כמה חם לכם ? הצעות להקלה על עומס החום

מערכת וויקנד מציגה לפניכם אלטרנטיבה שפויה למי שלא רוצה להישאר בבית בחום הקיצוני הפוקד אותנו בימים אלה, קבלו אטרקציות מים מהנות מהירדן, דרך האסי ועד לים התיכון.

writer
יפעה מבטח | צילום:קייקי כפר בלום תאריך פרסום: 08/08/2010

אין ספק שהחום הגדול שפוקד את הארץ בשבוע האחרון תפס אותנו בזמן הכי לא מתאים. הילדים נמצאים באמצע חופשת הקיץ, משועממים מידי בשביל להמשיך ולשהות בבית ומחפשים אלטרנטיבה למחשב ולטלוויזיה. גם בחורי הישיבות נמצאים בחופשת "בין הזמנים" ומנצלים ביחד עם משפחותיהם את הזמן הכמעט יחידי בשנה האפשרי לטיול. את שבילי הארץ פוקדים עשרות מבקרים מיוזעים. בהנחה שלא ניתן להתקין באתרים מזגני ענק, הפיתרון היחידי הוא אתרים המציעים אטרקציות מים רטובות, וכאלה לא חסר. יבשים, לא תישארו, אך מרוצים ומקוררים כן.

קייקי כפר בלום

אתר קייקי כפר בלום משיט אלפי אנשים מידי שנה על קייקים החל משנת 1986. האתר מציע שייט על קייק זוגי או משפחתי במסלול משפחתי שאורכו כ- 4 ק"מ  או מסלול אתגרי שאורכו 8 ק"מ. השייט מתבצע בירדן או בחצבני במסלול מוצל בחלקו ומלא בצמחיית מים מרשימה. בשנים האחרונות האתר אינו רק אתר שייט. חניון רכבים גדול מצפה לאורחים ולצידו מדשאות מוצלות עם שולחנות אוכל, שירותים ומלתחות. ברחבי האתר ניתן ליהנות גם ממגוון מסלול אופניים ופארק אתגרי הכולל אומגה רטובה, פארק חבלים, קיר טיפוס ועוד.
לפרטים נוספים באתר של קייקי כפר בלום

טרק ים

חברת "טרק ים" שבאכזיב מציעה שפע אטרקציות וחוויות הקשורות בים ובסביבתו. החברה מציעה שייט על גבי סירות טורנדו לעבר מצוקי ראש הנקרה והגבול עם לבנון. על גבי הסירה תזכו לתצפית לא מוכרת לאזור הגליל המערבי, הערים צור וצידון שבלבנון ונקרות ראש הנקרה. השייט מהיר וחווייתי ומגיע ללב הים כמו גם לאורך רצועת החוף המאופיינת בסלעים וצמחייה. לצד השייט מציעים בחברה טיולי ג'יפים ומועדון צלילה המציע בין השאר צלילה חוויתית בנקרות ראש הנקרה ומערות באזור אכזיב.

חוויות ניר דוד

ב"חוויות ניר דוד" מזמינים אותכם לשלל פעילויות מים. הפעילויות מיועדות לקבוצות בנות 20 איש ומעלה. משפחות ופרטיים יוכלו ליהנות מפארק הסחנה הסמוך, הידוע ביופיו ובמים הצלולים שבו. קבוצות מוזמנות לשפע הפעלות ופעילויות מגוונות כגון בניית רפסודה והשטתה במימי האסי, שייט קיאקים במורד הנחל הרחב הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד, משחק אבובים הדורש שיתוף פעולה ויצירתיות, דייג חוויתי ושאר סדנאות, ארוחות והרבה כיף. הפעילויות כולן בהזמנה מראש כמובן.

פארק שפיים

בפארק המים שבשפיים שפע אטרקציות הקשורות ב.. מים. מגלשות מים משלל סוגים המתאימות לכל הגילאים, מסלולי אבובים, בריכת גלים, ו- 140! מזרקות מים ענקיות המתואמות עם מוזיקה ותאורה. כל זאת לצד מדשאות מוצלות ורחבות, שירותים ומלתחות. לצד פארק המים, פארק מוטורי הכולל טיולי ריינג'רים, ג'יפים, קארטינג, אופנועים, סירות פדאלים, טיולים על גבי סוסי פוני, טרקטורון חשמלי, קרוסלה פיינטבול ועוד.

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים