לזוגות בלבד: מלון בוטיק קלמה

סוויטות מעוצבות, ריהוט שנבחר בקפידה, בריכת שחייה במתחם והרבה רוגע. חופשה במלון הבוטיק קלמה תגשים לכם את החלום לחופשה רומנטית ואינטימית מול נופי הטבע השקטים.

writer
קורן דור צילום: אלעד גונן תאריך פרסום: 29/09/2013

זוגות אוהבים שמחפשים ריגושים ופרטיות ייהנו מהאווירה האינטימית המחבקת שמזמן מלון בוטיק קלמה. מלון יוקרתי מוקפד השוכן בכפר שמאי, בשכונה המכונה גם טוסקנה בגליל.
מול נוף פראי של ירוק ושמיים ניצב המבנה הייחודי והלבן שמתמזג עם החוץ ומייבא אל הפנים את התפאורה הרומנטית. היוקרה עוברת כאן בכל אחת משש הסוויטות ומתבטאת גם באירוח האישי והחם של הצוות. 

מלון בוטיק קלמה. מושלם.

העובדה שהאירוח הוא לזוגות בלבד שומרת על תחושת הפרטיות והרוגע העילאי ורבים בוחרים במלון בוטיק קלמה לחגוג ארוע מיוחד - יום הולדת, הצעות נישואין וירח דבש כמובן.

בד בבד עם העוצמה הגלילית המשתקפת דרך החלונות נהנים האורחים מבריכה פרטית, פינוקים במגוון סגנונות ומשפע האטרקציות שמקיפות את כפר שמאי. 

אווירה אינטימית לזוגות בלבד

הסוויטות המפוארות במלון הבוטיק מחולקות למיני סוויטה, גרנד דה לוקס, דה לוקס וסוויטה נשיאותית. כולן שומרות על חללים מעוצבים ואקסקלוסיביים  כשהמיקום וחלוקת החלל משתנים מסוויטה לסוויטה. 

מיני סוויטה רומנטית ואינטימית

בעוד המיני סוויטה הממוקמת בקומת הבריכה עם דלת יציאה לבריכה כוללת הפרדה בין הסלון לחדר השינה, הרי שסוויטות דה לוקס מעוצבות כחלל פתוח וכוללות גם מרפסת פרטית, סוויטות גרנד דה לוקס הן סוויטות קרקע והסוויטה הנשיאותית מתפרשת על פני קומה שלמה והעליונה וכוללת שתי מרפסות פרטיות המשקיפות לנוף עוצר נשימה. סוויטה זו מעוצבת מחלונות זכוכית ענקיים, שולחן סעודה גדול ומטבח לבן כפרי קסום, והיא פשוט יפהפייה. 

החדר הקלאסי במלון בוטיק קלמה

קווי העיצוב המעודנים מורגשים בכל פינה בכל אחת מהסוויטות: ריהוט אירופאי אלגנטי, שידות עץ, כיסאות עם ריפודים ואלמנטים מעוטרים, מיטות עם גילופי עץ ומוטיבים מפרובאנס, ספות לבנות, אגרטלים בהירים, עיצוב קלאסי עם דגש על חלונות גדולים ואור טבעי שמציף את הסוויטות.

בסוויטות של מלון בוטיק קלמה תיהנו מג'קוזי גדול, קמין, מסך lcd, מטבח מצויד היטב, שידת איפור, פינות ישיבה אלגנטיות, מחמם מגבות, מכונת קפה, בקבוק יין, שוקולדים, עוגיות. המקלחת נקייה בצורה מופתית וכוללת ראש גשם לאווירת ספא אמיתית ובכל סוויטה תגלו עוד שלל פינוקים שמשדרגים את חווית האירוח הבוטיקית. 

סוויטת דה לקס

הסוויטה הנשיאותית

החיים הטובים בהישג יד

מלון בוטיק קלמה הוא מקום שלא תרצו לצאת ממנו ותשתוקקו לשוב אליו שוב ושוב. לא רק שהסוויטות מפנקות המתחם כולו הוא משרה אווירה של רוגע. במקום בריכת שחיה לאורחי המלון מוקפת דק עץ ובעלת חימום סולארי ולצידה ג'קוזי מרווח ויש במלון גם סאונה יבשה לשהייה נטולת דאגות. 

מכל עבר ניצבים מיטות שיזוף ופינות ישיבה מול הנוף הנהדר. האוויר פה כל כך צח ונעים עד שמרגישים שנסחפים עם הרוח. 

ברכת שחיה וספא חיצוני תחת כיפת השמיים

את ארוחת הבוקר העשירה המבוססת על תוצרת איכותית וטרייה ולחם שנאפה במקום אוכלים כאן במתחם מקורה על שפת הבריכה בכל עונות השנה. בתוספת תשלום ניתן להזמין טיפולים אלטרנטיביים וקלאסיים ישירות לסוויטה.

ארוחת בוקר עשירה במיוחד

סביבה שופעת

כפר שמאי הבית של מלון בוטיק קלמה הוא פינת חן בגליל ומהווה נקודת מוצא לטיולים רבים ואטרקציות מגוונות: חובבי האקסטרים והאדרנלין ייהנ

אולי יעניין אתכם גם

מדורים