אטרקציות שפויות לחנוכה

מחר הילדים יוצאים לחופשת חנוכה וצריך לבחור איך להעביר איתם את הזמן. לאלו מכם שלא רוצים להוציא סכומי עתק על הופעות ענק והצגות מפוארות, או לאלה שמעדיפים את הטבע והאוויר הצח מערכת weekend מציגה לכם אטרקציות מלאות חוויה וכיף ובמחיר הרבה יותר שפוי.

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 20/12/2011

כמו בכל שנה, מתחיל הטירוף של ההורים: מה נעשה השנה עם הילדים בחנוכה ולאיזה הופעה ניקח אותם, המרוץ אחרי השגת הכרטיסים והטירוף של המחירים. מערכת weekend  ממליצה לכם על כמה אטרקציות שפעילות כל השנה ויכולות להיות אלטרנטיבה ראויה להעברת ימי החג ובטוח יותר שפויה במחיר. מפארק אוסטרלי ועד גבינות עיזים, חג שמח.

גן בניחוח אוסטרלי

בקיבוץ ניר דוד תמצאו או גן גורו, פארק אוסטרלי ייחודי עם בעלי חיים וצמחייה שהגיע הישר מאוסטרליה. בגן גורו הילדים יכולים ללטף ולהאכיל חיות כמו קנגורו ותוכים. בנוסף ניתן לראות חיות מרתקות כמו קואלות, שועלים מעופפים, זוחלים מיוחדים ועוד.

מה מחכה לכם בחנוכה? במהלך חופשת חנוכה מבקרי הפארק ייהנו ממשחק חיפוש פך השמן במבוך הצמחייה כל יום ב-13:00. המשפחה הזוכה תקבל טיול ברכב גולף בפארק המעיינות.

מה, כמה ולמה? הפארק פתוח בראשון-חמישי בין השעות 9:00-16:00, בימי שישי וערבי חג 9:00-15:00 ובשבתות בין השעות 9:00-17:00. כמה עולה? מחיר כרטיס כניסה 43 ₪ למבוגר/לילד מגיל 3 ומעלה.

אם אתם כבר באזור, שיקלו להזמין צימר.

רכיבה על סוסים בורד הגליל  

לאוהבי הטבע והחיות ביקור בחווה בורד הגליל הוא אטרקציה מרגשת ביותר. החווה פתוחה מ-7:30 בבוקר ועד רדת החשכה וממנה ניתן לצאת לרכיבה במגוון מסלולי טיול באזור הפסטורלי יחד עם מדריכים מקצועיים. ילדים בגילאי 3-10 יוכלו לעשות סיור קצר הנמשך כ-5-10 דקות עם סוסי הפוני ואילו ילדים מגיל 10 יוכלו להצטרף לטיול רכיבה בקצב איטי ורגוע הנמשך שעה או יותר, בהתאם לבקשת הרוכבים.
כמה עולה? טווח המחירים נע בין 35 ₪ ל-128 ₪ לרכיבה.

דג בכפר 

דג בכפר שבמושבה יקנעם מתקיים פעילויות מיוחדות לחנוכה בין התאריכים 21-28 בדצמבר. החל מהשעה 10:00 בבוקר יהיו אטרקציות לילדים כגון דייג בחכות בבריכת הדייג לילדים, מתנפחים ופעילות יצירה. בנוסף, במקום ישנם פינת ליטוף לחיות מחמד, בריכת דגיגונים, שטח לפיקניק ובו שולחנות, כסאות, ערסלים, סככות צל ומנגלים. ניתן לעשות במקום קמפינג ולדוג גם בלילה.

מה מחכה לכם בחנוכה? טיול מודרך מידי יום אודות המושבה המדליקה יוקנעם אשר עלתה לקרקע בחנוכה (בהזמנה מראש) בתאריכים 23-24/12 תתקיים הצגה לילדים "הדייג ודג הזהב" בשעה 12:00, בה יוכלו להשתתף עם תלבושות של דייגים, בובות כפפה ואביזרים משמחים.
מה, כמה ולמה? הפארק פתוח בימים שני-חמישי בין השעות 8:00-17:00, בימי שישי 8:00-16:00 ובימי שבת בין השעות 8:00-17:00. כמה עולה? כניסה לפארק 25 ₪ למבוגר 37 ₪ לילד – מחיר הכניסה כולל את ההצגה.
חשוב לדעת: הפעילות מותנת למזג האוויר.

תיירות עין זיוון  

בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן ישנן אטרקציות רבות למשפחות, תוכלו להתחיל את היום ברכיבה על סוסים, ביקור בפינת החי  ולהמשיך לסיור במפעל השוקולד דה קרינה המציע סדנאות מיוחדות לילדים. בנוסף, ניתן להצטרף לטיולי טומקארים בנהיגה עצמית המתאימים לכל המשפחה (דרך חברת "טרקטורוני עין זיוון") ולסיים את היום ביקב בהט ולטעום יין איכותי בזמן שהילדים משתתפים בפעילויות שבמקום.

מה, כמה ולמה? רכיבה על סוסים- נע בין 15 ל-115 ₪, סדנאות לילדים נע בין 10-20 ₪ לילד.

הפנינג עם טעם של עוד 

לרגל פתיחת מרכז המבקרים החדש של מחלבת צאלה בחבל הבשור שבנגב יתקיים בחופשת חנוכה הפנינג פעילויות חגיגי. מידי יום בשעה 11:00 המבקרים יוכלו להשתתף בסיור מודרך, הדגמה של הכנת גבינה וטעימות ממבחר גבינות המחלבה. כמו-כן, לילדים תהיה פינת יצירה מיוחדת ובתיאום מראש יתקיימו סדנאות להכנת גבינה למבוגרים וילדים מגיל 5. הגבינות מיוצרות במחלבה בתהליכים מסורתיים ובפס ייצור קטן יחסית וניתן לקנות במקום גבינות טעימות.

מה, כמה ולמה? מרכז המבקר

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים