כמו איזה שני משוגעים... בצימר.

חורף... הזמן המושלם להתכרבל עם בן הזוג בצימר מפנק, במחיר השווה לכל נפש!

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 12/11/2023

מה לדעתכם הוא הגורם המשמעותי ביותר לאושר? מכונית חדשה? בית? כסף? האמת היא שלפי מחקרים, חוויות הן במקום הראשון. אם תשקיעו יותר בחוויות ופחות ברכוש, תהיו שמחים יותר. השאלה השנייה היא עם מי הכי מומלץ לחוות את אותן חוויות? התשובה היא כמובן - עם האנשים האהובים עלינו ביותר. בני הזוג שלנו. אז אם בחוויות עסקינן, צימרים או מלונות בוטיק, יספקו חוויה מדהימה עבורנו ומחזקים את הקשר הזוגי. אלו המקומות האידיאלים לזוגות, במיוחד כשהחורף דופק על דלתנו ויש רצון לראות נופים מושלגים או לצאת לחופשה זוגית ולהשתכשך בג'קוזי.

 נופש זוגי

בשביל שלא תצטרכו לעבוד קשה ולחפש מקום מתוך מיליון אופציות ברשת, קיבצנו עבורכם 6 מקומות אירוח לנופש זוגי, שיתאימו בדיוק לחופשה הרומנטית שאתם מחפשים.

 

מלון בוטיק בדוידקה ירושלים

מלון בוטיק בדוידקה ירושלים

בסמוך לשוק מחנה יהודה, במרכז העניינים של העיר ירושלים תמצאו מלון בוטיק קסום באווירה חמה ובמחירים נוחים ושווים לכל כיס! במלון 14 חדרים עם מיטה זוגית רחבה ונוחה, מטבחון ועוד.

לפרטים: 053-7429937

הצימר של תן תן – צימר בבית נקופה בהרי ירושלים

 הצימר של תן תן

צימר לאירוח זוגי או משפחתי עם ג'קוזי פרטי והכי חשוב אירוח חם ולבבי שתרגישו הכי בבית שאפשר. אווירת שלווה והרבה ירוק בצימר כפרי ומוקפד עם פרטיות מוחלטת.

לפרטים: 053-9425749

ביץ׳ האוס - על הים – צימר בחיפה

ביץ׳ האוס - על הים – צימר בחיפה

נופש אינטימי מתחם הכולל 2 סוויטות בעיצוב יוקרתי הממוקמות ממש על חוף הים עם מרפסת פרטית, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים והנאות.

לפרטים: 053-6659309 

הגפן סוויטות אירוח בוטיק – זכרון יעקב

הגפן סוויטות אירוח בוטיק – זכרון יעקב

בלב מדרחוב זכרון תפגשו במתחם סוויטות הכולל 8 סוויטות אירוח המתאימות לאירוח זוגי ורומנטי עם מיטה נוחה ורחבה, מרפסת פרטית ועוד. ניתן להוסיף ארוחת בוקר ומגוון סוגי עיסויים.

לפרטים: 053-7101962

צימרוני – צימרים באבן יהודה

צימרוני

3 צימרים מרווחים ומושקעים עם חצר ירוקה ומטופחת במיקום אטרקטיבי במרחק נסיעה קצר מתל אביב המציעה אפשרויות בילוי ללא הגבלה.

לפרטים: 053-9427139  

ביאנקיני כפר נופש – קליה, ים המלח

ביאנקיני כפר נופש – קליה, ים המלח

גן עדן אמיתי במקום הנמוך בעולם! מגוון יחידות אירוח בניהן גם יחידות המותאמות לזוגות אוהבים. מבנים בעיצוב ייחודי ממש על חוף הים! 2 דקות הליכה ואתם בתוך הים.

לפרטים: 053-9368217

אולי יעניין אתכם גם

מדורים