איך את אוהבת אותו? גדול ומפנק?

לפני שבוחרים צימר לנפוש בו, כדאי לדעת שיש היום בשוק התיירות מינים וסוגים שונים של בתי אירוח. מיטב המוחות ליקטו עבורכם את כל סוגי הצימרים שממתינים רק לכם. אז עכשיו כל מה שנשאר להחליט הוא לאן לנסוע.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 30/06/2008

בקתת עץ

 כשילדים מציירים בית הם מציירים ריבוע עם גג אדום וארובה. כשאנחנו מדמיינים בראשנו צימר, אנו מציירים בדמיוננו בקתת עץ ששוכנת בלב יער מוריק. למרות שבהרבה מקומות בעולם בניה מעץ נחשבת דווקא לבניה זולה ופחות מבוקשת, בארצנו המלובנת לבנים, ללון בתוך צימר עשוי עץ זו כבר אטרקציה כשלעצמה. אל דאגה חברות- לא מדובר בצימר קטן בערבה. בקתות העץ יכולות להיות מאובזרות בתוכן עם כל הפינוקים של העולם המודרני- ממזגן ומקרר ועד ג'קוזי ו-dvd. אז אם את מחפשת אוירה אירופאית כפרית, רמזי לו שעבורך צימר הוא בקתה מעץ. צימר מומלץ באיזור הגליל המערבי הוא היכלי בראשית שבישוב יערה.

  

יחידת אירוח

 בעיר הגדולה חדרים אלו מושכרים כיחידות דיור. מדובר בחדרים שהם ליד או חלק ממבנה מגורים של בית פרטי בישוב כפרי, לפעמים קומה מעל או מתחת לבעלי הבית, שעברו הסבה ושדרוג בכדי לקבל תיירים. מי שמחפשת אירוח אמיתי- מוזמנת ליחידת אירוח ביתית כזו. אל תטעו- זהו אכן צימר עם כל המותרות שתבקשו, עם זולות, גינות תבלינים, ושקט כפרי. יתרון ברור בנופש בתוך צימר מסוג יחידת אירוח הוא שבדרך כלל אתם תהיו המתארחים היחידים במתחם, פרט לדיירי הקבע. יחידת אירוח מומלצת במטולה היא "אירוח כפרי משפחת גולדברג"

סוויטות פאר

 צימרים הם לא רק אירוח כפרי צנוע ומינימלי, בין הצימרים השונים ניתן למצוא גם סוויטות פאר המשלבות בין האקסקלוסיביות של מלון חמישה כוכבים וחווית האירוח הכפרי שמבטיח צימר. צימר שהוא סוויטת פאר הינו בעצם דירת נופש רחבת מידות, עם מיטה ענקית, סלון מהודר, ולרוב עיצוב פנים מדוקדק שנעשה במיוחד עבור המקום על ידי מעצב פנים מיומן. דמיינו שסוויטה ממלון חמישה כוכבים נעקרה ממקומה על גג המלון ונחתה על גבעה מוריקה. מומלץ לזוגות בירח דבש שיכולים להרשות לעצמם להתפנק, או שלא מעוניינים בכלל לצאת מהחדר למשך הנופש שלהם... דוג' לסוויטת פאר ניתן למצוא במטולה ב'בית שלום', מלון בוטיק אקסקלוסיבי ומפואר.

  

צימר עם תוספת

אם כבר נוסעים לצימר, למה להסתפק רק בגאקוזי, מטבחון וחדר שינה שכל צימר פשוט מציע? היום בעלי צימרים רבים מייחדים את הארוח אצלם על ידי שילוב עם תוספות מתוספות מגוונות. הנפוצה שבהן היא שילוב של צימר עם שירותי עיסוי. בחבילת אירוח אחת ניתן לשכור חדר ומסאז מפנק! ישנם בעלי צימר שמציעים צימר המעוצב בסגנון פנג-שואי, יש מקומות ששמים דגש על עיצוב אמנותי עד כדי שילוב בין צימר לגלריה, ויש מקומות למתבודדים רציניים- שמשלבים אירוח עם סדנאות "ניו-אייג" שונות, אליהם גם אסור להביא טלפונים סלולרים או כל מוצר טכנולוגי אחר.

  

צימר עם אופי

כאשר אתם מרגישים שהתארחתם כבר בכל צימר אפשרי, ואתם זקוקים לגיוון ישנם מקומות מיוחדים מאד. אחד מהמקומות האלה מציע אירוח ברמה גבוהה מאד בחדר החצוב ממש בתוך מערת אבן אותנטית. אז אם אתם רוצים ממש להתקרב לאדמה ולטבע, תוכלו להכנס ממש עמוק לתוך חוויה חקוקה בסלע. מי שמעוניין בחוויה הפוכה יכול להתארח בתוך צימר שהוא מבנה שקוף, ולראות מתוך החדר את הטבע במערומיו. אם אתם חובבי יפן, ורוצים לטעום יותר מרק סושי- יש גם צימר שמעוצב כמו מבנה יפני מסורתי, כולל מפלים קטנים ובריכות בחצר.

 

המגוון רק הולך ומתרחב, אז למה אתם מחכים?

אולי יעניין אתכם גם

מדורים