רומנטיקה אורבנית: מלונות בוטיק בתל אביב

הם ממוקמים בפינות חמד ברחבי העיר, מציעים קרבה אל חיי הלילה ואל חוף הים, חדרים מעוצבים, חווית אירוח אקסקלוסיבית ואווירה אורבנית ושוקקת חיים. הנה חמישה מלונות תל אביבים קטנים ששווה להכיר.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 27/10/2013

מלון פורט ת"א

מלון הבוטיק פורט עוצב, בהתאם לשמו, בהשראת נמל תל אביב הישן אל מול הנמל החדש. המלון, שנמצא במפגש הרחובות ירמיהו והירקון, מציע פינה שלווה להתארח בה במרכז ההומה של העיר. בחדרי המלון המעוצבים תמצאו מיטה זוגית מרווחת, טלוויזיה עם מסך lcd, אינטרנט אלחוטי חינם, כספת אישית ומיני מקרר. אורחי המלון יוכלו ליהנות מארוחת הבוקר הקונטיננטלית הכלולה אותה ניתן לאכול בחדר האוכל או בגינה המטופחת של המלון. בסביבת המלון נמצאים מגוון אתרי פנאי ובילוי כגון מסעדות, פאבים, פארקים, חנויות ועוד.

המחיר : 550-800 ₪ לזוג ללילה  כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית ( תלוי בעונת השנה)  

עולם ומלואו על גג  המלון 

חדרים נעימים בעיצוב סולידי

מלון אמבסי  

מלון הבוטיק החדש מציע 23 חדרי אירוח מעוצבים בהשראת תל אביב של שנות החמישים ומכיל מגוון פריטים ייחודיים עם מוטיבים עיצוביים המאפיינים את התקופה הזו, כולל כלי טקסטיל איכותיים של זמננו עם קריצה על העבר. המלון ממוקם בפינת הירקון ושלום עליכם, בקו שני לים ומציע סוגים שונים של חדרי אירוח ברמות שונות, החל מחדר סטנדרטי ועד לסוויטה מעוצבת ובה מטבחון ואמבטיה מרווחת. כל החדרים מכילים טלוויזיה עם מסך lcd, ערכת קפה/ תה, מיני מקרר ופינת עבודה. המלון מתאים לאנשי עסקים שלהם עבודה במרכז הארץ ולזוגות שמחפשים חופשה באווירה אורבנית.

המחיר: 600-1200 ₪ לזוג ללילה המחיר כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית  ותלוי בעונת שנה וסוג החדר.   

חדרים עם הרבה סטייל

כל פריט נבחר בקפידה, הלובי.

מלון עדן פרימייר   

מלון בוטיק ייחודי שהוקם כהגשמת חלום ומתוך אהבה. ממוקם בכרם התימנים ומכיל 12 חדרי אירוח מעוצבים ומסוגננים להפליא, כאשר כל חדר שונה מרעהו אך כולם מעוצבים בסגנון אירופאי רומנטי שעושה שימוש בצבעי פסטל רכים ובפריטי אומנות רבים. במלון, שנמצא בקרבה לחוף הים המפורסם ולחיי הלילה התוססים של העיר, חדרי אירוח סטנדרטיים או עם מרפסת. האירוח במלון כולל ארוחת בוקר חמה בעלת תפריט עשיר ומגוון, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם מסך פלזמה ופינת קפה.

המחיר: 750-1350 ₪ לזוג (תלוי בסוג החדר)  וכולל ארוחת בוקר ייחודית ומפתיעה.

בסגנון אירופאי מוקפד

ארוחת בוקר-בחירה מתפריט אישי

מלון שנקין  

מלון הבוטיק שנקין נמצא בלב תל אביב, בסמטה קטנה וציורית, 10 דקות בלבד מחוף הים. המלון מעוצב בקווים בהירים ונקיים בסגנון אורבאני עכשווי ומציע 30 חדרי אירוח המעוצבים בסגנונות שונים המודגשים על ידי החלונות הגדולים המאירים את החלל. במלון ניתן למצוא גג ובו פינות ישיבה, מיטות שיזוף, מוזיקת רקע ונוף פנוראמי מרהיב עין המשקיף על גגות העיר. כמו כן, המלון מכיל ספא ובו 3 חדרי טיפולים המציעים מגוון עיסויים וטיפולים. האירוח כולל ארוחת בוקר באחר מבתי הקפה שבקרבת המלון, לפי בחירת האורחים ופינת קפה ועוגה שפתוחה לאורחים בכל עת, בל

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות רומנטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים