תל אביב של שישי בבוקר

בוקר סתיו תל אביבי של יום שישי יכול להיות דרך מושלמת לפתוח את סוף השבוע. שווקים, בתי קפה ואפילו סתם שיטוט רגלי באחת מן השדרות - הנה כמה הצעות לבילוי מקסים ורגוע בעיר ללא הפסקה

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 29/10/2013

מתחם שרונה: ובקרוב המרקט הגדול בישראל

ככה פתאום צמח לו מתחם בילויים חדש בשנה האחרונה וכולנו מחכים לרעש הגדול שעוד יגיע, שרונה מרקט. השוק שמתכוון להיות כמו הגדולים בעולם ויציע מגוון עצום של תוצרת מקומית ולא רק. אבל עד שזה יקרה (כל הזמן מבטיחים שבקרוב)  מתחם שרונה מציע מגוון עצום של בתי קפה ומסעדות, מבנים היסטורים ששופצו ושומרו ומאחורי כל אחד סיפור סיפור.

אז אם בא לכם לבלות את שישי בבוקר בסיור במקום בו להיסטוריה יש מה לומר, זה המקום המומלץ עבורכם ובתנאי שתמצאו חניה.

מתחם חדש תוך שימור ההסטוריה (תמונה באדיבות view point)

 השוק הכי בריא במתחם התחנה

במתחם התחנה הנמצא בנווה צדק, אפשר ליהנות משוק אוכל בריא במיוחד במיוחד בשישי בבוקר. בשוק תוכלו למצוא לצד דוכני אוכל טבעוני, פירות וירקות, לחמים בריאותיים ומיצים גם אנשי טיפול מתחום הרפואה המשלימה שיעניקו טיפולים ואבחונים. במקום יתקיימו גם הרצאות של שפים ומומחים לאורח חיים בריא ואף סדנאות בישול ברוח השוק. האוויר המגיע מן הים הסמוך, המתחם היפהפה והמפותח וכמובן הבריאות שעוטפת מכל עבר יכולים להיות סיפתח נהדר בתל אביב של שישי בבוקר לסוף השבוע. 

מתי פתוח? החל מה -25.10.13, בשעות: 09:00-15:00 בכל יום שישי שמשי במתחם התחנה בנווה צדק, תל אביב הכניסה וההשתתפות בכל הפעילויות - ללא תשלום.

לדירת נופש בנווה צדק

מתחם התחנה, האוירה הייחודית בכל שעות היום (צילום סיון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

שוק של בריאות, ריחות וטעמית (צילום , דורון סהר, מתחם התחנה)

תל אביב של שישי בבוקר - אירופה בתל אביב

כי אין כמו שישי בבוקר של תל אביב להרגיש משהו אחר. אז אם מתחשק לכם להרגיש קצת חו"ל בלי לחדש את הדרכון, בין אם אתם מחפשים דירת נופש בת"א צימרים בתל אביב או מלון בוטיק בשכונה, או סתם משוטטים באזור - שכונת נווה צדק יכולה להיות אלטרנטיבה ראויה. השכונה הוותיקה, שנוסדה בשנת 1887, בנויה משפע של סמטאות ציוריות יפות, אשר נעים לשוטט בהן וליהנות מבתי קפה נינוחים, חנויות מעצבים ולהציץ לתוך מבני הסטודיו של האמנים היוצרים. עוד באיזור תוכלו למצוא את מרכז סוזן דלל המרשים, אשר מולה שוכן בית הקפה המוכר "סוזאנה" ואת מוזיאון נחום גוטמן לחובבי האמנות מביניכם, שביום שישי מציע 50% הנחה למבקרים בו. 

מוזיאון נחום גוטמן - ו':10:00 - 14:00 

סוזאנה – שבזי 9, תל אביב , יום ו' – פתוח מ-9:30 עד 2 בלילה

מרכז סוזן דלל - רח' יחיאלי 5 , בהתאם למופעים המוצגים.

מרכז סוזן דלל (צילום סיוון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

נווה צדק (צילום סיון אוזן, עיר עולם ותיירות ת"א)

סתם ככה בשביל הפאן

אם אפשר להסתובב בתל אביב בין המקומות הכי מתויירים ושווים אבל בלי ללכת צעד אחד, , אנחנו אומרים למה לא? גם בשביל החוויה וגם בשביל הטיול עצמו. 
איזי ריידר תל אביב מציע מגוון מסלולים על איזיריידר - בנמל, בפארק הירקון, במרכז העיר, מסלולים למטיילים, לנופשים, לצלמים מקצועיים בין ספוטים שווים ובעצם, למי לא? 
רוצים לשמוע עוד? דברו איתם!  053-9388010

איזיריידר תל אביב 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים