חופשה מעוצבת בסגנון עתיק

לנשום אוויר של עמק, לשמוע את רחשי נהר הירדן ולנפוש בבקתות עץ מעוצבות בסגנון עתיק אבל עם הרבה חום ואהבה מודרנית. כל זה ועוד בבקתות נוף ירדן

writer
מאיה כץ תאריך פרסום: 28/11/2011

מתי הכל התחיל?

כאשר תעברו את בית שאן ותחלו בנסיעה בעמק הירדן לכיוון המושבה מנחמיה תוכלו לחוש באווירה הנושנה שבאזור ואולי אפילו תרגישו תחושת חלוציות קלה.
באזור זה החלה ראשית ההתיישבות הציונית החקלאית בארץ ישראל, ראשיתה של המושבה מנחמיה, לפני יותר ממאה שנה, בשנת 1901. אך דווקא בתוך כל הישנוניות הזו, תופתעו אולי לגלות מושבה מטופחת וצעירה ומתחם אירוח מפנק- נוף ירדן.

מקום לישון

באתר האירוח  בקתות נוף ירדן שש יחידות אירוח, חמש מהן בקתות עץ המיועדות למשפחות וסוויטה מפוארת ומלכותית בטעם של פעם. הבקתות מעוצבות בסגנון חמים, נעים ומשפחתי. שהות קלה בבקתה, תגרום לכם להרגיש בעיירה באירופה, יציאה קצרה מפתח הבקתה, אל החצר המטופחת, תחזיר אתכם מיד אל האווירה המיוחדת של עמק הירדן, אל הקיץ החם או החורף הנעים.
היחידות מאובזרות במיטה זוגית, מטבחון מצויד, מכונת קפה, ג'קוזי ומכשיר dvd.
מחוץ לבקתות, חצר מטופחת מלאת בפרחים, מדשאות, פינות ישיבה, ערסלים, מגרש משחקים קטן וחביב, מפל מים מלאכותי ופסלים מעוצבים בטוב טעם. עוד במתחם, בריכה גדולה, מחוממת ומקורה, סאונה יבשה וג'קוזי ענק המתאים לשמונה אנשים. בנוסף תוכלו להתפנק ממגוון עיסויים שיגיעו אליכם עד לבקתה.

                                                  נוף ירדן

 

הכי מיוחד, משפחתי וחם

גולת הכותרת בנוף ירדן היא משפחתיות- אירוח חם ולבבי. מורגש שעבור בעלי הצימרים האירוח אינו רק פרנסה. היחידות ניבנו ברובן על ידי בעל המתחם, רוברט, והן קרויות על שמם של נכדי הזוג- קארין, מתן, דילן, מאיה, סהר ומעיין. תוכלו לבקר בגלריה הביתית של בעלת הבית, אנט, ולהתרשם מציורי השמן שלה, תכשיטים וחפצי אומנות נוספים. אל תחשבו לרגע לפספס את ארוחת הבוקר הביתית הכלולה במחיר האירוח, שופעת במטעמים ביתיים ומוגשת במרפסת הגדולה שבבית המארחים.

נושמים אוויר של עמק

עמק הירדן הוא איזור אולי פחות מוכר, אך קיימים בו שפע של אתרים מרתקים, מעניינים ואטרקטיביים מלבד הכנרת המצויה במרחק של כעשר דקות נסיעה בלבד מהמושבה מנחמיה. לחובבי הארכיאולוגיה והפרהיסטוריה כדאי לבקר במוזיאון התרבות הירמוכית שבקיבוץ שער הגולן וללמוד אודות ההתיישבות הקדומה בעמק, מן הקדומות בעולם. ואם נלך שנים רבות קדימה, נגיע לעוד פרק מרתק בהיסטוריה של העמק- ההתיישבות הציונית בראשית המאה הקודמת. תוכלו לבקר באתרים רבים ביניהם: בית הקברות בכינרת, חצר דגניה, גשר הישנה ועוד.  מי שחפץ לטעום ממטעמיו של העמק, ימצא גם כאן עושר רב- בגליתא- חוות שוקולד קסומה עם מתחם סדנאות ובית קפה בקיבוץ דגניה ב', בקונדיטוריה המשובחת עוגתא שבקבוצת כינרת, או בחומוס הביתי של לילך והגר מקיבוץ אפיקים ובעוד שפע של מסעדות קטנות וביתיות וחנויות ממכר לתוצרת מקומית. חובבי השייט יוכלו לשייט בחלקו הדרומי והפחות מוכר של הירדן באמצעות סירות הקנו של האתר רוב רוי.     

מחיר התענוג

אם נפשכם חשקה במקום כפרי אך מפנק, מרוחק אך לא נידח ושקט אך לא משעמם- אתם במקום הנכון. לילה בבקתות של נוף ירדן עולה בין 700-900 ₪ ובסוויטה המלכותית בין 950-1250 ₪. המחירים נעים בשל הבדלים בין העונה הרגילה לעונת השיא ובין אירוח באמצע השבוע לסופ"ש. ניתן לקבל הנחה בהזמנה של יותר מלילה אחד ומחיר האירוח כולל ארוחת בוקר.עבור כל ילד תשלמו 100 ₪ נוספים לכל לילה.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים