דווקא בסתיו: חופשה רומנטית הכל כלול ברמת הגולן

הילדים חזרו לבתי הספר ואתם לעבודה. ימי הקיץ החמים כבר מאחורינו ובבקרים כבר אפשר לחוש את האוויר הצונן של הסתיו. כשהחגים הסתיימו אפשר לפתוח את השנה כמו שצריך בחופשה רומנטית לזוגות בלבד ברמה הכי יפה של ישראל – רמת הגולן.

writer
אורן גבאי גולן תאריך פרסום: 30/09/2013

יש משהו קסום ברמת הגולן. השילוב של הגובה, נוף הררי ואוויר נקי מתחברים יחד ויוצרים חוויה ייחודית שמורגשת רק שם. תכירו את "הנוף הצפוני-קיבוץ אורטל" חופשה באירוח בקיבוץ באווירה כפרית בסוויטות אירוח מקסימות לזוגות בלבד.

בקתה מבודדת מול חורש טבעי

חדרי האירוח של אורטל מאובזרים ברמה גבוהה עם מטבחון מאובזר, מרפסת פרטית המשקיפה לחורש טבעי וכמובן מיטה זוגית וג'קוזי רומנטי עם חלונות מעוצבים – כל אלה יגרמו לכם להרגיש שהגעתם לאיזה יעד נחשק באירופה הקלאסית. באורטל כמה רמות חדרים, בקתות עץ מדהימות השוכנות בלב יער או חדרי אירוח כפריים בהם תרגישו קיבוצניקים ליום אחד.

בקתות עץ כפריות ומבודדות

הג'קוזי ממוקם מול הנוף

לעשות צ'ק אין במתחם ספא יוקרתי

מגיע לכם ליהנות במקסימום. הרגע יצאתם מהג'קוזי הפרטי ועכשיו – מסאז'. מתחם הספא שוכן מרחק פסיעה מהבקתות – שם מחכה לכם צוות מקצועי ואדיב שישמח לפנק אתכם במגוון רחב של טיפולים אלטרנטיביים; מאבנים חמות עד עיסוי הוליסטי, מעיסויים המותאמים לנשים בהריון ועד שיאצו. 

טיפולי ספא לגוף ולנפש

סיור מרהיב ביקב בוטיק 

אם כבר יצא לכם לטעום את היין המשובח של יקב אורטל, תיהנו רק מהתמונות. ואם לא, אנחנו ממליצים לכם על סיור אישי מודרך ביקב ובכרמים. הכרם הראשון של יקב אורטל ניטע בשנת 1983 ומאז הפך למותג יוקרתי בארץ ובעולם. 

את הענבים מגדלים באקלים אידיאלי הייחודי לאזור. אדמת בזלת פורייה ופני שטח הרריים מניבים מידי שנה בציר איכותי שלא מבייש יין צרפתי. הסיור מהנה והמקום עשיר בנוף 360 של הרי הגולן. הסיור כולל טעימות של היינות השונים, רק תיזהרו לא לשתות יותר מידי.

יצור מקומי של יינות בוטיק

מבצעי חודש אוקטובר לזוגות ואירועים

אירוח בבקתות הקסומות:

אמצ"ש ב-650 ₪ כולל עיסוי זוגי (45 דק') וארוחת בוקר.

סופ"ש ב-895 לזוג כולל ארוחת בוקר, עיסוי זוגי, סיור ביקב ופינוקים (מינימום הזמנה 2 לילות בסופ"ש).

סדנת בריאות 13-16 באוקטובר:

ארבעה ימים של נופש בריא במשלב סדנאות בריאות, אוכל וספורט במקום הכי יפה בארץ. תלמדו להקשיב לגוף ולחיות חיים בריאים יותר ורגועים יותר. בסדנא תקבלו שלוש ארוחות צמחוניות מידי יום, מפגשים והרצאות בנושאי בריאות, פעילות גופנית יומית מודרכת וטיולי מודעות מונחים בטבע. מחיר למשתתף בחדר זוגי- 2900 ₪. מחיר למשתתף בבקתה זוגית- 3500 ₪.

מרחבים ירוקים מרגיעים

הנוף הצפוני - קיבוץ אורטל
קיבוץ אורטל אורטל, 12430
04-696-080

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים