פורח בנגב: פסטיבל דרום אדום 2021

פסטיבל הכלניות בנגב מתקיים גם השנה עם שלל פעילויות לכל המשפחה. צעדה, מטס כדורים פורחים, סיורים וסלי פיקניק הם רק חלק מהאטרקציות

writer
ליאת עיני צילום: דפנה סיבוני תאריך פרסום: 16/02/2021

פריחת הכלניות בצפון הנגב מסמנת את מועד פתיחת פסטיבל דרום אדום שיתקיים כמיטב המסורת בין התאריכים ה-7 בפברואר עד ה-6 במרץ במשך חמישה סופי-שבוע. במהלך הפסטיבל יתקיימו שפע של פעילויות ואטרקציות ליחידים ומשפחות, כגון סיורים בטבע, צעדת הכלניות המסורתית, יריד איכרים, הפנינג ריצה ואופניים, מספרי סיפורים, מטס כדורים פורחים ועוד אירועים מיוחדים, שברקע מרבדי הכלניות המופלאים. לנוחיות המבקרים יפעלו באזור תחנות מידע מרכזיות בתחנת הדלק שבצומת יד מרדכי ובצומת בית קמה וכן באזורים מרכזיים של הפעילויות, בהן יחולקו מפות, תוכניה ומידע על מסלולי טיולים בנגב ובאזור.

 שדה כלניות פורח

מגוון הפעילויות עצום בתיאום מראש , להלן טעימה קצרה:

• סיורי פריחות ללא תשלום בשבתות וסיורים חקלאיים כל השבוע בתשלום ובתאום מראש, בהם ניתן לראות בוסתן של עצי פרי אקזוטים וייחודים, חוות קקטוסים, גידולים שונים בשדה וכוורות.

• מרתון והפניניג אופניים - פעילות ספורטיבית משפחתית בתוך אזור גדול ומלא בכלניות יכולה להיות חוויה שתיחרט אצל ילדיכם לזמן רב וכמובן תמונה שלכם עם אופניים וברקע כלניות היא בהחלט משהו מיוחד לאלבום המשפחתי. אירוע האופניים של קק"ל יתקיים ללא תשלום בבארי. ניתן להגיע עם אופניים או להשכיר במקום. באזור יתקיים מתחם פעילויות ויצירה לילדים ומופע אופניים בכל שעה עגולה. בנוסף, יתקיים מרתון אופני הרים לרוכבים מקצועיים וכן מסלול עממי בין מרבדי הכלניות.

• גלריות ותערוכות בהן יהיה ניתן להיפגש עם האמנים ולהיחשף לעבודות קרמיקה, תכשיטים, פסלים מעיסת נייר, ציור על חלוקי נחל, עבודות נפחות משרידי קאסם וברכות מצוירות בכתב יד. בחלק מהגלריות יתקיימו סדנאות יצירה ופעילויות לילדים ולמבוגרים.

                                                                             

 

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים