הנוף הצפוני: בין עצים, כרמים ויין

אם אתם אוהבים טבע ופינוקים, אתר הנוף הצפוני הוא המקום המושלם עבורכם. במקום בקתות עץ בתוך חורש, חדרי אירוח מוקפים במדשאות, יין בוטיק ושפע מסלולי טיול באזור ואפשר גם להתפנק בטיפולים לגוף ולנפש.

writer
ליאת עייני תאריך פרסום: 10/12/2014

באתר הנופש הנוף הצפוני שבקיבוץ אורטל ברמת הגולן בקתות עץ וחדרי אירוח כפריים באווירה פסטורלית בתוך חורש טבעי עם צמחיה רבה. אתר הנופש המרשים כולל מדשאות ירוקות ופינות ישיבה, גני שעשועים, מתקני משחקים לילדים ופינת ברביקיו. המקום מתאים לזוגות המחפשים לצאת מהשגרה, למשפחות המעוניינות לטייל בצפון וליהנות מחופשה באווירה כפרית או לקבוצות המעוניינות בסדנאות מגוונות וכמובן לאוהבי היין.

מול הנוף: בקתה או חדר אירוח

בכפר הנופש 10 בקתות עץ רומנטיות ומפוארות הנמצאות בלב החורש הטבעי והם מתאימות לאירוח זוגות או משפחות עם ילדים. הבקתות מאובזרות והן כוללות סלון, פינת ישיבה, טלוויזיה lcd, חיבור לאינטרנט, קמין ג'קוזי עץ גדול ועגול ומיטה זוגית גדולה מעץ מהגוני ומכונת אספרסו.  להשלמת האווירה האורחים נהנים מפינוקים כמו בקבוק יין מיקבי רמת הגולן, שוקולד בוטיק ושתייה חמה. לכל בקתה ישנה מרפסת צמודה ומרווחת הצופה לנוף הפונה אל הכרמים של הקיבוץ.

חדרי פרימיום

באורטל כ 42 חדרי אירוח משפחתיים הכוללים טלוויזיה בלווין, מקרר, מיקרוגל, מיני-בר ופינת משקאות חמים. בכל חדר שתי מיטות מחוברות ומיטת יחיד נוספת. מספר חדרי אירוח מתאימים לנכים, על פי התקנים הנדרשים. במתחם ישנה מדשאה ירוקה וגדולה, בה ניתן לעשות מנגל ופיקניק עם המשפחה או החברים. כמו-כן, בסביבת המתחם ישנן אטרקציות רבות לילדים ומבוגרים, הכוללות: פינת חי, טיולים מודרכים ומתקני ספורט.

חדרי סטנדרט

יקב בוטיק

המקום ומיקום המושלמים מעניקים קרקע אופטימאלית לגידול ענביי יין. ולאחר שנים של ניסיון ואהבה גדולה ליין העיזו חברי הקיבוץ להפוך את התחביב ליקב בוטיק משגשג בו תוכלו לערוך סיורים, ליהנות מהטעימות ואף לרכוש את יינות הבוטיק של ייקב אורטל.

יין בוטיק

מגוון סדנאות, טיפולי ספא ויין

מלבד הפסטורליות ותחושת החופש בנוף הצפוני, ניתן ליהנות ממגוון הסדנאות והטיפולים שבמקום, חלקם מותנים בהזמנה מראש או במינימום מוזמנים.
באתר הנופש מתקיימות סדנאות יין הכוללות טעימות של יין ולמידה על התאמת יין לארוחה ושיטות אחסון , סדנת טאי צ'י, סדנת יוגה למתחילים ומתקדמים וסדנאות לפיתוח מנהלים. במקום מתקיימים גם ערבי שירה ייחודיים.

כמו-כן ניתן להזמין את טיפולים לגוף ולנפש ממטפלת מקצועית בחדר טיפולים המחודש: טיפולים כמו עיסוי שוודי, עיסוי הוליסטי, עיסוי באבנים חמות, שיאצו, עיסוי לנשים בהריון ועוד.  

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים