חופשה כפרית בפרדס

מול נופי רמת הגולן, בקתות אירוח כפריות ונעימות המציעות חופשה שתנתק אתכם מהמולת החיים. בקתות בפרדס.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 18/11/2013

בתצפית נוף במערב רמת הגולן, בגובה מרשים מעל פני הים נמצא הישוב הצפוני השקט מעלה גמלא. הישוב, שהוקם בשנות ה- 70, מושתת על ערכי חקלאות, שיתוף ומעורבות קהילתית, כאשר רבים מתושביו מתפרנסים מחקלאות או מענפי האירוח והתיירות. זה המצב גם במתחם האירוח הרגוע בפרדס המשלב את הטוב משני העולמות עם מתחם אירוח מאובזר ומפנק, ופרדס הדרים ריחני ופורח המקיף את מתחם האירוח.

בפרדס. מתחם אירוח שלו במיוחד

הגר, בעלת המקום, שמה לה למטרה להפוך את מתחם האירוח למקום נעים, שקט ונוח אליו ניתן יהיה לבוא לחופשה כדי להתנתק קצת מהמולת העיר, להתענג על העיצוב השקט והחמים של יחידות האירוח ועל הפרדס היפהפה שמסביב, ולחזור לחיי היום יום נינוחים יותר. 

הגר שואבת השראה מחוויותיה ומטיוליה ומיישמת אותה בצימרים, כך למשל, לאחר טיול בברצלונה וצפייה ביצירותיו ומבניו של גאודי, שיבצה משטחי פסיפס צבעוניים בבריכה ובסביבותיה. ביטוי נוסף למקורות ההשראה המגוונים ניתן לראות בבריכת הנוי עם הדגים שנבנתה בסגנון נורווגי אותנטי, כפי שראתה הגר בטיולה בנורווגיה.

בפרדס בקתות האירוח

במתחם "בפרדס" תמצאו שתי בקתות עץ גדולות ומרווחות, בעיצוב מוקפד בסגנון כפרי ונעים, כאשר בכל בקתה תוכלו למצוא חדר שינה להורים וגלריה מרווחת לילדים, שיכולה להלין אפילו משפחות עם 4 ילדים בנוחות. מעבר לכך, בכל בקתה יש  מטבח מאובזר שמתאים להכנת ארוחות קלות, פינת אוכל, סלון עם טלוויזיה, מכשיר d.v.d וחצר פרטית עם פינות ישיבה, ערסל ופינת ברביקיו. בחצר המתחם תוכלו להירגע בג'קוזי ספא החיצוני להנאתכם או להתרענן בבריכת השחיה הצמודה.

בקתות כפריות בעיצוב נעים (צילום סשה אלכוב)

אירוח שמתאים למשפחות (צילום סשה אלכוב)

בפרדס - כי מיוחד אצלנו

אחד ממוקדי המשיכה העיקריים של המתחם הוא מיקומו, בהתאם לשמו, בלב פרדס פומליות ריחני ומניב פרי. מיקום ייחודי זה מאפשר לאורחי המקום ליהנות מריח ההדרים המשכר, פריחתם היפהפייה ואם תבואו בעונה (בין ספטמבר לפברואר) תוכלו אפילו לקטוף ולאכול את הפומליות, הישר מהעצים המקיפים את מתחם הצימרים. המיקום המקסים מאפשר לאורחים להתרפק על האווירה הכפרית של האזור ולשכוח את ערפילי העיר העמוסה למשך כמה ימים לפחות. 

חצר המשדרת צבעוניות וחופש

 בריכת שחיה בפרדס

מה בסביבה של הפרדס

מתחם האירוח בפרדס ממוקם במיקום מושלם ברמת הגולן שמאפשר לנופשים בו ליהנות מכל אתרי הבילוי והפנאי שמציע האזור. ברדיוס של כ- 20 דקות נסיעה מהבקתות של "בפרדס" תמצאו מסלולי טיול רבים, טיולי אופניים, ג'יפים, טיולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, שייט קיאקים, מרכזי מבקרים, מסעדות, בתי קפה, הכינרת כמובן ואפילו פארק המים צמח נמצאים במרחק נסיעה קצר. האורחים שיבחרו ללון בבקתות של "בפרדס" יוכלו לקבל טיפים והסברים על מסלולים מו

אולי יעניין אתכם גם

מדורים