משלבים- חגיגה ונופש

כמו בכל שנה, גם הפעם אתם מבטיחים לעצמכם לצאת בחג מהבית. עם הילדים, הדודים והסבתא כולם יחד לחגוג את ארוחת החג מחוץ לבית. מערכת וויקנד ממליצה על כמה מתחמי צימרים בהם תחגגו ביחד.

writer
יפעה מבטח בצילום:אלון בקתות עץ תאריך פרסום: 06/09/2010

אופציה שהופכת יותר ויותר פופולארית בשנים האחרונות היא לקיים את ארוחת ערב החג דווקא במתחם מחוץ לבית. זה החל מארוחות חג במלונות אך עם השנים גם מתחמי הצימרים למדו להתאים את עצמם לצורך זה את עצמם לצורך זה ובין מתחמי הצימרים הרבים שקיימים היום בארץ תוכלו למצוא גם לא מעט מתחמים משותפים. הכוונה בכך היא למתחם אירוח המכיל מספר בקתות או יחידות אירוח מסוג אחר שיכולות לארח מספר רב של משתתפים גם מכמה משפחות שונות תוך שמירת ההפרדה והאינטימיות של כל משפחה. בנוסף לכך, במתחמים אלו גם יש אזור משותף המתאים לארוחת חג רבת משתתפים.

למה חג בצימר?

מצד אחד אתם מקבלים כאן את כל היתרונות שבחופשה בצימר באופן כללי – אינטימיות, ביתיות, תחושה כפרית ולרוב גם מחיר טוב יותר מאשר במלון. מצד שני, עדיין נחסכת מכם הטרחה שבסידור הבית כך שיוכל להכיל גדוד שלא נדבר על הכלים, ובמידה ואתם מזמינים קייטרינג אז גם הבישולים.

אופציות קלאסיות

כמובן שגם בעסק הזה של מתחמים משותפים האופציות הן רבות ונעות מן הסטנדרטי למיוחד ויוקרתי וגם המחיר המשתנה בהתאם למיקום ולפינוקים המוצעים. בין האופציות הקלאסיות הדיל שמציעים לכם ב"סוויטות הפרח" במטולה. המתחם כולל שבע יחידות אירוח מאובזרות בכל מה שצימר רגיל יכול להציע.  החלק היחודי כאן הוא כמובן המתחם המשותף הגדול והמרווח כולל מטבח ופינת אוכל שתכיל בשמחה עד 20 איש. יש לציין כי אין אפשרות לבשל במקום בערב החג אלא רק לחמם כך שיש להיערך מבעוד מועד ורצוי עם קייטרינג. כמו כן האכילה תתבצע בכלים חד פעמיים בגלל תעודת הכשרות המוענקת למקום. ביום שלאחר ארוחת החג תוכלו להתרגע בחצר המטופחת
ובקיצור נמרץ.  גודל: בינוני. מתאים לציבור הדתי? בהחלט. מחיר: 600 ₪ לזוג ללילה, וכל ילד נוסף 150 ₪ כולל ארוחת בוקר. אווירה ביתית צפונית.

פינוקים לגדולים

ב"אלון בקתות עץ" שבמושב רמות נפתלי בודאי תרגישו ביותר אווירת "צימר" קלאסית. בקתות העץ הכפריות כמו נלקחו מכפר שוויצרי, וגם הריהוט בפנים יוצר אווירה חורפית וחמימה משהו. עם זאת, שלא תטעו, מדובר במתחם לכמויות גדולות. עד שבע משפחות יכולות ללון כאן. וחדר האוכל המשותף יכול להכיל 60 איש ואפילו מעט יותר. אזור הכינוס המשפחתי מאובזר גם באביזרים שינעימו גם את המינגלינג שלפני ואחרי הארוחה עם פינות ישיבה נוחות וגם שולחן ביליארד. מלבד זאת במתחם של אלון יש גם חדר ספא מפואר בו ניתן לקבל, בתיאום מראש, מגוון עיסויים וליהנות מסאונה רטובה ויבשה. את ארוחת החג תוכלו להזמין או לבשל במקום, למי שיותר חופשי ומשוחרר במנהגי החג שלו יש גם אפשרות להמיר את ההתכנסות לברבקיו בחצר הגדולה. 
ובקיצור נמרץ. גודל: גדול + מתאים לציבור הדתי: אין התאמה מיוחדת. מחיר: 500 ₪ ללילה, תוספת לילדים-  90 ₪. ארוחת בוקר בתשלום 35 ₪ אווירה: בקתה אלפינית.

טעם מכסיקני

מי שרוצה לתבל מעט את ארוחת החג שלו יצטרך להדרים לא מעט אל מקום מיוחד ושמו חצבה. הישוב הנמצא  בין הרי אדום והרי הנגב מציע מתחם צימרים המעוצב בסגנון מקסיקני בשם "לה סיאסטה". צבעים חמים ומזמינים, פינות זולה ומפנקות והמדבר שמסביב, קוראים לכם לארוחת חג שבסיומה בירה קרה ומבט אל השקיעה. ארבעה צימרים מציע המתחם המשותף שמתאימים כמובן גם לחופשה אישית כולל מטבחון מאובזר. המתחם המשותף מוסיף על זה מטבח מרכזי מאובזר למשעי כולל כלי בישול, תנור, כיריים, מקרוגל, מקרר, ותבלינים שנותנים את החשק להיות יצירתי ולבשל לעצמכם ארוחת חג לא שגרתית. בחצר יש גם פינת ברבקיו מושקעת. תמצאו פה כמובן, כמו בעוד מתחמים משותפים  שולחן ביליארד וגם ג'קוזי מרכזי עם נוף למרחבי המדבר נותני ההשראה.
ובקיצור נמרץ. גודל: בינוני-קטן. מתאים לציבור הדתי? אין התאמה מיוחדת. מחיר: 750 ₪ לזוג ללילה, תוספת לילד – 50 ₪. המחירים לא כוללים ארוחת בוקר.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים