חווית הפריחה: עין זיוון על המפה

הוא יפה, הוא טעים, הוא רומנטי ואדמדם - תנו כבוד לדובדבן. הפרי הכי רומנטי שלכבודו נפתח פסטיבל הקטיף בעין זיוון. אל תפספסו את החוויה הנפלאה והחגיגית הזו בצפון.

writer
מאיה כץ צילום:יח"צ תאריך פרסום: 05/04/2011

הדובדבן הוא פרי נוצץ ובולט בין שאר פירות ארצנו. יש בו משהו גלותי שלוקח אותנו אל מחוזות נידחים בעולם. הוא טעים למדי ויפיוף אמיתי שממלא אותנו בתחושת רומנטיות וארוטיות, אם תירצו, בעת אכילתו. בנוסף לפרי, גם הפריחה שלו מקסימה למדי, ולשם כך התכנסנו, כי הפרי יבשיל רק אי שם בסוף חודש מאי. ברוכים הבאים לפסטיבל פריחת הדובדבן שיתקיים בבוסתן בראשית בעין זיוון.

 

על הפסטיבל

פריחת הדובדבן היא קצרה למדי ונמשכת על פני ימים ספורים בלבד, השנה הפריחה מתאחרת והיא צפויה להגיע לשיאה בסוף השבוע הקרוב בין התאריכים 7-9.4, אז גם יתקיים הפסטיבל. הרעיון לקיום הפסטיבל נלקח מיפן שם מתקיים בכל שנה יום חג לאומי לכבוד פריחת הדובדבן. הפסטיבל השנה, יוקדש לתושבי יפן, לאור אסון הטבע שפקד את המדינה. הפסטיבל יתרחש בין השעות 10:-16:00 ויאפשר גישה למבקרים אל המטעים וצפייה מקרוב בפרחים המרשימים, ועריכת פיקניק בצל העצים. לכל אלו הכניסה חופשית. פעילויות בתשלום הנע בין 10-80 ₪- בניית עפיפונים, אוריגאמי, טיולי כרכרות, טיול טרקטור, דוכן איפור וקעקועים, דוכני מזון ועוד.

 

ומה עוד בעין זיוון

אם כבר הצפנתם, מה כבר לא תישארו לישון? תיירות עין זיוון מציעה מכלול של אתרי לינה ופעילויות. השמרנים מביניכם יוכלו ללון בבקתות עץ או בחדרי אירוח הפזורים בקיבוץ, הנועזים יוכלו לישון בלינה משפחתית או של מספר משפחות בחאן האירוח שהוא למעשה מבנים סוריים עתיקים ורחבי ידיים למרגלות הר אביטל. חוץ מהלינה, בקיבוץ מציעים טיולי טומקארים או ריינג'רים אל עמק קוניטרה. וגם רכיבה על סוסים, טיולי עששיות, ארוחות בטבע, טיפולים אלטרנטיביים ועוד ועוד ועוד. מבולבלים? לא יודעים במה לבחור? שובו שנית בקיץ בעונת הקטיף העצמי או בעונת הסתיו בה השלכת במראה עוצר נשימה.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים