פברואר: סיורים מודרכים ופעילויות לקטנים

מחפשים מה לעשות בשבת? רשות הטבע והגנים מציעה לכם בחודש פברואר מגוון טיולים וסיורים מודרכים מרתקים, חוויות עם סיפורים, שימור, היסטוריה ומורשת וגם חגיגות פורים בחיק הטבע.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 30/01/2013

רשות הטבע והגנים מציעה לכם בחודש פברואר מגוון טיולים וסיורים מודרכים מרתקים, חוויות עם סיפורים, שימור, היסטוריה ומורשת וגם חגיגות פורים בחיק הטבע.
הפעילויות הן ללא תשלום פרט לכניסה לאתר (למנויים הכניסה היא חינם) בחלק מהסיורים ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"כוכבית בטבע" – 3639 *

מסע בזמן אל העבר מימי הורדוס ועד לביברס הממלוכי

בשמורה המרשימה של נחל החרמון (הבניאס) חוויה עם האל פאן ומעלליו, הפעילות כוללת סיור בנופי המים של מעין נחל חרמון והכרות עם  ההיסטוריה הייחודית של המקום. בנוסף יתקיים סיור בארמון הקיץ המפואר של המלך אגריפס השני (מי שהיה נכדו של הורדוס) וכן מקדשים ומבנים מתקופות שונות- הצצה מרשימה בהחלט אל העבר. כמו כן נראה את טחנת הקמח המתוחזקת ופועלת עד עצם היום הזה. 

משך הסיור כשעה וחצי.
היכן: מעיינות הבניאס מתי: שישי  22.2, שבת 23.2 שעות: 11:00, 13:00 

פריחה בין מערות בית גוברין

מדריכי רשות הטבע והגנים ייקחו אתכם לסיור מרתק בין מערכות בית גוברין. סיור המשלב ירוק עם נגיעות צבעוניות במסלול הפריחות המיוחד שבין המערות. במערת המבואה החמימה תוכלו להתרגע במתחם הכריות של "מילגה" עם ספרים וסיפורים. הסיור במתחם המערות מתאים לכל גיל אם כי ישנן מערות אליהם אין גישה עם עגלות וילדים קטנים.

היכן: גן לאומי בית גוברין. מתי:  בשבתות 2.2,9.2,16.2  בשעות 11:00 – 15:00

בית גוברים- מקום מופלא ומרתק

בצפון: מסע בזמן לציפורי העתיקה

העיר ציפורי ידועה כי עברה טלטלות ונפלה לידי הורדוס ללא קרב, בזמן שסופת שלגים השתוללה באזור. אך לאחר מותו של הורדוס פרצו המרידות ובסוף כבשו חילותיו של הנציב הרומי את ציפורי והרסו את העיר. הסיור במקום מזמין אתכם להלך ברחובות העיר העתיקה לצד רצפות הפסיפס העשירות בסמלים וסיפורים ולהכיר את סיפורה.

היכן: גן לאומי ציפורי. מתי: שבתות 23.2 בשעות: 10:00-13:00 

באווירת פורים: הצגה בתנועה 

הארכיאולוג  ירחמיאל ג'ונס יוצא למסע מרתק אל העבר: עולם מלא במלכים וארמונות, תככים ומזימות, מקדשים מפוארים , מלחמות ועוד...  אל ומנגד גם חופרים וחוקרים, ארכיאולוגים ודמיונו לוגים. כל זה במסע אינטליגנטי, מצחיק וחוצה-זמן,  מראשוני האדם ועד אחרית הימים בתל שכבר ראה הכל.

היכן: גן לאומי מגידו. מתי: שבת 9.2 ,שני (פורים) 25.2 בשעה 11:00

להתרשם ולצלם את הטבע והפרחים

סדנא ממומלצת שתשלב צלם מקצועי ומדריך טבע שילמדו את המשתתפים איך לתעד רגעים בטבע דרך מצלמת העדשה.  איך לראות את הפרטים הקטנים  של  הפרחים ואיך הוא משתלב עם הטבע וקסם השמורה. ההדרכה כוללת טכניקות צילום של עולם הפרחים בדגש על אור צורה וצבע .

היכן: שמורת הטבע עין אפק. מתי: שבת 23.2   08:00 – 10:00 בהרשמה ותשלום 8779992 – 04 

עין אפק (צילום ניסים דורון)

לאורך החוף: פריחה מול היום

סיורי פריחה במקומות בהם פורחים פרחים לאורך חוף הבונים  בייחוד בתקופה זו המסמנת את תחילת האביב. הסיור ייקח את המטיילים לאורך החוף, דרך המערה הכחולה ומפרץ הצדפים ועד לגבעת הפריחה... ויש סיכוי שתצליחו לראות פריחת הצבעוניים

היכן: לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים