יום של כיף

גם אם לוקחים בשבילו יום חופש מהעבודה וגם אם פשוט מנצלים את הסופ"ש לטובתו. יום כיף הוא פשוט יום רצוף פעילויות, ארוחה טובה ולא תמיד משולבת בו המנוחה. אבל יום כיף הוא פשוט בגדר חובה.

writer
עידית אייל צילום: מיכאל אופנגנדן תאריך פרסום: 27/06/2010

שגרה זה לא תמיד רע, אבל גם כשהשגרה שלנו כוללת את כל מה שאנחנו צריכים ואוהבים, מומלץ אחת לכמה זמן לשבור אותה ולעשות משהו מיוחד. האביב והקיץ שמאריכים את הימים וממלאים אותם בשמש קוראים לנו לצאת, לטייל וליהנות יחד עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים.
יום כיף הוא דרך נפלאה לבלות זמן איכותי עם מי שחשוב ויקר לנו באמת, שלפעמים בתוך השגרה השוחקת אנחנו לא מקדישים לו מספיק זמן ותשומת לב. זהו הזמן לחדש חברויות נושנות, לחזק את הזוגיות והרומנטיקה, ולגבש את התא המשפחתי, ביום שכולו חוויה כיפית משותפת.

מחפשים רעיונות ליום כיף חווייתי ומהנה? מערכת "וויקנד" אספה עבורכם כמה רעיונות מרעננים במיוחד.

טיול ג'יפים

טיול בג'יפ הוא דרך מצויינת לבלות בטבע וליהנות מנופים, צמחיה ובעלי חיים מסקרנים גם מבלי לכתת רגליים ולהזיע יותר מידי. טיולי ג'יפים מדהימים עם נהגים מקצועיים שהם גם מדריכים מתקיימים בכל חלקי הארץ, החל ברמת הגולן והגליל, וכלה בערבה ובהרי אילת.
בתקופת הקיץ מציעות חברות טיולי ג'יפים רבות גם טיולים נפלאים לאחר רדת החשיכה בעקבות בעלי החיים הליליים, וכן מסלולים בתוך ערוצי נחלים זורמים שמספקים גם רעננות ורטיבות לטיול. אם יש לכם ג'יפ פרטי ולא אכפת לכם לבלות את היום שאחרי יום הכיף במירוקו, ניתן בקלות גם למצוא מדריכים שילוו אתכם בנהיגת השטח ואף ידריכו אתכם במסלולים השונים.

חוויה מדברית

70% משטחה של מדינת ישראל הוא שטח מדברי, שכולל מגוון עצום ומפתיע של נופים, אקלים, צמחיה ובעלי חיים. לאיזורה הדרומי של מדינת ישראל יש גם היסטוריה מרתקת עם נקודות משמעותיות בדברי ימי העולם החל בדרך הבשמים וכלה בסיפור מצדה. בכל רחבי הדרום תוכלו למצוא חאנים מקסימים ומיוחדים שמציעים טיולים באיזור, הדרכות, סיפורים, הפעלות לילדים וגם אירוח בסגנון בדואי של ארוחות מדהימות, פיתות מהבילות ותה מתוק בישיבה על הקרקע, כך שהם מהווים מקום מושלם ליום כיף עם המשפחה או עם קבוצת חברים.

ספא

לפעמים הרגיעה המשותפת, הפינוק והניחותא, הם אלה שמאפשרים לנו ליהנות באמת מיום הכיף שלנו ולהתפנות בו רגשית כדי להעניק תשומת לב גם למי שיקר לנו. עיסוי זוגי שבסופו שני בני הזוג נינוחים ורגועים, הזעה משחררת בסאונה, והתנמנמות יחד בג'קוזי, מהווים חוויה מענגת בפני עצמם, וגם קרקע פוריה לשיחה, מגע וחיזוק הקשר בין בני זוג.
ספא הוא אמנם יום כיף שמתאים בעיקר למבוגרים, אולם הוא לא מתאים רק לזוגות, אלא גם למשל לחברות שרוצות לחזק ולהעמיק את הקשר, ואפילו ליום כיף פרטי למי שמחפש קצת שקט וניתוק כדי למצוא את עצמו מחדש.

סדנאות

דרך נפלאה להיחשף לכישורים שטמונים בנו ולהתפעל מיכולות נעלמות ולא מוכרות של בני משפחה ושל חברים הינן סדנאות שונות שמתקיימות בכל רחבי הארץ. הסדנאות הללו מעמידות את כל המשתתפים בקו התחלה שווה ובד"כ ללא ידע מוקדם, כך שהן מגבשות מאד ועוזרות ללמוד על האופי והיכולות האמיתיים של האנשים שאיתם מבלים את יום הכיף, כולל על עצמנו.
ישנן סדנאות להכנת ממתקי שוקולד (גם למבוגרים), סדנאות קרמיקה וקדרות, סדנאות יוגה, סדנאות על בעלי חיים ועוד המון סדנאות מרתקות ומעניינות, שחלקן יותר תיאורטיות ואיטיות וחלקן תזזיתיות ומעשיות, ולכם נותר רק למצוא מה הכי מושך אתכם.

אל תוותרו על ימי כיף של גיבוש והנאה עם המשפחה והחברים, כי אלה בעצם האנשים שהכי חשובים לנו. יום כיף הוא בעיקר הקדשת תשומת לב ופעילות מיוחדת ביחד, ופחות עניין של תקציב, כך שבסופו של דבר – אין תירוצים, וגם אתם יכולים למצוא את יום הכיף שמתאים עבורכם.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים