מעמק המעיינות עד תל אביב -ארועי קיץ

למרות החום הגדול, עם ישראל יוצא לטייל. שפע של מסלולי טיול ופעילויות מצפון הגולן דרך הכרמל ועד תל אביב. התנתקו מהמזגן בבית, תצטננו במזגן באוטו עד הטיול הבא. המומלצים של השבוע.

writer
עידית אייל צילום: זוהר קרטש תאריך פרסום: 23/06/2010

הקיץ שמגיע אלינו נושא עימו הרבה בשורות טובות כמו שעות שמש רבות, אנרגיה ושמחה, וגם חופשה לילדים ולבני הנוער. ובקיצור – זמן אידיאלי לצאת מהבית לבילוי בחיק הטבע, החל במנגל וכלה בטיול מושקע.
חובבי הטיולים המודרכים ישמחו לשמוע שגם השבוע, כבכל שבוע, מוציאה קק"ל מגוון נאה של טיולים וסיורים מודרכים לכל המשפחה במקומות שונים ברחבי הארץ. רוצים לדעת איפה הכי כדאי להיות ומתי? המשיכו לקרוא.

עמק המעיינות בשקיעה

מי שרוצה לקבל את הסופ"ש באוירה כיפית ומרתקת מוזמן ב-24.6 בשעה 18:00 לטיול ברכבים פרטיים המיועד למשפחות "על אדמת קק"ל", המתקיים על אדמות עמק בית שאן שנרכשו על ידי קק"ל בשנות ה-30. הנסיעה הינה מנחל חרוד לעבר תל זוהרה, כולל ביקור במעיינות המקומיים וביקור קצר ב"גן גורו" בקיבוץ ניר דוד הטיול בתשלום של 85 ש"ח (עם הנחה של 20 ש"ח למנויי "אי ירוק"), ומותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" 1-800-350-550.

מאחוזת בית לתל אביב

במסגרת אירועי "שישי חופשי" שבהם מוציאה קק"ל בכל יום שישי טיולים מקסימים בפינות חמד שונות ברחבי הארץ המשלבים נסיעה ברכב הפרטי והליכה קלה, מתקיים ביום שישי 25.6 בשעה 16:00 סיור מודרך בתל אביב. הסיור הינו בנושא הקמת העיר, החל בהקמת "אחוזת בית" בשנת 1906. הסיור הינו חינמי אולם מותנה בהרשמה ב"קו ליער" 1-800-350-550, וכולל הליכה די מרובה בדרגת קושי בינונית.

מתעופפים בהחולה

ביום שישי 25.6 בשעה 16:00 מתקיימת באגמון החולה פעילות מקסימה של מתנדבי שנת השירות של קק"ל לכל המשפחה. הפעילות כוללת תחנות הסברה על האגמון וסביבותיו (היסטוריה, צפרות ועוד), הכנת עפיפונים והטסתם ברוח הערב, וכן קבלת שבת. הפעילות מתקיימת כמעט חינם, בעבור תרומה של 3 ש"ח לאדם לטובת פרוייקט האכלת העופות המתקיים במקום. 

סיורים מיוחדים בהחולה

אם כבר הזכרנו את אגמון החולה המקסים, יצויין כי מלבד אירועים מיוחדים כמו האירוע המוזכר למעלה, מתקיימים בו גם סיורים מיוחדים לימי הקיץ. בין הסיורים: טיול זריחה (כולל קפה ועוגה), וטיול לילי בעקבות חיי הלילה של בעלי החיים באגמון (כולל קומזיץ על גדות הירדן). הטיולים מתקיימים בעלות של 77 ש"ח לאדם מעל גיל 12 ו-60 ש"ח לילד, עם הנחה לידידי קק"ל, ומותנים בהרשמה מראש. לפרטים נוספים: אגמון החולה  04-6817137

מתגלגלים בכרמל

ביום שבת 26.6 בין השעות 07:00-13:00 מתקיים ביער עופר אשר בכרמל הפנינג שכולו אופניים, המיועד לכלל האוכלוסיה, החל ברוכבים רגילים, דרך משפחות, וכלה בילדים קטנטנים אשר זוכים למסלול מיוחד וקליל עבורם. הרכיבה מתבצעת באמצעות האופניים הפרטיים, או באמצעות אופניים שנשכרו מראש (קק"ל אינה משכירה אופניים במהלך האירוע). לאורך מסלולי הרכיבה ימוקמו תחנות הסבר והפעלה, וכן נקודות ליציאה לסיורים רגליים בשבילי יער עופר (החל מהשעה 10:00). הפעילות חינמית, אולם יש להירשם מראש ב"קו ליער" 1-800-350-550.

המון מסלולי טיול  ופעילויות ממתינים לנו בסוף השבוע הקרוב, אז צאו גם אתם אל הטבע כדי לקבל את פניו של הקיץ כהלכה. אל תשכחו שתמיד אפשר לנצל את הטיול ולצאת לחופשה משפחתית שלמה כולל צימרים ואטרקציות נוספות. שיהיה לכולם סופ"ש כיפי ונעים!

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים