בכל העולם: שבוע האהבה

אחד המועדים הרומנטיים ביותר מגיע בעיתוי חורפי מושלם. ולא משנה מה מקור החגיגות, אז לכבוד הוולנטיין דיי שיחול ב 14 לפברואר קבלו המלצות על הצימרים בהם תוכלו לחגוג את החג הזה הכי רומנטי שרק אפשר.

writer
טל גולדמן ודנה נמדר תאריך פרסום: 10/02/2013

אחד המועדים הרומנטיים ביותר בעולם מגיע בעיתוי חורפי מושלם. ולא משנה מה מקור החגיגות, אחרי הכל רומנטיקה זה דבר מבורך בייחוד אם הוא משתלב עם שוקולדים ופרחים. אז לכבוד הוולנטיין דיי שיחול ב 14 לפברואר קבלו המלצות על כמה צימרים בהם תוכלו לחגוג את החג הזה הכי רומנטי שרק אפשר. 
 
אחוזת רפאל

באחוזת רפאל שלוש סוויטות בנויות אבן, מעוצבות בסגנון קלאסי - אירופאי אבל עם כל החידושים והפינוקים, שמוקפות בחצר מטופחת ובה בריכה וג'קוזי ספא מרווח. המיקום היפהפה של האחוזה בלב הנוף עוצר הנשימה של הרי הגליל תורם לאווירה הרומנטית ולתחושה שרק שניכם קיימים בעולם.

אחוזת רפאל

ביקתפוז

בכפר לימן הפסטורלי שנמצא בסמוך לחופי אכזיב הזהובים נמצאות הסוויטות היוקרתיות עם השמות הארומאטיים ביקתפוז, הדרים, תפוזינה ואשכוליתה, קלמנטינה ובמבוקית. הסוויטות המפנקות מעוצבות בקפידה עם סגנון נעים שהולם את מטע ההדרים שמקיף אותן ומחמיא לאווירה הכפרית שמסביב. לכל סוויטה מאפיינים ייחודיים משלה ופינוקים ייחודיים כגון מכונת קפה, מקרן + מסך ענק, ג'קוזי מרווח, סאונה ועוד.

ביקתפוז וקלמנטינה (צילום סשה אלכוב)

לונה ביאנקה

מתחם חדש ויוקרתי המוקם בנקודת תצפית מדהימה בחד נס והוא מיועד לזוגות בלבד. במקום 2 סוויטות מוקפדות. בסוויטות מיטת עור בגודל של  2 מ', פינת ישיבה, מטבחון עם מכונת אספרסו, ג'קוזי פרטי, מרפסת פרטית מול בריכת השחיה וג'קוזי ספא מקורה עם מסך lcd לצפייה ישירה בזמן השהייה בג'קוזי. ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה מעשה ידייה של מאיה בעלת המקום וכן ארוחת ערב וטיפולי ספא בתיאום מראש. במקום מחירי השקה אטרקטיבים לכבוד הפתיחה.

לונה ביאנקה

לונה ביאנקה - הסוויטה

זהר בדשא בקיבוץ דליה

אירוח רומנטי בסביבה כפרית בקיבוץ דליה יאפשר לכם ליהנות מהטבע הפורח סביב, אווירה נינוחה ונעימה של קיבוץ מטופח ובקתות עץ מוקפדות ומאובזרות. לכבוד הוולנטיין דיי 'זהר בדשא' מציע לכם מבצע הכולל לינה באמצ"ש בבקתות 'חורש'. המבצע כולל: לינה בבקתת עץ, ארוחת בוקר, עיסוי שיאצו או שבדי של 60 דקות וסיור ביקב הבוטיק המקומי. המחיר לזוג בימים א'-ד' 790 ש"ח לללילה וביום ה' 14/2 890 ש"ח לילה לזוג.

בקתות חורש בזהר בדשא

אחוזת טרה קוטה

בלב נוף הבראשית של הגליל המערבי נמצא מושב מעונה, בו ממוקמת אחוזת טרה קוטה הגדולה והמפוארת. באחוזה 10 סוויטות יוקרתיות במיוחד שיתאימו מאוד לחופשה רומנטית ואינטימית עם בן או בת הזוג. הסוויטות מוקפות בגינה מטופחת עם עצי נוי, ערסלים, פינות חמד, פינות ברביקיו והרבה נוף גלילי עוצר נשימה.

אחוזת טרה קוטה(צילום רועי חן)

לה פאצ'ה

ארבע בקתות עץ  ושתי סוויטות מעוצבות בקפידה וממוקמות במתחם אירוח יוקרתי מוקף בטבע וצמחייה ומלא אווירה כפרית שלווה לחופשה מרגיעה מאין כמוה הבקתות ניצבות מסביב לבריכת השחייה המרווחת והמחוממת, כדי לאפשר נגישות גבוה ופרטיות לכל אורחי המתחם

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים