימרים לזוגות במישור החוף- לכם נותר רק לבחור ולשריין מקום.

 

אלורה זכרון, זכרון יעקב-

אתם מוזמנים לחוות את אווירת יום האהבה בסוויטה יוקרתית עם נוף מרהיב של מישור החוף, עם בריכה פרטית במתחם, ג'קוזי ספא מפנק, ארוחת בוקר, סנוקר וקליניקה לרפואה טבעית.
לפרטים: 053-6289843

 אלורה זכרון

שלוות הכנרת, פוריה -

2 בקתות עץ באווירה כפרית מדהימה, מבין הצימרים הכי יפים שתפגשו בגליל ובארץ בכלל, עם בריכה משותפת לבקתות, ג'קוזי פרטי בכל יחידה, נוף עוצמתי ועוצר נשימה אל כל הגליל, מטבח מאובזר ועוד. 
לפרטים: 053-5292076

 שלוות הכנרת

עין כרם המתוקה - 

בכפר עם אווירה מסתורית, מוקף יערות, בין כנסיות למנזרים, שוכן לו מתחם אירוח מרשים במיוחד – עין כרם המתוקה. במתחם תמצאו 5 יחידות אירוח המתאימות לזוגות ומשפחות, חנות שוקולדים, בית קפה המגיש ארוחות עשירות ואווירה מרגיעה במיוחד, עיסויים מקצועיים ושלל טיפולי ספא.

לפרטים: 053-3986358

עין כרם המתוקה 

חוות נחל הרועה - 

סוויטות אבן שונות מכל דבר אחר שהכרתם. זה המקום האולטימטיבי לאוהבי הדרום ולזוגות שחושקים באינטימיות ואווירה שאין באף מקום אחר – סוויטות אבן עם בריכת אבן יוקרתית אשר מחוממת בחורף, נוף ישיר אל המדבר, ג'קוזי ספא, ושקט יוצא דופן שקשה למצוא בארץ. 

לפרטים: 053-9418891

חוות נחל הרועה  

אורליה – רומנטיקה מדברית - 

קחו את בני זוגכם לכאן, הם יודו לכם אלפי פעמים! בקתת אירוח פסטורלית בלב המדבר המרהיב ביופיו עם אמבטיה גדולה, מיטה זוגית מפנקת, מטבח מאובזר ושקט אוטופי מושלם לזוגות. 

לפרטים: 053-9369690

אורליה רומנטיקה מדברית  

אולי יעניין אתכם גם

מדורים