זמן חלום: חופשה חלומית באמירים

קשה מאוד להתחרות עם הנוף של אמירים, הרוגע והפסטורליות, הכל מרגיש יותר טוב מכפי שזה יהיה אמיתי. אז אם אתם רוצים לשקוע בחלום רומנטי, הרי שמתחם הצימרים והספא "זמן חלום" באמירים הוא מושא תשוקתכם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 22/10/2013

האוויר הגלילי מבושם, הנוף פתוח וירוק מכל עבר, הצימרים עשויים מעץ שעוטף בחמימות ושלווה, מצוידים בכל הפינוקים המבוקשים וגולת הכותרת – ספא פרטי לשדרוג החוויה. כך תיראה החופשה הרומנטית שלכם.

הנוף, האוויר והאווירה - זמן חלום

אווירה מבודדת מול נוף עוצר נשימה

זמן חלום באמירים שוכן באזור מבודד בישוב וכולל קומפלקס של ארבע יחידות פרטיות המרוחקות זו מזו המחולקות לבקתות עץ יוקרתית, סוויטה רחבת ידיים ווילה משפחתית ובכולם הושקעה מחשבה עיצובית רבה ואהבה גדולה. שבילי אבן ועצים מובילים לכל יחידה ומלווים את ההליכה באזור מסתורי שמעלה את סף הריגוש והסקרנות לגלות מה שמחכה בפנים.

נופים מרהיבים מכל עבר

צימר קן לאוהבים

פנינה אינטימית מול הנוף, ג'קוזי גדול ועגול הנחבא בתוך נישה ומיטה מפנקת, פינת ישיבה עם שולחן אוכל הפונה להרים, מטבחון מאובזר וקמין שמייצר אווירה רומנטית. 

רומנטיקה חלומית

בקתת נסיכת היער

בקתת עץ עטופה בחורש טבעי, גם בה תגלו ג'קוזי ומיטה זוגית גדולה בעלת מזרון אורטופדי, העיצוב הארכיטקטוני שלה מופלא: קשת עץ ותקרת עץ גבוהה שמשרות תחושה קסומה בחלל, ספה מרופדת, שולחן עץ הפונה לשמורת טבע. 

נסיכת היער, בקתת אירוח מרווחת ורומנטית במיוחד

סוויטת עלי נוף

סוויטה מרווחת במיוחד, כוללת סלון ומטבחון וחדר שינה מפנק, מרפסת אל נוף פנוראמי משגע. 

דמיינו את השקיעה

לנפוש ביחד

המעוניינים לבלות יחדיו את החופשה, משפחה גדולה או זוגות ומשפחות שחברו יחדיו, ימצאו בזמן חלום את וילת זמן חלום. זו היא וילה גדולה המתאימה לשבע נפשות, היא מחולקת לשני חדרי שינה מבודדים, בכל אחד מהחדרים ג'קוזי ומיטה ובין החדרים שוכן סלון גדול. לוילה חצר פרטית ומטופחת עם ערסל תת עץ תאנה.

בכל הצימרים מורגשת יד האומן שעיצב את הסוויטות: שולחנות פסיפס, כסאות עץ, ציורים, גופי תאורה ועוד. הצימרים מצוידים בכל מה שצריך לחופשה חלומית: טלוויזיה, מצעים צחורים, חלוקי רחצה מלטפים, מגבות איכותיות, כיבוד קל, בקבוק יין, נרות, קטורת, קצף אמבטיה, סבונים ועוד. 

האירוח כולל ארוחת בוקר עשירה שמוגשת עד לצימר ופותחת יום נפלא.

מתאים לאירוח משפחתי

צימרים וספא – שילוב נפלא

בזמן חלום שילבו בין צימר לספא, והקומפלקס מתהדר בספא חדיש ומקצוע שכולל חמאם טורקי, סאונה יבשה וג'קוזי ספא משוכלל ענק המשקיף לנוף הרי הגליל. מי שמזמין חבילת נופש שכוללת צימר וספא יוכל ליהנות מזמן איכות פרטי בספא כולל עיסוי לפי בחירתו מזוג המארחים או ממטפלים מקצועיים שנבחרו על ידיהם בקפידה. האינטימיות בספא מאפשרת לצלול לרוגע ולהתמסר זה לזו עד שיכרון חושים. זמן חלום גם מציעים חבילת פינוק בספא ללא לינה למי שמעוניין רק ליהנות מחוויית הספא המפנקת.

טיפולי ספא חלומיים

חמאם טורקי מקומי

אמירים נהנים מהחיים

אמירים הוא ישוב ששוכן באחד המקומות היפים בגליל, מוקף מכל עבר באטרקציות מטיולי ג'יפים וטיולי טרקטורונים ומסעדות משובחות (על טהרת הצמחונות – טבעונות), מספר דקות נסיעת מנחל עמוד, עשר דקות נסיעה מהר מירון וצי שעה נ

אולי יעניין אתכם גם

מדורים