מצפה של נופש וחוויה הוליסטית

על שפת מצוק הבזלת בדרום רמת הגולן, מול הנוף הפנורמי המרהיב ממנו ניתן להשקיף מפסגות החרמון עד שדות עמק הירדן והכנרת, בקתות העץ והסוויטות של "מצפה השלום" המעוצבות סגנון אירופאי.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 30/10/2011

נופשים בכפר חרוב

מצפה השלום זכה לשמו הודות תצפיות מרהיבות העין הנשקפות מהמקום הפסטורלי הנמצא על שפת מצוק בזלת בדרום רמת הגולן.
כפר הנופש מצפה שלום הנמצא בלב כפר חרוב, זוכה לנוף פנוראמי עוצר נשימה המכיל את כל ההרים והעמקים שמסביב כגון פסגות החרמון, הרי הגליל, הר התבור, עמק הירדן ופנינת הצפון - הכינרת המנצנצת במלוא הדרה. 
הנוף היפהפה הזה הוא הרקע לכפר הנופש שמציע בקתות עץ פסטורליות באווירה אירופאית וסוויטות אירוח רומנטיות במיוחד לזוגות בחופשה רומנטית.

עייפים, מאוד עייפים

במצפה השלום יש 27 בקתות נופש הבנויות מעץ אורן פיני ומחמיאות לנוף היפהפה שמסביב. כל בקתה טובלת בגן ירוק ומוקפת בגינות, דשאים ואפילו בערוגות תבלינים.
בכל אחת מהבקתות ניתן למצוא סלון מרוהט, טלוויזיה, מכשיר dvd, ג'קוזי, גלריה מרופדת במזרונים לילדים ומטבחון מאובזר עם מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי אוכל ועוד.

מעבר לבקתות העץ שיתאימו באופן מושלם לחופשה משפחתית מלכדת ומלאת חוויות, ניתן למצוא בכפר גם סוויטות פרטיות ורומנטיות שכאילו נבנו במיוחד לחופשה זוגית מלאת רומנטיקה ואינטימיות. בכל אחת מששת הסוויטות הזוגיות תמצאו מיטה רחבה, ג'קוזי זוגי ומרווח החצוב אל מול נוף מרהיב, טלוויזיה עם מסך lcd, מערכת קולנוע ביתית, פינת קפה ותה ומרפסת שיזוף ורגיעה הפונה לנוף ומציעה פרטיות מוחלטת. האירוח בסוויטות הזוגיות מיועד לגילאי 18 ומעלה בלבד.

המתארחים במקום יוכלו אף ליהנות משירותים נלווים כגון ארוחות בוקר טעימות ועשירות המוגשות עד לפתח הצימר בסלסילה כפרית ואלגנטית ומטיפולי ספא ומסז' בצימר בתיאום ובהזמנה מראש.

הכי מיוחד במצפה השלום

בכפר מצפה השלום תוכלו למצוא חוויה הוליסטית ייחודית במינה בשם "רוח על המים" שמזמינה אתכם להתחבר לעצמכם ולמצוא את השלווה הפנימית שלכם באמצעות הכוח המרפא והמרגיע של המים. ברוח על המים בריכות חמימות חצובות במערה, בריכת מלח, משטחי אבן מחוממים, מוזיקה תת מימית, יין, חליטות תה ונוף קסום וירוק שמשלים את החוויה ואת תחושת הרוגע.
השילוב בין כל הדברים האלה יוצר חוויה מפנקת ומרגיעה שתוציא אתכם שלווים, רגועים ורעננים.

מה עוד בסביבה?

באזור מצפה שלום תוכלו ליהנות מכל האטרקציות הרבות שמוצעות באזור הגולן והצפון כמו טיולי טרקטורונים, טיולי ג'יפים, שייט קיאקים, מסלולי טיול ורכיבה על סוסים.
אבל מעבר לאטרקציות הרגילות, יש גם כמה אטרקציות מעט פחות שגרתיות ששווה לבקר בהן כגון טיילת מצפה השלום היפהפייה הצופה לעבר הכינרת ולכיוון החלקות החקלאיות של הישוב, שמורת טבע מצוקי האון המציעה מסלול טבעתי נוח שעובר בלב בוסתנים טבעיים ומשקיף לנוף פסטורלי ומרהיב, נחל אל על הסמוך המלא בכרמי זיתים וסלעי בזלת בו תוכלו להתרשם מעוצמתו של המפל השחור וכמובן בריכת המשושים המפורסמת המציעה מפלט מרענן במיוחד לימי הקיץ עם מים צוננים וצלולים ותצפיות פנוראמיות לנוף הייחודי של הגולן.

כל הדברים האלו חוברים יחד והופכים את חווית הלינה והאירוח בסוויטות הזוגיות או בבקתות המשפחתיות שבמצפה השלום לחוויה מרגיעה ומפנקת שמציעה משהו עבור כל אחד. בין אם מדובר בהרפתקנים תאבי אקשן או בחופשה זוגית המלאה בבטלה וברומנטיקה.

 

 

 


 
 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים