חופשת יוקרה בישראל – וילות בצפון לזוגות, משפחות וקבוצות

הההיכרות הראשונה שלי עם וילות בצפון החלה כאשר חיפשתי מקום מתאים להצעת הנישואין לאשתי היקרה. לאחר שבחנתי המון אפשרויות מצאתי וילה בצפון עם בריכה פרטית, ג'קוזי תחת כיפת השמיים, חדרי שינה מפוארים כמו בקטלוג יוקרתי ואווירה רומנטית.

writer
מערכת וויקנד תאריך פרסום: 18/07/2013

חופשת יוקרה בישראל – וילות בצפון לזוגות, משפחות וקבוצות

הההיכרות הראשונה שלי עם וילות בצפון החלה כאשר חיפשתי מקום מתאים להצעת הנישואין לאשתי היקרה. לאחר שבחנתי המון אפשרויות מצאתי וילה בצפון עם בריכה פרטית, ג'קוזי תחת כיפת השמיים, חדרי שינה מפוארים כמו בקטלוג יוקרתי ואווירה רומנטית. כבר במבט אשון אפשר היה לחוש בקסם ובאווירה המיוחדת. וילות בצפון הן ללא כל ספק המקום המתאים לחופשה רומנטית מפנקת. לא שכחתי לצרף כמה חברים לאירוע בכדי שיתעדו את הרגע המרגש בעבור הדורות הבאים. חלוקת החדרים בוילה הבטיחה פרטיות מרבית לכולנו.

חופשה יוקרתית בצפון למשפחות

צירוף המילים "חופשה יוקרתית" מיד מעלה על פניי חיוך מלא בציפיות לעתיד וזיכרונות מתוקים. בעבורי, חופשה בצפון היא הזדמנות להתנתק מהשגרה ופשוט להתפנק. וילות בצפון מציעות כיום רשימה ארוכה של אטרקציות. אם בעבר היה עלינו לבחור בין וילה עם שולחן סנוקר לבין וילה עם שולחן פינג פונג, היום כבר אפשר למצוא וילות שמציעות את שני השולחנות ומוסיפות גם כדורגל שולחן ופוקר. האירוח היוקרתי באזור הצפון לא נופל מהסטנדרטים הבינלאומיים. וילות בצפון מציעות בריכות פרטיות, בריכות מחוממות בחורף, אמבטיות ג'קוזי, שולחנות משחק ואטרקציות לילדים.

רגע לפני שאתם בוחרים שוב באותה חבילת נופש בבית מלון עמוס ורועש, תרשו לי לגלות לכם שאפשר גם אחרת. וילה בצפון היא הזדמנות לבלות עם הילדים באווירה שלווה רגועה. הרחק מהרעש של צוותי הבידור ומאות נופשים נוספים, אפשר יהיה להקשיב לילדים ולבלות זמן איכות משפחתי. בבריכה של הוילה אפשר לבלות עם תינוקות, לארגן ערב של שחייה לילית לאור נרות, ללמד את הילדים לשחות ועוד.  

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים