חלום בתוך חופשה: חלום בגליל

מתחם אירוח בלב הגליל לחוויה המשלבת חופשה, נופים ואהבה. בחלום בגליל, סוויטות מרווחות המתאימות לאירוח יוקרתי ואינטימי לזוגות ובקתות עץ המותאמות למשפחות עם ילדים, חלום של חופשה.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 04/09/2012

מתחם אירוח בלב הגליל, המזמין אתכם לחוויה המשלבת חופשה, נופים ואהבה. בחלום בגליל שנמצא בישוב גורן, סוויטות מרווחות המתאימות לאירוח יוקרתי ואינטימי לזוגות ובקתות עץ המותאמות למשפחות עם ילדים.

הגשמת החלום מול נופי הגליל

גם אם האוויר יכול היה לדבר יהיה קשה לתאר במילים את האווירה במקום, הישיבה במרפסת מול הנוף הפעור, הירוק והעצום של הגליל יכניסו אתכם לאווירה נינוחה התלווה אתכם בכל ימי החופשה.
החצר מוקפת מדשאות ירוקות, פינות מנגל, ערסלים, תאורת לילה מיוחדת, פינות ישיבה רומנטיות ובריכת שחיה חדשה המיועדת לאורחי המתחם בלבד.

חלום של נוף

 

אורחים המחפשים רומנטיקה

המקום מציע סוויטות לזוגות, הסוויטות מאובזרות ברמה גבוה וכוללות ג'קוזי הממוקם בנקודה הכי נכונה שיכולה להיות כי ממנו ניתן להשקיף דרך החלון את הנוף המרתק. עוד בסוויטה תיהנו ממערכת קולנוע ביתית, מטבחון מאובזר וחדר שינה מרווח.

מיקום מושלם של הג'קוזי

ילדים זה שמחה

בבקתות המשפחתיות בחלום בגליל ניתן להתארח עד 7 איש. הבקתות מרווחות והן מציעות קומת גלריה נפרדת ללינת הילדים כך שתוכלו לשמור על פרטיות מוחלטת גם בימי החופש.

בקתות משפחתיות מרווחות (סשה אלכוב)

חדרים חמים ומאובזרים

הרבה מעבר לחלום

האירוח לא מסתיים בחוויית הלינה והאווירה כי בחלום בגליל האורחים ייהנו מקבלת פנים הכוללת עוגה תוצרת בית ובפינת הקפה בכל חדר מגוון סוגי קפה לרשותם.

פינת חמד לשתות את הקפה בבקתה (צילום סשה אלכוב)
בחצר המתחם על שטח עצום ומגודר של 250 מטר, ממוקמת בריכת שחיה שגודלה 12x6 מטר המיועדת לאורחי המקום, ממתחם הבריכה ניתן להשקיף אל נוף אלוהי הפונה לנחל אכזיב.

 

ברכית השחיה (צילום שלמה שרביט)
 

 

 תאורה לילית רומנטית במתחם חלום בגליל (סשה אלכוב)


אודות המחברת:

dana namdar - ואמא ל 2,  כותבת ועורכת אתר weekend, אוהבת לטייל, לצלם, לבשל ולצייר, לספר ולהמליץ לכל העולם על הדברים הקטנים שעושים את החיים גדולים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים