סוף שבוע של ארועים בטבע

לאחר ימי חמסין ושרב מעיק, צפוי לנו סוף שבוע קצת יותר נינוח. גם השבוע ארגנו לנו ב'חברה להגנת הטבע' כמה סיורים והפעלות ברחבי הארץ. מערכת וויקנד ממליצה לכם על כמה מעניינים במיוחד.

writer
יפעה מבטח צילום:יואב פרלמן החברה להגנת הטבע תאריך פרסום: 24/06/2010

הנה מגיע אלינו עוד סוף שבוע , ונקווה שיהיה קריר יותר מהשבוע שקדם לו. אנחנו כרגיל ממלאים את תפקידנו נאמנה ומביאים לכם את הפעילויות והסיורים הכי שווים שמתקיימים בטבע בהפעלת ובהדרכת מדריכי החברה להגנת הטבע. כל זאת כדי שאתם תוכלו גם השבוע להמשיך וליהנות מכל פינות החמד השונות.

לילה מדברי

אין כמו לראות מקום מוכר ואהוב בשעות לא שגרתיות. הנגב, מן המקומות המרשימים בארצנו, שופע קסם מיוחד בשעות היום אולם לא רבים האנשים המכירים את קסמו הלילי המיוחד. בשישי הקרוב לאור ירח דקיק של תחילת חודש תוכלו לקחת את ילדיכם לטיול משפחות מרגש שיציג להם את חיי הלילה המדבריים בנחל חווארים שבנגב.
מובטח כי תתרשמו מסלעי הקירטון הלבנים וגבעות החוואר מבהיקים לאורו של המאור הלילי וגורמים לבורות המים ונקיקי הסלע להיראות קסומים כמו באגדת אלף לילה ולילה. הסיור הינו במכוניות פרטיות בתשלום.
מתי? יום שישי ה25.6 בשעות הלילה איפה? נחל חווארים שבהר הנגב. לפרטים נוספים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  03-638868

בונים ארמונות בחול

אין מקום נפלא ליותר לטיול משפחות מאשר חוף הים. תפאורה שלווה של חל ומי טורקיז שתרגיע גם את האדם העצבני ביותר. לא רק זאת אלא שלילדים מדובר בארץ הרפתקאות אינסופית – החול משמש לבניית טירות ומגדלים, הגלים הם תחליף מעולה לרכבת הרים ושפע קונכיות וצדפים מעוררים את הדמיון והיצירה.
מכל אלה ואף מדברים מיוחדים יותר ניתן ליהנות בחוף הבונים, אחד החופים היפים בארץ והחברה להגנת הטבע מציעה לכם סיור מרתק על קו החוף תוך עצירה במערה הכחולה והסברים על מגוון בעלי החיים וצמחי החוף באזור. לאחר הסיור כמובן שאתם מוזמנים להישאר בחוף ולהמשיך לכם בבילוי רגוע שבתי ומשפחתי. הסיור הינו במכוניות פרטיות ובתשלום הכולל בתוכו גם כניסה לשמורת הבונים.
מתי? יום שבת ה26.6 איפה? חוף הבונים. לפרטים נוספים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  03-6388688   www.teva.org.il

על שפת הנחל

ולפעמים אנחנו צריכים רק נשימה קלה של טבע ממש קרוב ליד הבית. אז לכל תושבי גוש דן  נזכיר כי בליבה של תל אביב קיימת פנינת טבע מרתקת לא פחות מן המקומות המרוחקים , הלא היא פארק הירקון.
אתם מוזמנים להצטרף בשבת הקרובה לסיור באווירה צעירה (לבני 18+) לאורך. זוהי הזדמנות מצויינת לגלות כמה פינות חמד שבודאי תשמחו לחזור אליהם בשנית לבדכם. הסיור יתנהל על שביל ישראל בקטע שלאורך הירקון כאשר לאט לאט יצא מתחומי העיר. בדרך יתגלו טחנות קמח, מטעי הדרים, שרידי מבנים עתיקים, צמחיית נחלים עשירה. עצי האקליפטוס הגבוהים ילוו על כל מקרה לאורך כל הדרך עד למקורות הירקון אשר בראש העין. הסיור הינו באוטובוס בתשלום.
מתי? יום שבת ה26.6 איפה? לאורך נחל הירקון. לפרטים נוספים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  03-6388688    

בצל עצים ובתוך המים

לבסוף נציע מסלול קלאסי בשביליו הקסומים של הגליל המערבי. מדובר בסיור שיתקיים אף הוא בשבת הקרובה ומיועד לבוגרים ולבוגרות (בני 25-45) שמעוניינים באווירה שקטה, ללא ילדים.
המשתתפים יצאו ממצד אבירים מבנה צלבני מרשים המוקף בעצי אלון במסלול אל עבר המעיינות והבריכות הקרירות והכה מתאימות לאקלים הנוכחי של נחל כזיב. אפשר יהיה להלך ליד בצד המים הזורמים ואף לטבול את הרגלים בהם וכל זאת במעטה עצי דולב נאים. לקראת השקיעה יעלו המשתתפים לצפות בה מפארק גורן. הסיור הוא באוטובוס בתשלום.
מתי? יום שבת ה26.6 איפה? בגליל המערבי. לפרטים נוספים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  03-6388688   www.teva.org.il

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים