הפרח בגני : סוויטות שהן שיר בלב

אי שם במרום הגליל, ביישוב דלתון, הושקו לפני כחודש 4 סוויטות מרווחות, חדשות לגמרי עם בריכת שחייה וג'קוזי פרטי. הרי הגליל והשדות הירוקים מחכים רק לכם, עם שלווה מירבית ואירוח באווירה כפרית במיוחד שמאפשר גם לציבור הדתי לנפוש בנחת. פריחה קסומה

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 16/06/2013

ביישוב הדתי דלתון, מושב חקלאי קסום, נפתחו ממש עכשיו ארבע סוויטות רחבות מימדים המאפשרות בילוי נפלא עם הילדים בחיק הטבע על מנת ליצור אלטרנטיבת נופש אמיתית גם לציבור הדתי, אחוזת הפרח בגני עוצבו בנוחיות מירבית. כל אחת מארבע הסוויטות היא בין 60-70 מ"ר, מרחב אשר מאפשר גם למשפחות מרובות ילדים לשכון שם בנחת. ובמתחם האירוח בריכת שחיה פרטית ומטופחת. ברחבי היישוב תוכלו לפגוש מטעי גידול, שלל בעלי חיים, משחקייה ואף יקב.

מתחם מרווח עם בריכת שחיה

בין הכלנית לנרקיס: הסוויטות

ארבעת הסוויטות עשויות אבן וקרויות על שם מיטב פרחי ארץ ישראל, כאשר לכל אחת ייחודיות משלה: כלנית ורקפת הן סוויטת אבן עם גלריה נוספת ואף סלון. בסוויטה הקרויה שושן תוכלו למצוא נוף מרהיב ויציאה ישירה למתחם הבריכה, כמו גם שני חדרים ללינה. בנרקיס, מלך הביצה, מוקמו מיטה זוגית ומיטות יחיד נוספות. בכל הסוויטות מטבחון מאובזר, ג'קוזי, טלוויזיות עם חיבור ליס, פינת קפה וכמובן מיזוג אוויר לימות הקיץ החמים.  בחוץ תוכלו למצוא חצר ירוקה ופורחת עם פינות ישיבה, מיטות שיזוף וכמובן נוף עוצר נשימה של הגליל העליון. להשלמת החוויה, אין כמו להשתכשך בבריכה המרווחת הממוקמת לרווחת האורחים במקום. 

הסוויטות מרווחות ונעימות

כאן גם לילדים יש חופש

שבת אמיתית של שלווה ושלום 

מעבר להיותן של הסוויטות חדשות לגמרי, הן מהוות פתרון מושלם לחופשה לציבור הדתי. המתחם נבנה תוך דגש על הפרטים הקטנים: הג'קוזי ממוקם בתוך חדר ההורים, המטבח מאובזר בכל הדרוש לשמור שבת עם מיחם ופלטה חשמלית, כיורים נפרדים וכלי אוכל.  בית הכנסת של היישוב ממוקם גם הוא במרחק הליכה, לרווחת ציבור המתפללים ותוכלו אפילו לטבול במקוואות האיזוריות. גודלן הרב של הסוויטות מאפשר אירוח של עד כ-10 נפשות. הסוויטות מבודדות זו מזו, כך שהאורחים יכולים ליהנות מפרטיות מלאה במהלך הנופש. ארוחת הבוקר, בתשלום נוסף, היא כשרה למהדרין, כך שגם מהבחינה הזאת אפשר להתפנק עד הסוף ללא חשש. 

מטבחון מאובזר

בין חיק הטבע לחוויה של קדושה

ביישוב עצמו, תוכלו לשוטט ולהכיר מקרוב את מטעי הגידול, ליהנות מגן שעשועים עם חורשה מוצלת וממגרשי הכדורגל והכדורסל. בסביבה, ניתן לערוך טיול יקבים באחד מיקבי האיזור ולטעום יין איכותי מקומי. לא רחוק מן היישוב תוכלו למצוא את העיר צפת על כל סמטאותיה הנפלאות ולחובבי הטיול אפשר לשלב הליכה או רכיבה על אופניים בשביל החושף את היופי של האזור – הסמוך לחלקו המערבי של אגם דלתון ולהר דלתון, או פשוט בנחל דלתון ועין נבוריה. כדאי גם לבקר בבית הכנסת העתיק בנבוריה שמתוארך לאמצע המאה ה-6 לספירה. לאלו מכם שאוהבים אתגרים – מצוק נחל דלתון הוא אחד מאתרי הסנפלינג המומלצים בארץ. מי מכם שמגיע לטייל עם המשפחה, אל דאגה, המסלולים נוחים לטיול משפחתי קליל ומאפשרים לקטנים ולגדולים כאחד להתחבר לטבע בהנאה. 

מתחם מטופח להפליא

ארץ ישראל היפה

אם בא לכם להתפנק בחופשה מרגיעה בסוויטות חדשות, בקתות האבן של הפרח בגני הן המקום עבורכם ומאפשרות לדתיים וחילונים כאחד לנפוש באווירה נינוחה ארץ ישראלית. מחירי הסוויטות נעים בין 500 -700 שקלים ללילה לזוג בלילה באמצע שבוע בהתאם לעונה, ו-700 שקלים ללילה בסוף שבוע. עבור כל ילד תשלמו תוספת של 100 שקלים. לחפצים בארוחת בוקר יעלה התענוג 100 שקלים לארוחה לזוג. עד סוף חודש יוני תוכלו ליהנות ממבצע של 50% הנחה על הלילה של מוצאי שבת למזמינים שני לילות.  

פינוקים לאוהבי החיים הטובים

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים