נופש יוקרתי: לאוהבי החיים הטובים

בריכה פרטית בתוך הסוויטה, לופט מעוצב במלון בוטיק, אחוזת אירוח יוקרתית מול נופי הגליל או בלב המדבר. חמישה מקומות אירוח יוקרתיים במיוחד לאלה שאוהבים לנפוש ברמה גבוהה ושימו לב- לא תמיד אפשר להביא את הילדים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 25/08/2013

בריכה פרטית בתוך הסוויטה, לופט מעוצב במלון בוטיק, אחוזת אירוח יוקרתית מול נופי הגליל או בלב המדבר. חמישה מקומות אירוח יוקרתיים במיוחד לאלה שאוהבים לנפוש ברמה גבוהה ושימו לב- לא תמיד אפשר להביא את הילדים.

המקום בנטועה

מלון בוטיק המקום שונה מכל מה שהכרתם  עד כה ומציע 12 סוויטות אבן עצומות, כל אחת מהן בגודל של 150 מ"ר, מרחב ענק שכולו שלכם. הסוויטות מעוצבות בהקפדה, רצפת עץ משדרת חמימות, מיטת פרזול שמייצרת תחושה רומנטית. הסוויטות כוללות מיטה זוגית אורטופדית מפנקת הניצבת מול קמין איטלקי ומסך פלזמה 50 אינטש מחובר למערכת קולנוע ביתי, כורסת עיסוי של אמריקן קומפורט. 

 בריכת פרטית בחלל הסוויטה

בסוויטה יש מטבח מצויד היטב במכונת קפה, תמי בר, מקרר (עם הפתעות מתוקות ומשקאות), מיקרוגל, פינת אוכל וחלל אירוח עם כורסא נפתחת וספה נפתחת למיטה זוגית לצד ארון בגדים, מקלחון ושירותים גדולים במיוחד. 

אך אין ספק שגולת הכותרת של המקום בנטועה היא בריכת שחייה מחוממת (25 מ"ר) עם אפשרות להפעיל זרמים כך שתרגישו שאתם שוחים למרחקים וליד הבריכה ג'קוזי ספא גדול עם מערכת תאורה וזרמים מתקדמת, הכל שלכם, פרטי בסוויטה, מקורה לחלוטין. 

לכל סוויטה יש בריכה וג'קוזי ספא, מרפסת עץ ופינת ישיבה אינטימית. המיקום הייחודי של המקום במושב נטועה בגליל המערבי מאפשר רגיעה טוטאלית באזור מבודד, ירוק וקסום. 

מי צריך לצאת מהחדר. המקום

אורבן מיני בוטיק הוטל

במושב כפר ורדים המרהיב ביופיו מחכים לכם שני לופטים מושקעים לזוגות בלבד. המתחם פונה לנוף הפתוח, ואדי קסום שופע צמחייה עשירה. בריכת שחייה מוקף בדק עץ  שוכנת תחת כיפת השמיים וג'קוזי הוט טאב ינתקו אתכם משגרת היומיום, תוכלו לטבול, להשתכשך או להתנדנד ולהשתזף.  

בריכת שחיה עם נוף גלילי. אורבן

 

הלופטים מעוצבים בסגנון מודרני בטוויסט אירופאי, כורסאות חומות מעור, טפטים עם הדפסים, מסכי lcd. כל סוויטה כוללת מיטה זוגית, ג'קוזי פנימי, מטבחון מצויד היטב, מקלחון ושירותים, פינת אוכל ויציאה למתחם הבריכה והג'קוזי. בין הסוויטות יש מבואה משותפת ולכן המתחם מתאים מאוד לזוגות שמכירים זה את זה או לזוג שחושק בחוויית הבוטיק לעצמו.    

חופשה ללא ילדים. אורבן

פנינה במושבה

סוויטות מפוארות הן חלק בלתי נפרד מהקונספט של נופש יוקרתי ובפנינה במושבה מציעים סוויטות בעיצוב נוסטלגי לזוגות בלבד, שכוללות ג'קוזי, מיטה עטופה במצעי כותנה מזמינים, מטבח מצויד, מערכת קולנוע ביתית. המתחם של פנינה במושבה בשדמות דבורה כולל בריכה פרטית ליחידה מוקפת בפרחים, ספא מוטור מסאז' וחדרי טיפולים במרכז הספא של המקום. הייחוד הוא שהיחידות בנויות בבנייה אקולוגית, כוללות מרפסת הפונה לנוף עוצר נשימה. הפינוק כאן הוא טוטאלי והאורחים גם נהנים מארוחת בוקר כפרית עשירה.  

פנינה במושבה

עיוצוב מוקפד ונעים. פנינה במושבה

שה יוז'ין

הדרום מציעה נופש יוקרתי באווירה מדברית שלווה. במצפה רמון יש את שה יוז'ין, מלון בוטיק קולינארי שכולל 6 סוויטות ומסעדת שף. הסוויטות מעוצבות בסגנון חמים, ג'קוזי, קמין יוקרתי, מטבחון מצויד במכונת אספרסו, חלונות שקופים שמביאים את אור השמש הטבעי פנימה, ספרייה גדושת ספרים, בשלוש סוויטות המרפסת כוללת ג'קוזי תחת כיפת השמיים. מסעדת השף של המלון מציעה מטבח ים תיכוני בטוויסט צרפתי, מנות גורמה שישאירו לכם טעם של עוד.  

&

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים