צימרים בירושלים- חופשה קדושה

אויר הרים צלול כיין וריח אורנים.... השורה הראשונה בשיר כבר מכניסה אותנו לאוירה המיוחדת של ירושלים. שילוב של צימרים בחופשה ירושלמית הוא רעיון נהדר אשר משדרג את החופשה עבור משפחות וזוגות כאחד. צימרים בירושלים הם הדבר החם הבא.

writer
עדי לוי תאריך פרסום: 19/05/2021

כמה פעמים הרגשתם שחופשה עבורכם זה לא רק חול וים? כמה פעמים רציתם גם ערך מוסף? כמה פעמים חשבתם לעצמכם שאתם צריכים לנסוע יותר לירושלים ולהכיר אותה מקרוב? ירושלים היא עיר קסומה שמתחברת להסטוריה, דתות, עמים, חדש וישן, ממשל ושלטון , אויר צלול ובעיקר הרבה אווירה.

 

צימרים, דווקא בירושלים?

כל אחד יכול למצוא את עצמו בירושלים בכיון שמתאים לו ובסגנון אותו הוא מחפש. עכשיו אפשר לנסוע ליותר מיום אחד וליהנות באמת ע"י שילוב של צימרים בירושלים והסביבה.  אמנם ההיצע אינו מרשים כמו בגליל, אבל צימרים בירושלים הופכים אט אט לדבר החם הבא.
אז מה בעצם היתרונות של צימרים בירושלים? בכל חופשה בצימר צריך בד"כ לנסוע רחוק ממרכז הארץ – לצפון או לדרום. צימרים בירושלים מציעים קרבה ושילוב של אוירה כפרית, מיוחדת וקסומה לא הרחק מסביבה עירונית.
קיימים צימרים בירושלים אשר מציעים רמה אירוח איכותית וחסרת פשרות. ישנם צימרים בירושלים ובסביבה אשר מתאימים לזוגות ומציעים אוירה רומנטית וקסומה, וישנם צימרים אשר מותאמים למשפחות עם כל האבזור הדרוש. לפי ההעדפה ובהתאם לתוכנית החופשה, אפשר לחפש צימרים בירושלים עצמה או בסביבה – בקיבוצים ובמושבים הרבים העוטפים אותה.
כשמחפשים צימרים בירושלים צריך לזכור דבר אחד חשוב – כמות האטרקציות והפעילויות הייחודיות הממתינות לכם בחוץ. הרי אתם לא תגיעו עד לצימרים בירושלים רק לשם לינה עד ליום שלמחרת. חשוב לציין כי התפיסה הרווחת של צימר כבקתת עץ קטנה עם ג'קוזי לא תופסת פה, צימרים בירושלים משמרים את הצביון הייחודי של העיר, מגוון רב של צימרים בירושלים בנויים מאבן ירושלמית ומעניקים חוויה ייחודית של היטמעות בנוף המקומי.


הקדושה סביב

כמובן שנתחיל מהעיר העתיקה – אי אפשר להישאר אדישים אל מול הקסם של אבנים ענקיות שעומדות שם כבר אלפי שנים ומכילות בתוכן סיפורים אשר עיצבו אותנו כעם. "ללכת לאיבוד" בין סמטאות העיר העתיקה זו חוויה נהדרת – הריחות, הצבעים ובליל השפות נותן הרגשה של מדינה אחרת.  ההיסטוריה קוראת לנו מכל פינה, התקופות השונות, המלחמות הניצחונות, צורות היישוב הקדומות אשר נחשפו לא מכבר וכמובן הכותל המערבי וסביבתו.


חובבי טבע וארכיאולוגיה ימצאו מגוון רב של מסלולי טיול בתוך העיר ובסביבותיה ומגוון אתרים ארכיאולוגים שנחשפו ועדיין נחפרים גם בימים אלו. אתרים אלו מספרים את סיפורי השכבות על ירושלים – כל שכבה היא תקופה האוצרת בתוכה עולם ומלואו. חשוב לזכור שגם ים המלח לא רחוק מידי – במרק של 20 דקות נסיעה אתם מגיעים למדבר יהודה, ים המלח הקסום ושמורות הטבע (עין גדי, מצדה).
אם בחרתם צימרים בירושלים עצמה תהיו קרובים גם בערב למרכזי הבילוי – המדרחוב בו מתקיימים אירועי חוצות, בתי הקפה הקסומים וכמובן גם התחום הקולינרי - המסעדות בירושלים הן שם דבר ולכן לא כדאי לפספס אותן (רצוי להזמין מקום מראש) – קיימים כל כך הרבה סגנונות שכל אחד יוכל לבחור לעצמו את הכיוון המועדף.

 

אטרקציות לילדים

ומה עם הילדים? גן החיות התנ"כי הוא מוסד שחבל לפספס. אם הכיוון הוא הוצאת מרץ לקטנטנים פארק קיפצובה בקיבות צובה יהיה אטרקציה נהדת עבורם ואם סתם בא לכם לברוח מהחום, מוזיאון כ"מעלית הזמן" ירתק אותם וגם יכניס בהם קצת תורה באותה ההזדמנות.
אז לסיכום, צימרים בירושלים הם הפיתרון המושלם למי שרוצה לחוות את העיר בצורה אמיתית. כל אחד יכול למצוא צימרים בירושלים וסביבתה אשר יעניקו לו את הדבר המיוחד הזה שהופך חופשה בירושלים לכזאת קסומה.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים