כינורות של חופשה

אחוזת כינורות ממוקמת בלב העיר טבריה ואורחיה נהנים מנוף מהפנט של הרי הגולן והכנרת, הקרבה לחופים היפים ולסמטאות העיר הציורית שמציעה מגוון מסעדות, בתי קפה וטיילת תוססת בכל עונות השנה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 06/08/2013

אם חיפשתם היכן לנפוש בטבריה ואתם אוהבים את הכנרת ורוצים לנפוש ממש בקרבתה, קבלו את מתחם האירוח שמשלב כמה סוגים של נופש. מתחם אחוזת כינורות בטבריה מתאים לכל מי שחשקה נפשו בשלווה באחד האזורים היפים בעיר, מיעוט חדרים, הרבה פרטיות במתחם אחד, נוף לכנרת ובריכה מחוממת בחודשי החורף.

עם ג'קוזי חם מול הנוף

למעשה, האחוזה היא סוג של וילה גדולה המעוצבת בסגנון טוסקני עם קשתות אבן, מרפסות שמש, אותנטיות שמתמזגת עם מודרניות עם יתרון בולט במקום - הלוקיישן. האחוזה קרובה מאוד למרכז של טבריה ואפילו כוללת מדרגות ישירות לטיילת התוססת של העיר, זו ששופעת דוכנים, בתי קפה טרנדיים, מסעדות וכמובן תצפיות לכנרת.

לכל סגנון ורגע בחיים

כל אחד ימצא באחוזת כינורות את הסגנון האהוב עליו כי המקום מציע גם בקתות עץ וגם סוויטות אבן וכולם באווירה רגועה ומפנקת להפליא.
ארבעת בקתות העץ של אחוזת כינורות הן פנינת חמד רומנטית במתחם המרווח, החמימות המוקרנת מהעץ ביחד עם הקפדה על אווירה נעימה יוצרת תחושה ביתית ואינטימית.

חדרים מעוצבים ונעימים

בכל בקתת עץ תמצאו מיטת זוגית נוחה ומולה מסך lcd עם dvd ומערכת קולנוע ביתית, באזור הפינוקים של הבקתה ג'קוזי רחב ידיים ובפינת הבקתה.

בריכה מחוממת לימי החורף הקרים

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות חוף ים הכנרת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים