בקצב אפריקאי: חגיגות פסח בפארק הקופים

בפסח הזה חוגגים את בוא האביב בקצב אפריקאי עם תופים, ריקודים סוערים וקצב שבטי שמעורר את החושים. חגיגות בפארק הקופים ומפגש מקרוב קרוב עם החיה שהכי קרובה להיות בנאדם.

writer
טל גולדמן צילום: מתן פליזר תאריך פרסום: 03/04/2012

חג הפסח בישראל המודרנית של שנות האלפיים כבר מזמן לא מסמל רק את היציאה של בני ישראל מעבדות לחירות, אלא גם את היציאה של הילדים מבתי הספר לחופשות ארכות שדורשות התאמות בסדר היום של ההורים, הסבים וכל מי שמסביב.

כמו בכל שנה, ככל שמתקרב תאריך החופשה המיועדת, כך עולה וגובר הלחץ למצוא אטרקציות, פעילויות והפעלות שאפשר לעשות עם הילדים במהלך ימי החופש. אפשרות אחת מוצלחת במיוחד היא יער הקופים שביער בית שמן.

קצת על יער בן שמן   

יער בן שמן שנמצא על כביש 443 (ליד מודיעין) מציע מבחר מגוון של אפשרויות ליום בילוי משפחתי. מומלץ במיוחד לבקר ביער היפהפה בעונה זו של השנה מפני שעכשיו מתמלא היער במרבדים של פריחת בר אביבית עם נרקיסים, רקפות, כלניות ואירוס ארץ ישראלי.
המסלולים באתר משתנים באורכם וברמת הקושי שלהם ומציעים פינות חמד שקטות ויפהפיות מוקפות בפרחים שיתאימו באופן מושלם לפיקניק אביבי עם המשפחה או החברים.
מעבר ליופיו הטבעי של האתר, ביער נמצאת השמורה הלאומית נאות קדומים. בשמורה המיוחדת תוכלו למצוא נופים המאפיינים אזורים שונים בארץ כפי שידוע מתיאורים מהתנ"ך ומקורות חז"ל.
בנאות קדומים נערכים סיורים בעקבות אתרים כגון בקעת יריחו, עיר התמרים, יער חלב ודבש ועוד, בהם לא ניתן להישאר אדישים אל מול האופן המיוחד בו נשזרה מורשת עם ישראל עם עולם הטבע המקומי.
עם כל זאת, אין ספק שהאטרקציה הכי מיוחדת של יער בן שמן היא פארק הקופים.

פארק הקופים

פארק הקופים הוא חלק ממרכז ייחודי שמשלב בין אטרקציה ייחודית למקלט לחיות יוצאות הדופן.
הפארק מציע מגוון רחב של פעילויות המתאימות לילדים ולכל המשפחה, כאשר האטרקציה הראשית והעיקרית היא כמובן הקופים עצמם. בפארק תוכלו לחוות מסע מרתק בעולם הקופים המקפצים בין הענפים במרחק נגיעה מהמבקרים ולסייר בליווי מדריכים מקצועיים בין המכלאות של הקופים, כאשר בחלק מהן נכנסים ממש לתוך אזורי המחיה של הקופים.

פסח בפארק הקופים

בפארק הקופים הולכים לחגוג את חג הפסח השנה בחגיגת תופים בקצב אפריקאי עם המון פעילויות וכיף שתתקיים בחג הראשון ובחג השני של הפסח (ב- 7.4 וב - 12-13.4).
כחלק מהפעילויות תופיע להקת אפריקנה שמגיעה מגאנה הרחוקה במופע ייחודי הכולל מופע תיפוף בתופים אפריקנים מלווה בריקודים שבטיים סוחפים.
המבקרים יוכלו להשתתף במעגל התיפוף המלהיב, לראות כלי נגינה אותנטיים שהובאו מאפריקה וללמוד איך לנגן בהם. מדובר בפעילויות שיסחפו וירתקו את הילדים ויהוו חוויה מהנה וקצבית גם עבור המבוגרים.

מועדי הפעילויות בפארק

בימי הפסח הפעילות בפארק תתקיים בחג ראשון ובערב ויום חג שני (7/4, 12-13/4) בלבד. בימי שישי וערבי חג כניסה בין 10:00-14:00, ניתן להישאר בפארק עד 16:00. ביום שבת כניסה בין 10:00-16:00 ניתן להישאר עד 18:00.

חשוב לדעת: בחוה"מ פסח, 8-11/4, הפארק יהיה פתוח ללקוחות yes בלבד, אשר ייהנו מפסטיבל קופיקו מיוחד אשר יתקיים בשטח הפארק  ומלבד לקוחות yes לא יהיה ניתן לרכוש כרטיסי כניסה.

מחיר כניסה לפארק: 48 ₪ לאדם.

איך מגיעים - הפארק נמצא ביער בן שמן בסמוך לכפר דניאל. נוסעים בכביש 1, פונים במחלף ראש העין וממשיכים לפי השילוט לכפר דניאל ולפארק הקופים. לפרטים נוספים - 08-9285888

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים