יומולדת זה רק תירוץ: חמישה רעיונות לחגיגות

היומולת מתקרב והשנה אנחנו רוצים לחגוג אותו קצת אחרת מהחגיגות בשנה שעברה. אולי עם בן הזוג, אולי עם חברה אולי עם הילדים. מערכת וויקנד ממליצה על חמש דרכים להעביר את יום ההולדת

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 18/12/2020

אין סיבה טובה יותר לחגיגות מאשר יום הולדת  30 (אם מתעקשים, אז גם יומולדת 50) גם האנשים הציניים ביותר, האדישים לימי הולדת והמדחיקים יסכימו שגיל שלושים זה ציון דרך.  אספנו עבורכם חמש דרכים מצוינות לחגוג יום ההולדת הקרב ובא:

צימרים, צימרים מול האח

אין כמו מקום מרוחק, שקט ורומנטי להעביר בו את יום ההולדת. רק אתם ובן או בת הזוג, מבודדים מהעולם. בלי הורים/ דודים/ סבים וסבתות שיתקשרו עם השאלה הנצחית והלא מובנת: "נו? איך זה להיות בן שלושים?" סרבני ימי ההולדת שבניכם יכולים אפילו להרחיק לעשות ולהשתיק את הפלאפון או לכבות אותו לגמרי.  אתם, בן/ בת הזוג, ג'קוזי חם מבעבע, מרפסת הפונה לנוף ירוק ומשגע וערסל.
מה עוד צריך כדי להיזכר שאתם שמחים שאתם בני שלושים וכבר יכולים להרשות לעצמכם את כמתנת יומולדת את כל התענוגות האלה?

אז חופשה בצימר יוקרתי זה יכול להיות אחלא רעיון, מפנק, רומנטי ומוציא מהשגרה.

קולינרי יוקרתי

גיל שלושים הוא תירוץ מצוין להכריח את כל החברים לקחת כמה רגעים של חופש ולצאת לאכול איתכם במסעדה טובה. אז נכון, אם אתם בוחרים בצעד הזה כדאי שתכינו מראש כמה מילות תודה שיהיה לכם מה להגיד אחרי העוגה והזיקוק ובעיקר – תכינו את עצמכם לפדיחה הנוראית שתיגרם כשכל חבריכם יזייפו בקולי קולות את "היום יום הולדת" במקום פומבי בליווי מחיאות כפיים. אבל עכשיו ברצינות, לכו למסעדה טובה, תתפנקו לכם על המנה שנראית לכם הכי טעימה מבלי לחשוב על המחיר וקבלו את העשור הבא של חייכם מלווים באנשים שאתם הכי אוהבים.

ארזת לבד?

נסיעה לחו"ל היא באופן אישי אחת הדרכים המועדפות עליי לחגוג כל דבר, אבל כמו שאומרים "אין עשן בלי אש" יש סיבה שדרך הבילוי הזאת היא כל כך פופולארית. המרחק מהבית המוכר, החוויות החדשות, המקומות המעניינים, כל אלה באמת עושים את שלהם. ההנאה כמעט ומובטחת. על מנת להעצים את החוויה מומלץ לא לנסוע למקומות הכי שגרתיים (אפילו שאמסטרדם נשמעת לא רע) ולנסות מקומות שונים מעט ולא קונבנציונאליים. כמובן שכדאי לנסוע עם אנשים אהובים, אבל גם לרווקים בניכם טיול אל מחוץ לגבולות הארץ יכול להיות חוויה כיפית ומעניינת. ומי יודע? אולי תמצאו שם מישהו לחגוג איתו את העשור הבא?

אם שותים לא נוהגים

אמנם מדובר בסעיף הרביעי אבל זה לא אומר שהוא פחות מוצלח מהקודמים. למעשה, זה עשוי להיות הרעיון המתאים ביותר עבור רובכם. אתם בני שלושים וזאת סיבה מצוינת לחגיגות רוויות אלכוהול. אתם יכולים להזמין את מאה חבריכם הקרובים ולעשות מסיבה פרועה עד אור הבוקר או פשוט לקחת חבר טוב לפאב הקרוב ולהשתכר עד אור הבוקר. הבנתם נכון, שני המוטיבים שחוזרים הם אלכוהול ועד אור הבוקר. אם כבר מסיבות פרועות אז כמו שצריך בבקשה.

מתנת יום הולדת 30

להגברת האדרנלין

כמו שכבר אמרנו, גיל שלושים מהווה איזה שהוא ציון דרך, מעבר לשלב בוגר יותר, ממוסד יותר ואהם.. איך נאמר.. מעניין במידה שונה. אבל זה לא אומר שאתם חייבים להסכים עם הנורמה הזאת. שבו מול המחשב, חפשו את המילים "חווית אקסטרים באוויר" ותבחרו את הפעילות שתמיד חלמתם לעשות ואף פעם לא היה לכם את האומץ. צניחה חופשית, הטסת מטוס, דאיה, באנג'י או כל פעילות אחרת שתטיס לכם את הדופק, תמריץ לכם את הדם ותזכיר לכם שלא הכל אבוד. לפחות כשתהיו בני חמישים וסביר להניח ממוסדים ומקובעים הרבה יותר, תמיד תוכלו להיזכר בפעם ההיא שעשיתם את הדבר המטורף ההוא.

בקיצור, מה שלא תבחרו לעשות אין ספק שלחגוג את יום ההולדת זה רעיון מצוין בכל מקרה, אז שיהיה לכם המון מזל טוב!

אולי יעניין אתכם גם

מדורים