במזגן או במים: כך תשרדו את אוגוסט

רוצים לבלות בקיץ אבל סובלים מהחום והלחות? בדקנו כמה אופציות ממוזגות או רטובות שיגרמו לכם לרצות לחזור אליהן שוב ושוב

writer
ליאת עיני תאריך פרסום: 26/07/2012

מה לא נכתב ונאמר על החום הכבד. אנשים מופתעים כל פעם מהחום כאילו זה דבר חדש להם, הרי גם בשנה שעברה ולפני שנתיים סבלנו בדיוק מאותו חום ואותה לחות, אבל לכולנו יש נטיה לשכוח ומעדיפים להאמין שהכל קורה כתוצאה מההתחממות כדור הארץ. טיול בטבע הוא לא אופציה שפויה, אלא אם כן אתם מתחילים את המסלול ב-7:00 בבוקר, וגם להיות בים זה לא ממש חכם, מכיוון שגם אם אתם יושבים תחת שמשיה קרני השמש מגיעות אליכם. מצאנו עבורכם כמה מקומות בילוי ממוזגים או רטובים, העיקר להפחתי את עומס החום.   

למאתגרים, למשפחות ולקטנטנים: קייקי כפר בלום

מתחם אטרקציות בכפר בלום שעיקרו שייט קיאקים ורפטינג. חווית מים שכזו אולי נשמעת כמו חווית אקסטרים לבני נוער, אך היא מתאימה למשפחות עם ילדים ולאחרונה נפתח מסלול ייחודי ורגוע המותאם למשפחות על ילדים בגילאים שנתיים עד חמש בו הם יוכלו לשוט בנהר עם מדריך שישלב גם משחקים דרך. באתר כפר בלום ישנן אטרקציות נוספות כמו קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מטר, מתנפחים, קפיצה על המים עם אומגה באורך 90 מטר, עשרות גשרי חבל, ירי של חץ וקשת, ומסלולים במגוון רמות ולכל גיל. המסלול הארוך ביותר נמשך כשעתיים וחצי (8 ק"מ) ולאחר שמסיימים אותו אפשר לעשות פיקניק על נהר הירדן.

שעות פתיחה: 9:00-16:30, כולל סופי שבוע.

קיאקי כפר בלום: החל מגיל שנתיים
 
מרכז קנדה

במתחם סגור, מרווח ומקורה במטולה תוכלו למצוא את כל האטרקציות תחת קורת גג אחת - החלקה על הקרח, באולינג, בריכת שחייה, ג'קוזי, ספא, משחקיה לפעוטות ועוד. הזמן עובר מהר ובעיקר לא מרגישים את החום הכבד, להפך - כדאי לבוא מצוידים מהבית בבגדים ארוכים מכיוון שבאולם ההחלקה קר מאד. המקום מתאים לזוגות ומשפחות לילדים בכל גיל, ובזכות מגוון האטרקציות כולם נהנים ומוצאים את הפעילויות שמתאימות עבורם. האורחים בוחרים את חבילת הפעילויות המתאימה להם והתשלום נקבע בהתאם לאטרקציות הנבחרות.

שעות פתיחה: המתחם פתוח בכל יום בין השעות 10:00-20:00 וביום שישי עד 17:00 אך חלק מהמתקנים נסגרים מוקדם יותר. הספא פתוח עד 16:00 והבאולינג עד 17:00. מומלץ לברר מראש ביום בו אתם מתכננים את שעות הפעילות של המתקנים.

קנדה קידס (צילום: עומר שביט)

באלגן

פארק אטרקציות בקיבוץ יגור המציע 3 מתחמי פעילות בכרטיס אחד. בפארק חשבו גם על הקטנטנים, גם על הילדים היותר בוגרים ועל ההורים. בפארק מתקנים מתנפחים וג'ימבורי ענק הכולל משחקייה, חדרי לגו וחדר מחשבי קומפי ומתחם מסלול מוטורי מאתגר עם רכבים ממונעים ואופנועים המתאים לילדים גדולים יותר (מעל 1.20). עוד בפארק פינת חי בה תוכלו להסתובב בין החיות הרבות ולראות זנים ייחודיים ואקזוטיים מאוסטרליה.

שעות פתיחה: כל ימות השבוע בין השעות  10:00-19:00 אך מומלץ לתאם מראש שאין באותו יום אירוע פרטי והפארק סגור ביום זה לציבור הרחב.

באלגן- עולם של חוויות ואטרקציות בכרטיס אחד

מוזיאון הילדים בחולון

במוזיאון הילדים בחולון מגוון תערוכות ופעילויות מאתגרות והילדים ממש עוברים "מסעות"    בהתאם לגילם ונחשפים לנושאים שונים. בתחילת הביקור הילדים עוברים היכרות עם המדריך ועושים פעילויות יצירה שונות, ובהמשך הם מצטרפים לסיור הנמשך שעתיים במוזיאון לפי נושאים שונים, כגון "בעקבות הפרפרים" לבני שנתיים וחצי עד ארבע, "בעקבות החייזרים" לגילאי 8-12, "הזמנה לשקט" פעילות לגילאי 9 ומעלה- הרפתקה מרתקת בו ישנה חשיפה לעולם החירשים וכמובן 'דיאלוג בחשיכה' פעילות בה ניתן לחוש ולהכיר מקרוב את עולמם של העיוורים. במקום עוד סדנאות בנושאים שונים קבועים ומשתנים בהתאם לתקופה.

שעות פתיחה: 10:00-17:00

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים