אירועי קיץ לילדים מצפון ועד דרום

אי אפשר להתווכח עם העובדה שהקיץ הגיע השנה במלוא הדרו ובמלוא עוצמתו. הימים ארוכים ומאוד לחים. אבל מה עושים עם הילדים? איך שורדים עוד חודש שלם של חופש?

writer
מערכת וויקנד תאריך פרסום: 28/07/2011

הקיץ, מעבר להיותו עונת הרחצה, משקפי השמש והחצאיות האווריריות הוא גם תקופה די מלחיצה עבור ההורים שצריכים למצוא תעסוקה עבור הקטנים שיצאו לחופש הגדול.
אז אתם לא נוסעים לצימר בקיץ ורוצים למצוא תעסוקה יומית מגוונת, בדיוק על מנת לעזור ולהפיג את הלחץ אספנו עבורכם מגוון אירועי קיץ לילדים בצפון ובדרום שיספקו תעסוקה לקטנים ויעשו קצת נחת להורים.

בדרום - המוזיאון הפתוח בגן התעשייה בעומר

בחודשים יולי ואוגוסט יתקיימו במוזיאון מגוון פעילויות מלהיבות לילדים כגון סיפורים, הצגות, סדנאות ותערוכות שיעבירו לכם כמה שעות של כיף וזמן איכות עם הילדים.
הפעילויות במוזיאון הינן הזדמנות מצוינת לגוון קצת את הבילויים עם הילדים ולשלב את הכיף עם תכנים מרתקים ומעשירים.

סדנת קומיקס - סדנה צבעונית והמהנה תעניק לאמנים הקטנים שלכם כלים ליצירת קומיקס אמיתי על כל השלבים: כתיבת סיפור קצר, רישום, הוספת טקסט, צביעה ועוד. הסדנה תתקיים ביום ג' בתאריך 19.7 בין השעות 16:00-19:00 לילדים בין הגילאים 9-12. 

איילת מטיילת - שעת סיפור בשילוב עם סדנת יצירה בנושא הספר "איילת מטיילת" מאת רינה הופר תתקיים ביום שבת בתאריך 6.8 ותלהיב את הילדים הקטנים בגילאי  3-5. מחיר: 20 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

מעשה בחמישה בלונים -שעת סיפור ויצירה עם ספר הילדות הקלאסי "מעשה בחמישה בלונים" מאת מרים רות תתקיים ביום ד' 10.8 לגילאי 3-5 ותספק תחושת נוסטלגיה גם להורים. מחיר: 20 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

עפיפוניאדה - עפיפוניאדה כמיטב המסורת הכוללת הרבה שמחה, השתובבויות, עפיפונים וסדנאות יצירה תתקיים ביום א' בתאריך 14.8 בין השעות 17:30-20:00. מחיר: 8-12 ₪.  מיד לאחר מכן יעלה המופע הקסום לילדים "אני אוהב".

אני אוהב -כל הדברים שילדים הכי אוהבים מרוכזים יחד למופע מצחיק ומשעשע שישאיר את הילדים עם חיוך ענקי על הפנים ומזמזמים את השיר האלמותי "אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה, מסטיק וסוכריות ותות גינה" למשך ימים אחר כך. המופע יתקיים בתאריך 14.8, בשעה 18:30. מחיר (הכולל את המופע, סדנת יצירה, ביקור במוזיאון, חדר האמנות מדע ובאוסף המכוניות): 35 ₪ לילד, 15 ₪ למבוגר.

שמוליקיפוד -שמוליקיפוד, הקיפוד המפורסם ביותר בארץ אחרי קיפי מרחוב סומסום, בהופעה מרשימה בתיאטרון המשלב שחקנים ותיאטרון בובות לעיבוד מיוחד ויוצא דופן המלווה במוזיקה מקורית. המופע יתקיים ביום ב' 15.8 בשעה 11:00  ויתאים לגילאי 3-5. מחיר: 30 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר. המעוניינים יוכלו להשתתף בסדנת קיפוד חימר בתשלום נוסף.

מיץ פטל -הבית הצבעוני של מיץ פטל, בעל התריסים האדומים והחלונות הירוקים קורם עור וגידים למול עיניהם הנדהמות של הילדים בסדנת הסיפור ויצירה בנושא הספר. הילדים יתחפשו לאריה וג'ירפה, יחפשו את מיץ פטל במשחק מחבואים בגן הפסלים ולסיום ישתו מיץ פטל קר ומתוק. ההפעלה תתקיים ביום ג' 16.8 בשעה 11:00 לגילאי 3-6. מחיר: 30 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

אגם הברבורות - ההצגה המפורסמת המבוססת על המוזיקה של המלחין צ'ייקובסקי בשילוב של שחקנים ותיאטרון בובות. הילדים יחשפו לעולם קסום של ברבורים, נסיכים, נסיכות, מכשפים ואגדות בליווי מוזיקה קלאסית יפיפייה ביום ד' 17.8 בשעה 11:00 . מחיר: 30 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר. המעוניינים יוכלו להשתתף בפעילות וסדנת אוריגאמי ברבורים בתשלום נוסף.

סיפורי בדים -בסיפורי בדים תציג נועה אשכול את תערוכת הפיסול החדשה של האמן והפסל אחמד כנען, אוסף מכוניות עתיקות וחדר אמנות ומדע. מחיר: 30 ₪ לילד, 10 ₪ למבוגר.

מספר המקומות בפעילויות המוזיאון הינו מוגבל כך שממומלץ להזמין כרטיסים מראש. המוזיאון הפתוח בעומר- שעות פתיחה: א'-ה' 16:00-08:30, שבת- 10:00-17:00  מחיר כניסה- מבוגר-17 ₪, ילד,סטודנט-14 ₪,פנסיונר-8.5 ₪ חיילים-חינם לפרטים והזמנות - המוזיאון הפתוח בעומר- 08-9908121/5

אירועי הצפון - מרכז קנדה במטולה

מלבד צימרים במטולה, יש בעיר עוד הרבה אטרקציות מעניינות. מטולה והצפון הרחוק בכלל, הם מקומות מצוינים להעביר בהם את חופשת הקיץ. מרכז קנדה הוא למעשה מתחם נופש ופנאי גדול וממוזג המכיל אפשרויות שונות לבילויים והפעלות עם אטרקציות, ספורט ובעיקר הרבה כיף. מרכז קנדה מפו

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים