וילות מפנקות באילת

אילת - היעד הנחשק והתוסס במדינה מזמין אתכם לאירוח בוילות יוקרתיות ומפנקות שלא יחסר לכם בהן דבר! יש הכל מהכל! לכל ההרכבים ולכל מטרה.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 01/05/2024

 

אילת היא המקום הכי שמח בישראל. היא תמיד תוססת, עמוסה, רוחשת חיים ומתאימה לכל הגילים וכל הקהלים. כשמחפשים מקום לעשות כיף, אטרקציות, פעילויות ספורט אקסטרים, שופינג, שחייה, צלילה ושיזוף - אילת היא השם הראשון שעולה לכולנו לראש, היעד המשפחתי, הזוגי והחברתי הכי נחשק – וגם הכי עמוס – לא תמיד תמצאו מקום במלון / צימר / פנטהאוז / וילה שתרצו ללון בהם. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה קודם כל להבין מה סוג החופשה שאתם מתכננים, לקבוע את סוג הלינה ולהחליט על מקום אירוח כמה שיותר מהר.

וילה יוקרתית הפכה לאחרונה לאופציה מלהיבה ללינה באילת. וילות באילת מתאימות לכל סוג בילוי: בין אם אתם מחפשים בילוי פרוע עם חברים, חופשה מרגיעה עם המשפחה, לוקיישן פוטוגני למסיבת רווקות, מקום שאפשר לבשל בו (מתאים למשפחות דתיות או גדולות), או סתם מקום מפנק להירגע בו - אילת מציעה מגוון רחב של אפשרויות אירוח, ביניהן וילות יוקרתיות ומאובזרות.

וילות באילת להשכרה הן פתרון מושלם לכל חופשה: אתם יכולים ליהנות מפרטיות ומרחב, שלא יהיה לכם בחדר של בית מלון. וילות מציעות לכם פרטיות מוחלטת ומרחב גדול ליהנות בו עם חברים או משפחה. מחפשים וילה גדולה ויפה, עם בריכה פרטית וכל הפסיליטיז שהופכים את החופשה למושלמת?

וילה דולצ'ה ויטה - מקום מושלם לחופשה משפחתית או קבוצתית באילת. הווילה גדולה ומפוארת, ממוקמת באזור השקט של אילת ומציעה אירוח מפנק לעד 15 אורחים. הווילה כוללת 7 חדרי שינה, 4 חדרי רחצה, סלון גדול ומטבח מאובזר. במתחם החוץ - בריכה מחוממת, פינות ישיבה, שולחן סנוקר, גריל ועוד. גם שומרי השבת יכולים למצוא מענה בוילה שמותאמת לצרכיהם עם פלטה, מיחם ובית כנסת קרוב.

לפרטים נוספים חייגו: 053-9386756

וילה דולצ'ה ויטה אילת

 

וילות מפנקות באילת – במיוחד למסיבת רווקות!

מסיבות רווקות נהיו טרנד משוגע בשנים האחרונות, והרבה כלות משקיעות בהן כמעט כמו בחתונה עצמה. הלוקיישן
של 
וילות יוקרתיות באילת מושלם, גם בשביל התמונות ובעיקר בגלל שאחרי החגיגות בוילה אפשר לצאת לבלות בפאבים שלאילת, לאכול אוכל משובח, להשתזף ולעסוק בספורט אקסטרים. בקיצור, זו לא חופשה רגועה ומשעממת.

עבור מסיבת רווקות טובה צריך לוקיישן יפהפה כמו וילה מפוארת ויוקרתית. כמובן חובה שתהיה בריכה פוטוגנית שגם תצטלם טוב וגם תאפשר לכלה ולכל החברות שלה להגיע לחתונה שזופות ושמחות.

וילה ויקטוריה אילת - היא מקום אידיאלי עבור קבוצות של עד 22 אורחות מאושרות. הווילה מפוארת, ממוקמת במיקום שקט ונוח, והיא מציעה אירוח מפנק בכל פרט. הווילה כוללת 7 חדרי שינה מרווחים, 4 חדרי רחצה, סלון גדול עם טלוויזיה וכבלים, ומטבח מאובזר היטב. בנוסף, יש חצר פרטית עם בריכה מחוממת, מתקני ספורט, פינות ישיבה נוחות ואפילו מטבח חיצוני מאובזר. גם כאן, שומרות השבת לא מקופחות והמקום מספק פלטה, מיחם ובית כנסת קרוב.

הוילה ממוקמת באזור השקט של אילת, אך בקרבה למרכזי הבילוי, האטרקציות ומרכזי הקניות של העיר. תוכלו ליהנות מהחוויה המקומית והתיירותית של אילת.

לפרטים נוספים חייגו: 055-4315211

 וילה ויקטוריה אילת

וילות זולות באילת:

גם אם התקציב שלכם מוגבל, ניתן למצוא וילות באילת במחירים נוחים. כדאי לחפש וילות קטנות יותר.
למשל וילה אמייזינג אילת, מקום מושלם לחופשה משפחתית באילת. הווילה ממוקמת בשכונת וילות יוקרתית, במרחק קצר מהים ואזורי הבילוי של העיר. הווילה כוללת 5 חדרי שינה נוחים ומרווחים, המתאימים לאירוח של עד 14 אורחים. יש גם סלון גדול, מטבח מאובזר ובחוץ - בריכה מחוממת, פינות ישיבה, שולחן סנוקר ועמדת מנגל. האווירה הפרטית והשקטה מבטיחה חופשה משפחתית נהדרת.


לפרטים נוספים חייגו: 
053-5210057

 וילה אמייזינג אילת

 

אם אתם רוצים לדעת עוד על וילות באילת – היכנסו.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים