חגיגות הסילבסטר: צימרים רומנטיים במיוחד

מחפשים צימר רומנטי לסילבסטר? מעדיפים מקום שקט ומבודד או מתחם ובו בקתות מעוצבות ומפנקות? מערכת weekend ממליצה על הצימרים הרומנטיים ביותר, בהם תוכלו לבלות בליל הסילבסטר

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 26/12/2011

הציניקנים מוצאים הרבה דברים לומר על הסילבסטר - הוא לא חג של היהודים, הוא מתאים לכל אלו שאוהבים קיטש ולמה צריך לחכות עד 24:00 כדי להתנשק? אבל לרומנטיקנים מבניכם הסילבסטר הוא הזמנות מצוינת לבלות יחד ועדיף במקום שקט ומפנק כמו צימר עם ג'קוזי מרווח ונוף פסטורלי להשלמת האווירה המושלמת. קיבצנו עבורכם שישה צימרים אידיאלים להתחיל בהם את השנה האזרחית.

רומנטיקה מדברית

מי אנחנו? צימר סהרה, ביישוב עידן שבערבה, שש סוויטות מפנקות במיוחד עם נוף מדברי מרהיב, מרחבי דשא ופינות זולה.
מה יש אצלנו? הסוויטות מאובזרות במיטת אפריון (רחבה במיוחד), ג'קוזי,טלוויזיה, dvd, מטבחון ופינת אוכל. במתחם הצימרים ישנו ג'קוזי ספא חיצוני, פינת ברביקיו הכוללת מנגלים, כיריים וטאבון. המתארחים בסהרה יוכלו להשתמש באופניים לטיולים בסביבה ללא עלות נוספת.
למי מתאים? לזוגות ולמשפחות.
מה המחיר ללילה? 600-700 ₪ לזוג. תוספת של 100 ₪ לילד.

בתמונה: צימר סהרה

                                               צימר סהרה

 

  

הבקתות של קלם

מי אנחנו? שתי בקתות אירוח מרווחות ומעוצבות בקפידה הממוקמות במושב פארן בערבה. הבקתות מתאימות לאנשים הרוצים לטייל במדבר ולחזור בערב לפינוקים במקום, הכוללים ג'קוזי, מטבחון מאובזר, מסך lcd, חצר מרווחת עם פינת ברבקיו, פינת חי וגינת תבלינים.
מה יש אצלנו? בכל סוויטה, מיטה זוגית מפנקת להורים ובקומה השנייה נמצאת גלריית שינה כיפית לילדים. בעלי המקום דאגו לכל פרט ופרט, החל מסבונים מתוצרת עצמית במקלחון וכלה בפינת בישול מגוונת הכוללת כירת גז, מנגל, טאבון עצים, פוייקה  וסאג' (לפיתות בדואיות).
למי מתאים? לזוגות ולמשפחות.
מה המחיר ללילה? 500-650 ₪ לזוג, תוספת של 90 ₪ לילד.

לאוהבי היוקרה

מי אנחנו? אחוזת טל אקסקלוסיב בחוסן בגליל מערבי היא לא כמו שאר צימרים בצפון. מדובר באחוזה מאובזרת ומעוצבת בסטנדרט גבוה מאד עם פינוקים רבים כגון, בר משקאות עשיר, בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי זוגי, פינת ישיבה מרווחת, טלוויזיית lcd בלווין, dvd, מערכת קולנוע ביתי, מטבח מאובזר ופינת קפה.
מה יש אצלנו? בתוך האחוזה ישנו חדר טיפולים אישי ובו ניתן לקבל מגוון טיפולי מידי צוות מקצועי. במתחם ישנה חצר מטופחת המיועדת לשימוש אורחי האחוזה בלבד. בנוסף, הבריכה מחוממת, כך שניתן ליהנות ממנה גם בחורף.
למי מתאים? לזוגות.
מה המחיר ללילה? 1,600-1,800 ₪ לזוג כולל ארוחת בוקר.

קאסה בלנק

מי אנחנו? שתי סוויטות רומנטיות הבנויות מאבן ונקראות "ים" ו"חרמון". הסוויטות מעוצבות בגוונים לבנים ונקיים וממוקמות בכפר ורדים שבגליל המערבי, עם נוף מדהים של הים מצד אחד והחרמון מצד שני. הסוויטות מיועדות לזוגות בלבד על-מנת לדאוג לשלווה ורוגע של האורחים.
מה יש אצלנו? הסוויטות כוללות מטבחון מאובזר, ג'קוזי זוגי לבן, אינטרנט, טלוויזיה, dvd עם סרטים, מערכת קולנוע ביתי, פינות ישיבה, מרפסת ופינוקים נוספים.
למי מתאים? לזוגות.
מה המחיר ללילה? 550-650 ₪.

אלישבע

מי אנחנו? במושב עמקה, בגליל המערבי ממוקמת וילה ענקית ובה שש יחידות אירוח ושתי יחידות נוספות עם דלת מקשרת שיכולה להפוך ליחידה אחת גדולה למשפחה או קבוצת חברים. היחידות מאובזרות ומעוצבות בקו נקי ומודרני ובמקום ישנה מרפסת מרווחת ופינות ישיבה.
מה יש אצלנו? בחצר הוילה ישנה בריכה מרווחת במיוחד, מיטות שיזוף, סאונה יבשה, שמשיות ומדשאות.
למי מתאים? לזוגות ולמשפחות.
מה המחיר ללילה? 1,200 ₪  ללילה.

הבית של שרה לי

מי אנחנו? באווירה כפרית וחמה, שלוש בקתות עץ הנמצאות במושב עין הבשור שבנגב. שתי

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים