לייזר טאג - האטרקציה שאתה חייב להכיר ומהר

3 סיבות למה לייזר טאג זו האטרקציה הבאה שתזמינו

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 11/05/2023

לייזר טאג היא פעילות שאנשים בכל גיל יכולים ליהנות ממנה. 

ממש כמו ללכת להופעה של חנן בן ארי או לכבות את האור בשירותים לאחותך. זוהי דרך מושלמת ליהנות עם חברים או משפחה ולשלב בהנאה פעילות גופנית, אסטרטגיה ועבודת צוות. אז למה זה כזה מומלץ?

 

1. לייזר טאג היא דרך מצוינת להתאמן תוך כדי כיף. זוהי פעילות עתירת אנרגיה הכוללת ריצה והתחמקות, מה שיכול לעזור לשפר את הכושר הקרדיווסקולרי שלך, ועוד כל מיני מילים גבוהות ומתנשאות שלא שמעת מעולם. זו גם דרך מצוינת לשחרר מתחים, מכיוון שאתה יכול לתעל את האנרגיה שלך לתוך המשחק ולשכוח מהעולם החיצון לזמן מה. 

 

2. בדומה לחיפוש חניה בתל אביב – גם לייזר טאג הוא אתגר שדורש עבודת צוות ואסטרטגיה. כדי לנצח, אתה צריך לעבוד יחד עם חברי הצוות שלך כדי להשיג את המטרות שלך ואתה צריך לחשוב טוב איך להערים על היריבים שלך. זה לא רק הופך את המשחק למרגש יותר, אלא זה גם יכול לעזור לשפר את כישורי התקשורת ופתרון הבעיות שלך.

 

3. בניגוד לישיבה ביציע של בית''ר עם צעיף של הפועל, לייזר טאג היא פעילות בטוחה לכל גיל. הלייזרים במשחק אינם מזיקים בכלל ובנוסף, המשחק מפוקח על ידי אנשי מקצוע מיומנים המבטיחים שהציוד פועל כשורה ושכולם פועלים לפי הכללים. 

 

לקוחות מומלצים ללייזר טאג:

 

פאלקון לייזר טאג – מתחם חיל ההנדסה

בעיר ירושלים תגיעו אל מתחם הלייזר היחיד בעולם שנמצא באתר מורשת פעיל – מתחם חיל ההנדסה. מתחם מקצועי, ציוד חדשני והמון אדרנלין מחכה לכם שם.

לייזר טאג Falcon - במתחם מחכה לכם זירת לייזר טאג מיוחדת שנבנתה ממוצב אמיתי שפורק מרמת הגולן.

בנוסף, תמצאו גם ג'לי בול (הדור הבא של הפיינטבול), Falcon Water Tag - שהיא מלחמת מים לעד 200 אנשים, 

מרחב בריחה – שזה כמו חדר בריחה, רק על סטרואידים - הרבה יותר עוצמתי, הרבה יותר מאתגר, ועוד שלל אופציות.

(ישנו סניף נוסף בעיר דוד)

לפרטים: 053-6110177

 פאלקון לייזר טאג

פאלקון פעילויות ניידות – ירושלים, אביעזר

הפעילויות השוות שימלאו אתכם באדרנלין והכול במרחבי הטבע הפתוחים, משחקי חשיבה מלאי אקשן עם חשיבה אסטרטגית, ומלחמות מים עוצמתיות בטירוף. הכול מגובה בצוות מיומן יוצאי יחידות קרביות, ואתם בכלל לא חייבים להגיע למתחם, המתחם, הצוות והציוד יוכלו להגיע לאן שתרצו בארץ!

לפרטים: 053-5245773

 פאלקון פעילויות ניידות

אלפא טים – ירושלים והסביבה

מתחם לייזר טאג עם לייזר טאג טקטי - הזירה כוללת ציוד מתקדם וללא שום כאב, לכלוך או רטיבות. במשחק תצטיידו ברובי אינפרה אדום ארוכי טווח, בנראות ריאליסטית ומקצועית ותהנו מתרחישי קרב מאתגרים, החייאה דיגיטלית, דגל אלקטרוני שמשמש כפצצה, ועוד!

לפרטים: 053-9348352

 Alpha Team

אקסטרים שפלת יהודה – ירושלים והסביבה

מתחם אטרקציות עם לייזר טאג אך לא רק – במתחם תמצאו גם טיולי איזי ריידר, פעילות חץ וקשת, פעילות גיבוש ODT, פיינטבול, השכרת אופניים וואטר טאג (בימי הקיץ) ועוד!

ישנם 3 מסלולי איזי ריידר לבחירתכם: שבילי היער, בין הכרמים, ומסלול משולב הכולל סיור בשטח החקלאי.

לפרטים: 053-7292790

 אקסטרים שפלת יהודה

אקסטרים עמק איילון – ירושלים, לטרון

אפשר לומר שיש כאן הכול: לייזר טאג כמובן, טיולי ריינג'רים, טיולי טרקטורונים, רייזרים 4X4, רכיבה על סוסים, סדנאות odt סוסים, משחקי חבלים, סדנאות חץ וקשת, ארוחות שף, סלסלות פיקניק, ועוד!

לפרטים: 053-9384220

 אקסטרים עמק איילון

לייזר טאג אדרנלין בשטח – מישור החוף, חולון

מכורים למשחקי לחימה? בואו ליהנות מהדור החדש שלהם!

מתחם קרבות לייזר טאג עם סדנאות, פארק חבלים, מתחם קיר טיפוס, ועוד! 

בלייזר טאג, תצטרכו לתכנן איך תצלחו את המשימה, מי ימלא איזה תפקיד ואיך הכי כדאי לחלק את המשאבים בצורה החכמה ביותר. כשהמשימה תסתיים, תפיקו לקחים, תיקחו נשימה עמוקה ותעברו למשימה הבאה!

לפרטים: 053-9417429  

 לייזר טאג אדרנלין בשטח

אולי יעניין אתכם גם

מדורים