רמות של יופי - הנופש ביישוב רמות

יש הרבה מקומות יפים בישראל, אך אין עוד מקום שמשלב מיקום צפוני מושלם, נוף מרהיב עין, אווירה כפרית ופסטורלית וקרבה לאטרקציות רבות כל כך. השילוב בין הגורמים האלו הוא זה שהופך את הישוב רמות לחוויה יוצאת דופן ומהנה שקשה להתחרות בה.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 31/12/2012

יש הרבה מקומות יפים ומיוחדים שאפשר לצאת בהם לחופשה קצרה בארץ, אין עוד אף מקום שמשלב באותה מידה של הצלחה בין מיקום צפוני ומושלם, נוף מרהיב עין, אווירה כפרית ופסטורלית וקרבה לאטרקציות רבות כל כך. השילוב בין הגורמים האלו הוא זה שהופך את הנופש ביישוב רמות לחוויה יוצאת דופן ומהנה שקשה להתחרות בה.

רמות ברמה גבוהה

יישוב רמות נמצא במערב רמת הגולן והוא אחד מאתרי התיירות והנופש הפופולאריים ביותר בחבל הארץ הצפוני הודות לשילוב הגורמים הייחודי של מיקום, נוף, אווירה ותשתיות תיירות שבו. תושבים רבים שבחרו לגור במושב נשענים על תעשיית התיירות לפרנסתם ועל כן מדובר במושב מטופח וחמוד, מלא במסעדות, בתי קפה, צימרים ואטרקציות שרק מחכים לתיירים שיבואו.

בית רם שרף ברמות
מעבר לענף התיירות, כלכלת היישוב נשענת גם על גידולים אקזוטיים כגון אבוקדו, תמרים, ליצ'י, מנגו ועוד, שמקיפים את המושב בשדות ירוקים ופורחים ומחמיאים לאווירה השלווה שבו.

המבקרים במושב יוכלו להתרשם מאורח החיים השקט והאיטי שאופייני כל כך ליישובים קטנים ומרוחקים מהמרכז.
היישוב ממוקם בגובה של כ - 200 מטר מעל פני הכנרת, והינו מוקף בנוף פנוראמי יפהפה ומרהיב עין שמוסיף נופך מיוחד לחוויית הלינה במקום והופך אותה לחוויה קסומה במיוחד, עם אוויר הרים צלול, שמים זרועי כוכבים ושקט אינסופי שעוטף אתכם. כבר במהלך הנסיעה לעבר המושב, עם כל מטר שתעלו עם המכונית וכל פיסת נוף מרהיבה שתתגלה לנגד עיניכם, תוכלו להרגיש את הלחץ של חיי היום יום עוזב את גופכם ומתחלף בשלווה המוחלטת האופיינית לאזור.

יישבו עם אווירה פסטורלית וירוקה (בתי נוריות ברמות)

רמות ומטיילים

מעבר לנוף המדהים, למיקום של רמות יתרונות נוספים, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא הקירבה למסלולי טיולים, אתרים מיוחדים ואטרקציות. במרחק של לא יותר מ- 20 דקות נסיעה מהיישוב תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולי טיול מכל המינים והסוגים, החל מטיולים קלים וקצרים שיתאימו לטיול של שבת בבוקר עם ילדים או עם הורים מבוגרים, ועד לטיולים אתגריים על גבול האקסטרים שכוללים טיפוס מורכב על סלעים ומפלים. לפעמים אפילו מדובר במסלולים שונים באותו אתר, כך שקבוצה שמורכבת מצעירים חובבי אקסטרים וממבוגרים או סתם אנשים שמעדיפים טיולים רגועים ונינוחים יותר, יכולה לטייל יחד ולהתפצל רק לקטעים מסוימים.

יול המוכרים והיפים ביותר תוכלו למצוא את נחל החצבאני, בריכת המשושים, נחל זוויתן, הג'ילבון, המפל הנעלם ועוד מסלולים רבים ומגוונים שמשלבים בין התוואי ההררי היפהפה של הצפון לבין הנחלים הממלאים את האזור לטיול מלהיב ומהנה.

רמות ונהנים

היישוב רמות נמצא בקרבת אטרקציות רבות האופייניות לאזור הצפון, השופע מטיילים ונופשים. בין האטרקציות שבסביבה תוכלו למצוא מסלולי טיול רבים, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, שייט קיאקים ואבובים, טיולי רכיבה על סוסים, מוזיאונים, גלריות ועוד. כמו כן, הודות לקרבתו היחסית של היישוב לכנרת, תוכלו לשלב במהלך החופשה שלכם גם פעילות ספורט ימית שמתרחשת בכנרת במהלך העונה כגון סירות מנוע, אופנועי מים, בננות, סירות פדאלים ועוד. המשקיעים במיוחד יכולים אף ללכת לפארק צמח וליהנות משלל מתקנים המבוססים על המים ועל הקרבה לכנרת. 

רמות והסביבה, מסעדות רבות מכל הסוגים כולל מסעדות גורמה המציעות תפריט גלילי איכותי המבוסס ממרכיבים טריי

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים