פסטיבל של שלווה בערבה

מחפשים שקט? זקוקים למנוחה? אין ספק כי המדבר הוא הבחירה הנכונה. גם לבד וגם בקבוצה עם חברים או עם המשפחה ,יצליח המדבר להחזיר לכם את השקט. שני ארועים שייקרבו אתכם אל השלווה במדבר

writer
מאיה כץ צילום: יח"צ תאריך פרסום: 13/10/2010

אין כמו המדבר בשביל לתפוס שלווה. השמש, המרחב, האוויר והשקט יסייעו לכם להניח את כל המטענים ותלאות היום יום בצד, ולהיכנס לאווירה של שלווה ושקט. ניתן לעשות זאת לבד או באחד משני האירועים שיפורטו להלן. בין אם כך ובין אם כך, אל תשכחו לשאת עימכם בגד חם, לילות המדבר כבר קרירים למדי.

שלווה בדד

בשביל לחוות שלווה במדבר לא צריך להתאמץ יותר מידי וגם לא לשלם לשם כך הרבה כסף. רק הנסיעה דרומה בין אם זה ברכב פרטי (ואז ניתן לבחור גם במוזיקה מתאימה), באוטובוס או בטרמפ כבר עושה את שלה. הנופים הצהבהבים, המרחבים הבלתי נגמרים, ההרים והואדיות נכנסים כולם ללב ומרחיבים אותו וגורמים לדפיקות הלב שלנו לנוח מעט ולהירגע. האוויר הצלול מרחיב את הריאות ומאפשר לנשימה להיות שקטה ובטוחה יותר. תוכלו לצאת לטיול קצר או ארוך באחד ממסלולי הטיול הרבים המצויים במרחבי המדבר. ההליכה בנופים העוצמתיים האלו גורמת לנו לקחת את הדברים בפרופורציה ולזכור עד כמה אנחנו קטנים בתוך העולם הזה ורוב הדברים מתרחשים מעבר לגבול שליטתנו. אפשר גם פשוט לתפוס תצפית יפה, לנשום ולהירגע. את הלילה תוכלו לעשות באחד מחניוני הלילה, רק אתם המדבר והשמיים זרועי הכוכבים. אפשר כמובן גם ללון באחת מחוות הבודדים באזור ולזכות להתבודדות מפנקת ברמה של חמישה כוכבים.

יוגה ערבה

בין התאריכים 21-23 לאוקטובר יתקיים לראשונה בחסות קרן מיראז'האירוע הייחודי "יוגה ערבה". במהלך האירוע תתקיימנה סדנאות יוגה במתחמים שונים על פני הערבה כולה לאורך 180 ק"מ מקיבוץ איילות בדרום ועד צומת הערבה בצפון. האירוע הייחודי מתקיים בערבה מתוך התפיסה שהשקט, המרחב והנוף הקיימים באזור זה ייתנו ערך מוסף לאירוע. לצד סדנאות העומק המיועדות למתחילים ולוותיקים כאחד, יתקיים בפארק ספיר מתחם בו יתקיימו שיעורים והרצאות הקשורות לעולם היוגה. במתחם זה תתקיימנה גם הפעלות מיוחדות לילדים ולמשפחות. האירוע המרכזי יתקיים בערב שבת בפארק תימנע ויכלול תרגול משותף, מפגש עם אחד מגדולי המורים בעולם והופעה של להקת דיוואן הלב.
מתי: 21-23 לאוקטובר, איפה: מרחבי הערבה, כמה: מחירי סדנאות בין 750-1230 ₪ (כולל לינה וארוחות), בפארק ספיר- ללא תשלום). למידע נוסף, פרטים והרשמה 1-800-225-007 / 052-3386013

ימי מדבר

בחאן "ימי מדבר" המקסים והייחודי יתקיים בין התאריכים 18-20.11 סופ"ש מיוחד המיועד למשפחות. מגיעים ביום חמישי אחה"צ, מתארגנים, אוכלים ארוחת ערב ומשתלבים בערב מוסיקה וסיפורים. ביומיים הבאים תתקיימנה בחאן מגוון סדנאות הכוללות בין השאר בנייה באדמה, יצירת מנדלות, ירי בחץ וקשת ועוד. זאת לצד מסלולי טיול , אפיית לחם בטבון, כיבוש גבעה ומשחקים שונים לילדים.
מתי: 18-20.11, איפה: "ימי מדבר" (ליד היישוב צוקים), כמה: 2100 ₪ לזוג + 350 ₪ לכל ילד.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים