תענוג של חופשה: צפת

כל ביקור בצפת הוא תענוג. יש משהו בעיר שאופף את המבקרים בהילה רוחנית וגדוש אנרגיות טובות, נוף עוצר נשימה וסמטאות ציוריות בהן נראה שהזמן עמד מלכת. מלון המצודה הוא מתחם נופש הכולל גם צימרים, קסום כאן.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 01/02/2021

כל ביקור בצפת הוא תענוג. יש משהו בעיר שאופף את המבקרים בהילה רוחנית וגדוש אנרגיות טובות, נוף עוצר נשימה וסמטאות ציוריות בהן נראה שהזמן עמד מלכת. להתארח באחד הצימרים בצפת הוא חוויה בפני עצמה, במיוחד במבנים העתיקים בעלי ה התקרות הגבוהות והקירות עבי הדופן, כמו פעם. בצפת מחכות לנו גם הרבה מאוד אטרקציות ולמי שאוהב את החיים הטובים ומחפש נקודה שלווה ויפה על המפה, צפת היא בהחלט העיר בשבילו. 

שווה להגיע לצפת כדי להתארח במתחם של מלון המצודה או בצימרים הקסומים חצר המלכה אשר במתחם המושקע והגדול, ששוכן בלב העיר העתיקה של צפת.
היופי הוא שניתן לבחור את סגנון האירוח המועדף עליכם – מלון אלגנטי וחדיש או צימרים יוקרתיים בעיצוב אצילי במיוחד. שניהם אומנם ממוקמים באותו מתחם שופע ירוק, במיקום אטרקטיבי במיוחד בעיר, מול נופי הגליל המרהיבים, אך כל אחד מאתרי האירוח במתחם מציע סטייל קצת אחר. הבחירה היא שלכם.

 קלאסי באווירה אינטימית

מצודה של פינוקים

מלון המצודה מציג אווירה נינוחה ואינטימית. המלון כולל 40 חדרי אירוח מפנקים, מאובזרים היטב ובסטנדרט גבוה. החדרים מתאימים הן לזוגות והן למשפחות (עד 5 נפשות בחדר אחד) ובכל חדר נהנים האורחים מג'קוזי גדול ומפנק, מטבחון מאובזר (תשמחו לגלות שכולל גם מכונת קפה). בחדר השינה ניצבת מיטה זוגית גדולה והחדרים מעוטרים בתמונות אווירה ונופים של צפת, אבל מספיק לפתוח חלון ולהציץ החוצה כדי לראות ולהרגיש אותה מקרוב.
במתחם של המלון פינת ישיבה עם קפה שפתוחה כל היום בה תוכלו לנקות את הראש בכיף, בחוץ פזורים  ערסלים ונדנדות מול הנוף הנפלא ואיזה אוויר, הו האוויר כאן משגע.
החוויה הקולינרית היא חלק בלתי נפרד מהמלון ומעדני השף שיוצאים מהמטבח של מלון המצודה הם בין המטעמים הטובים שטעמנו בצפת. 

הלובי במלון המצודה

רומנטי במלון המצודה

חופשה כפרית בחצר המלכה

לאחרונה נפתחו במתחם המלון גם צימרים יוקרתיים צמודי קרקע במבני עץ. בקתות העץ מרווחות והרהיטים נבחרו בקפידה ליצירת אווירה מלכותית. הג'קוזי הוא בין החדישים שראינו עם כל הפיצ'רים לטבילה מהנה וגם המקלחון כולל את כל הפינוקים האפשריים ויש סאונה פרטית להשלמת חווית הספא.
המיטה הזוגית של הצימר מפנקת להפליא ויש מטבחון מצויד היטב שכולל מכונת קפה, מיני בר ועוד.   שוקולדים שמחכים על המיטה הם רק חלק מחשיבה ששמה כאן דגש על הפרטים הקטנים. לכל צימר יש חצר פרטית עם פינת ישיבה מסוגננת ובחצר נדנדה וערסל תחת כיפת השמיים. כדאי לדעת שאפשר להזמין טיפולי ספא למי שרוצה ליהנות מתוספת של פינוקים. 

בקתות עץ מעוצבות

מקלחת עם סאונה פרטית

צפת הקסומה

קריית האומנים של צפת היא בין המקומות הייחודיים בעיר, סדנאות יצירה ובתי אומנים שפותחים את דלתם בפני המבקרים ואפשר להוסיף לחוויה גם ביקור במוזיאון אומני צפת. מחלבת גבינות המאירי בצפת הממוקמת במבנה עתיק ומרשים ביופיו מציעה מיצג אור קולי המתאר את תהליך ייצור הגבינות וכמובן, שפע של גבינות משובחות.
אם חיפשתם את העבר, תוכלו לבקר בקברי הצדיקים בסביבה כמו קבר האר"י, מערת אידרא רבא ועוד. משפחות שמגיעות עם ילדים יגלו שבסביבת צפת אפשר להצטרף לטיולי ג'יפים או לצאת לטיולים משגעים ביער ביריה, שצפת שופעת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים