אדום עולה: נופש בכרם בן זמרה

מחפשים ליהנות מחופשה באווירה שונה ומיוחדת? רוצים לישון במיטת אפריון ולהרגיש כמו בני מלוכה? אוהבים לבלות בין כרמים וייקבים? לא חייבים לנסוע לפרובאנס שבצרפת.

writer
ליאת עיני צילום סשה אלכוב תאריך פרסום: 15/07/2012

מחפשים ליהנות מחופשה באווירה שונה ומיוחדת? רוצים לישון במיטת אפריון ולהרגיש כמו בני מלוכה? אוהבים לבלות בין כרמים וייקבים? לא חייבים לנסוע לפרובאנס שבצרפת.

החום הכבד והלחות מוציאים את חלקנו משלוותנו וגורמים לנו לחפש מקומות נעימים כדי להירגע, לנוח ולנפוש. חופשה בצפון הארץ היא תמיד אופציה טובה המאפשרת ליהנות מהנופים היפים, מהנחלים שחלקם עדיין זורמים ומזכירים לנו את החורף הנהדר שהיה פה השנה וכמובן את האטרקציות הרבות, המסעדות, האנשים המיוחדים, וכל זה במרחק נסיעה סביר ביותר. אבל כדי לשדרג את החופשה כדאי למצוא משהו קצת שונה, כזה שעוד לא הייתם, מקום שתוכלו להיכנס והוא לא יראה לכם כמו שום דבר שכבר הייתם בו. במושב כרם בן זמרה, הסמוך לצפת, עם נוף הררי עוצר נשימה, ממוקם מתחם הצימרים "הבית האדום". המתחם מתאים לזוגות ולמשפחות ומאפשר נופש אמיתי באזור שקט ורגוע, המוקף בכרמים.

אביר ונסיכה

חשבתם פעם לישון כמו מלך ומלכה? או אולי אתם מעדיפים להרגיש כמו אבירים ונסיכות? במתחם הצימרים "הבית האדום" ישנם חמישה צימרים מעוצבים בעבודת יד בשילוב של עץ ואבן. השהות במקום תגרום לכם להרגיש כמו בני מלוכה, וכך גם שמות יחידות הצימר הנקראות בשמות מתאימים. ה"ארמון" וה"מלך" אלו יחידות מרווחות מאד, המתאימות למשפחות וכוללות שני חדרי שינה, סלון ומרפסת פרטית. היחידות מעוצבות בסגנון פרסי אותנטי במיוחד. יחידות הצימר – ה"מלכה", ה"אביר" וה"נסיכה" מתאימות לזוגות ולמשפחות עד ארבע נפשות, בעלות עיצוב חם הכולל אלמנטים רבים המשתלבים יחד בצורה הרמונית. הצימרים כוללים מיטות אפריון, ג'קוזי (בארבעה צימרים), טלוויזית lcd, מטבח מאובזר עם פינת שתייה חמה והרבה אווירה חמימה ונעימה.

הבית האדום (צילום: סשה אלכוב)

חצר קסומה

כאשר יושבים בחצר אפשר לראות את הר החרמון בימי ראות טובה. בנוסף, הישוב שוכן למרגלות הר מירון, כך שהנוף המיוחד הוא חלק בלתי נפרד מהאלמנטים שבחצר. מחוץ לצימר ישנה מדשאה מטופחת עם פינות חמד קסומות ומיוחדות ובחצר ניתן ליהנות מג'קוזי ספא חיצוני גדול, בריכת שחיה,  נדנדות זוגיות, פינות ישיבה, ערסלים, פינת ברבקיו מאובזרת ולהשלמת האווירה - עצי פרי כגון דובדבן ורימון. כל מה שנותר לכם הוא לשבת בניחותה ולהירגע. לחובבי היין מומלץ לעשות סיבוב במושב ולבקר ביקבים שבחלקם יש מרכז מבקרים ובו חנות יינות, טעימות יין, הסבר על הכרמים באזור ועל תהליך ייצור היין. 

החצר מלאה בקסם (צילום:סשה אלכוב)

לטיול יצאנו

אם אתם חובבי ציפורים, פארק אגמון החולה שבעמק החולה הוא המקום עבורכם. במקום ישנן ציפורים רבות ומגוונות וניתן לעשות סיור בפארק באופניים, רכבי גולף או בעגלה הרתומה לטרקטור. לאלו מכם שרוצים טיולי מים מומלץ להגיע לנחל עמוד; המסלול מעגלי, בחלקו זורמים מים והוא מתאים למשפחות (הליכה של 3-4 שעות). אם אתם מעוניינים גם לחוות קצת היסטוריה ניתן להגיע ליער ברעם במזרח הגליל העליון, ובו בית הכנסת העתיק. ישנו מסלול טיול ביער באורך כ-5 ק"מ והיער דומה ליערות באירופה. בית הכנסת הוא מבנה מפואר הבנוי מאבנים גדולות עם שערים מפוארים מאד.  

בלילה (צילום:סשה אלכוב)

תשלום בבקשה

בבית האדום מבצע קיץ עד סוף אוגוסט, למזמינים מעל 2 לילות המחיר לזוג הוא 600 ₪ ללילה. תוספת לילד עד גיל 14 הינה 100 ₪ ולילד מעל גיל 14 העלות היא 150 ₪. האירוח כולל ארוחת בוקר קלילה בה יוגשו לחמניות ומבחר ממרחים.

אין ספק כי האירוח בבית האדום הוא באווירה שונה ומיוחדת, שהות באזור מקסים ופסטורלי, וצבירת כוח ואנרגיות להמשך.   
 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים