אירוח כפרי: בקתות וולך

בקתות עץ מעוצבות בסגנון כפרי, בריכת שחיה פרטית במתחם האירוח ונוף אל המרחבים הפתוחים של רמת הגולן. אירוח בבקתות וולך, פינת חמד בחופשה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 28/08/2013

אנחנו כל הזמן מחפשים את שביל הבריחה משגרת היומיום, אי ירוק בעיניים, נוף פתוח, מרחבים ומקום קסום כמו חד נס ברמת הגולן מהווה מפלט אידיאלי. זה הוא אחד היעדים היפים בגולן, קרוב לכנרת ולמסלולי הנחלים של הירדן, לאן שלא תפנו תגלו עוד פינת חמד. 

בקתות וולך בחד נס, אחד ממתחמי הצימרים המוכרים באזור מעניקות את השלווה המבוקשת במעטפת של כפריות ססגונית. המתחם פונה אל תפאורה מהפנטת של פסגות הרים, האוויר כאן צלול להפליא והתחושה היא של חופש נצחי.

 כפרי באווירה רגועה

המתחם של בקתות וולך כולל שני צימרים משפחתיים מרווחים מאוד ושני צימרים זוגיים, כולם עשויים מעץ ומשדרים רוגע וחמימות בכל הפרטים הקטנים. הניקיון המופתי, המרווח נותן חופש תנועה, הכל מתוקתק ונעים. 

הצימרים הגדולים מציעים כל מה שצריך לחופשה משפחתית מהנה: חדר שינה רומנטי, סלון עם פינת אירוח, ספה נפתחת, מטבחון מאובזר היטב עם מקרר גדול, ג'קוזי, טלוויזיית שטוחת מסך עם חיבור ללוויין. משפחת וולך הכניסה לכאן את הביתיות המחבקת בין אם זה בבחירת המפות, התמונות, גופי התאורה והפירות העונתיים שמחכים בקערה. 

הצימרים הזוגיים לאוהבים ממשיכים את האווירה המפנקת, משדרים רוגע ורומנטיקה מרגע שנכנסים פנימה, מיטה זוגית מזמינה עטופה במצעים פרחוניים, ג'קוזי עגול מוקף נרות ריחניים, פינת ישיבה בה אפשר לתפוס רגעים של שקט ופינת אוכל ומטבח מצויד היטב למי שמעוניין להכין אוכל ולאכול בצימר. אבל אין ספק שהבונוס העיקרי הוא שלכל צימר יש מרפסת פרטית עם כיסאות הפונה לנוף הפסטורלי. ככה מרגישה אידיליה אמיתית. 

מי קופץ ראשון?

לאחרונה התחדש המתחם של בקתות וולך בבריכת שחייה פרטית המיועדת לאורחי המתחם, תמצאו בריכה חדשה ויפה השוכנת תחת כיפת השמיים, כשגולת הכותרת שהיא משקיפה אל עבר הכנרת ובעת כל טבילה ניתן פשוט להשקיף רחוק וליהנות מגלויה אמיתית של האגם הכחול מול העיניים. יחידת אירוח משפחתית ומאובזרת

 

מסביב לבריכה מדשאות רחבות ומטופחות מאוד, ערסלים פזורים בכל עבר, פינות מנגל. המון הזדמנויות לנחת ושלווה, סתלבט עד הסוף.

טיולים, אטרקציות וחוויות להשלמת החופשה

חד נס הוא כפר קהילתי שמוקף אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים, כך שכל אחד יוכל "לתפור" לו חופשה מהחלומות בקצב המבוקש. לחובבי הספורט והאקסטרים, טיולי ג'יפים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים, ספורט ימי הכנרת. הילדים יתלהבו בוודאי מביקור בפארק ברקו (ביציאה הדרומית מטבריה) שמציע פעילויות גדושות אדרנלין לכל המשפחה כמו אומגה, קיר טיפוס, פארק חבלים ועוד. רמת הגולן שופעת מסלולי טיול ומים, שמורת יהודיה, נחל זוויתן, המשושים, הליכה מרעננת במים או נסיעה בשבילים. הרפתקאות שישאירו זיכרונות נהדרים.

הנוף והאווירה

בשורה התחתונה

בקתות וולך מציגות נופש אטרקטיבי ורגוע בעלות משתלמת מאוד, המחיר ללילה לזוג החל מ  550 ש"ח באמצ"ש ו 800 ש"ח בסופ"ש ובעונת השיא, הקיץ והחגים המחירים ללילה החל מ 850 ש"ח לזוג. תלוי במספר האורחים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים