הכל כלול: חופשה בחוות כנרת

חופשה שהיא חוויה מתחילה בארגון מוצלח של המארח. גם מקום טוב לישון, גם ארוחות מסודרות וגם אטרקציות והמלצות לבילויים בסביבה. ככה זה שבוחרים לנפוש בכפר נופש.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 22/08/2013

חווית הכל כלול היא הבשורה החדשה בנופש שמאורגן היטב, כי אין כמו להגיע לחופשה משפחתית ולדעת שהכל מסודר: החדר, האוכל, אטרקציות. במקום לדאוג למיליון פרטים, לבדוק מה קרוב על המפה, לגזור קופונים, לתכנן "מה נעשה היום", אפשר פשוט להגיע לכפר נופש שמציע חווית אירוח כוללת, מעצירות באטרקציות בדרך וכניסה מתנה לאטרקציה באזור. 

חוות כנרת במושבה כנרת הקסומה בעמק הירדן היא בדיוק מה שחיפשתם לחופשה מתוקתקת מכל הבחינות. בנוסף, גישה למסלולי טיול ופעילויות והחדרים ומתקני הנופש הם בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

האוויר, הנוף והאווירה עושים את ההבדל

כפר נופש כפרי ומטופח

כפר נופש מול הכנרת

מתחם האירוח מעוצב בסגנון וילג' ים תיכוני נעים, היחידות הלבנות מזכירות כפר נופש יווני, שבילים מסודרים ונטועים מקבלים את פני האורחים, עצים וצמחייה עשירה.
המקום כולל 18 יחידות אירוח מודרניות ומושקעות המתאימות למשפחות (עד שני ילדים ביחידה). כל חדר מחופה פרקט, קווים נקיים וישרים משרים מיד רוגע. 

היחידה בת ה-25 מ"ר מאובזרת בכל מה שצריך לחופשה מהנה: מיטה זוגית עם שידות לבנות, ספה הנפתחת למיטה נוספת. המטבחון כולל מכונת אספרסו, מיני בר, קומקום חשמלי ומיקרוגל. מול המיטה תלויה פלזמה 42 אינטש המחוברת לטלוויזיה בלווין. 

כשתצאו לנשום אוויר צח, תגלו מרפסת פרטית מרוצפת דק עץ עם פינת ישיבה מוצלת ואזור ייעודי למנגל, כך שאפשר בהחלט לבלות זמן איכות ביחידות ומחוצה להן, להתרענן בין טיול לטיול. 

חדרי אירוח חדישים ומעוצבים

כפרי באווירה רומנטית

בחופשה הזאת הכל כלול

בעוד בנופשים רבים אתם תצטרכו לבחור איך והיכן ליהנות, הקונספט הייחודי של חוות כנרת חוסך לכם כסף ומעניק לכם חוויות במגוון סגנונות. אתר האירוח הכפרי מציע חבילת נופש "הכל כלול", מספר אטרקציות שאוגדו יחדיו וגלומות במחיר. 

במקום לשלם על כל אטרקציה בנפרד, תוכלו לבחור חבילת נופש במחיר אטרקטיבי לכל אטרקציה ולשדרג פלאים את הנופש.

כך למשל, ביומכם הראשון לחופשה תוכלו לבלות עם הילדים במוזיאון המרציפן בכפר תבור, אוסף מתוק של דמויות מפוסלות ממרציפן והילדים אף יוכלו להשתתף בסדנת יצירה במרציפן. 

ביום השני תתעוררו לארוחת בוקר ישראלית עשירה בבית קפה בקרבת מקום ובנוסף תוכלו לבחור בין כניסה משפחתית לפארק המים "לונה גל" (הפתוח בעונה) או בין כניסה זוגית לחמת גדר – מי מעיינות תרמו מינראליים, חוות התנינים ומיני ספארי. אתם בוחרים את ההנאה שלכם.

אם לא די בזה, אורחי חוות כנרת מוזמנים להיכנס ללא תשלום נוסף לבריכת השחייה של קיבוץ כנרת  (בעונה בלבד) והאורחים גם יקבלו לידיהם מפתח לחוף המושבה, אומנם זהו לא חוף מוכרז ואינו מתאים לילדים אבל המבוגרים מביניכם שמחפשים את הטבע הפראי ייהנו ממנו עד מאוד.

אטרקציות מכל הסוגים

הבונוס האמיתי במקום הוא המיקום, המושבה הותיקה כנרת היא גן עדן עלי אדמות, שוכנת למרגלות רכס פוריה, מוקפת דקלים, שלווה ציורית שלוקחת אתכם במסע נוסטלגי אל העבר בבית הקברות של המושבה (כאן קבורים רחל המשוררת, נעמי שמר והוריה) או בחצר כנרת שמשקפת את תחילת ההתיישבות במקום. 

מרחק קצר מחוות כנרת מחכות לכם אטרקציות מגוונת כמו למשל, חוויות קולינריות במרכז המבקרים של גליתא שוקולד או לרכוש מטעמים בתמר בכפר, לבקר בחופי הכנרת, חמי טבריה מציעים אתר התרגעות במרחצאות, קייקים בנהר הירדן וטיולי ג'יפים לשוחרי ההרפתקאות ועוד.

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים