לנפוש את החלום

שלוש סוויטות מעוצבות בקפידה מחכות לכם ביישוב הפסטורלי חד נס, הרחק בדרומה של רמת הגולן. עם נוף שמיימי, חצר ובריכה מפנקות, סוויטות יוקרתיות וארוחת בוקר כיד המלך- הנופש הבא שלכם יהיה יתעלה על כל חלום, לפעמים חלומות מתגשמים.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 04/12/2013

כמה פעמים כבר הבטחתם לעצמכם שהנופש הבא שלכם ייראה אחרת? הפנטזיות שעולות כשחושבים על חופשה אמיתית יכולות להתממש במרחק נסיעה. במתחם האירוח המפואר, שוכנות 3 סוויטות מלאות בכל טוב, אשר בהן דגש על כל פרט ופרט. הסוויטות, מעוצבות בצבעים שונים, כוללות חלל מפנק, מזמין ומרווח בגודל של 40 מ"ר, שבו מראה העיניים טוב ממש כמו החוויה עצמה.

מקום בו גם יוסף היה רוצה לנפוש

מתחם סוויטות של חלום יוסף מיועד לזוגות בלבד, אלו המחפשים מפלט מהשגרה היום יומית אל עבר מקום רגוע ונינוח. כבר בהגיעכם למקום, ודאי תרצו להתרפק ולנוח במיטה הענקית אשר עשויה מעץ במבוק ומלווה במצעים רכים ונעימים. מול המיטה, שוכנת טלוויזיה בעלת מסך 42 אינץ' המחוברת לכבלים ולמכשיר dvd, כך שאם תרצו, תוכלו לשקוע לסרט אהוב. 

מיטה רכב ומזמינה (צילום אלברט אדוט)

בסוויטה יחכו לכם מגוון אינסופי של פינוקים - מסלסילת פירות עשירה, דרך שוקולדים משובחים ומיני בר שבו מגוון סוגי שתייה כגון יינות שונים, שמפניה, מיצים ועוד. רהיטי הבמבוק שנבחרו בתשומת לב מעוטרים בכריות ופריטי נוי ססגוניים שמנעימים את האווירה ומעצימים את הרומנטיקה הזוגית. בנוסף, הושם דגש גם על עיצוב מודרני וחדשני, כמו תאורת לד רומנטית בג'קוזי הזוגי ושילוב של ספה יוקרתית עשויה עור לרגעי מנוחה. בנוסף, תמצאו במקום פינת קפה מאובזרת שבה תוכלו להכין ליקרים לכם את האספרסו המדוייק והאיכותי בדיוק כפי שהם אוהבים לשתות אותו, בעזרת מכונת האספרסו שנמצאת בכל אחת מהסוויטות ונותנת את הנגיעה הנוספת בדרך למנוחה המושלמת. 

מבט על כל החדר המרווח (צילום אלברט אדוט)

אם לא די בכך, כדאי לדעת כי בשתיים מהסוויטות ב 'חלום יוסף'  יש סאונה יבשה וקמין לימות החורף הקרירים. חדר הרחצה מעוצב גם הוא ביוקרתיות עם חיפויי קיר אלגנטיים ומקלחון מזמין. כשיתחשק לכם להציץ החוצה מתוך המיטה, תוכלו לפסוע היישר לעבר המרפסת הפרטית הצמודה לכל אחת מהסוויטות ומשקיפה אל עבר נוף מרהיב של הרי הגולן והצפון הירוק. 

סאונה יבשה בחדר

בחצר המתחם, תוכלו למצוא דק עץ שבמרכזו בריכה רחבת ידיים, עם מים צלולים אשר מחוממים בחורף לפינוק אמיתי של שחייה באוויר הצח. ערסלים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה יאפשרו לכם ליהנות מקרניה של שמש קסומה, להשקיף אל עבר האופק ולצלול לתוך הרוגע בלי לחשוב פעמיים. 

החצר המרווחת מאפשרת לכל אחד מהזוגות פרטיות מקסימאלית ואווירה רומנטית במיוחד, עם אלמנטים ששולבו בה כמו תאורה רומנטית לעת ערב, פרחי נוי ומפל מלאכותי הנשפך לתוך הבריכה שיותיר בכם הדהוד של צלילי מים מפכפכים ותחושת התחדשות מתמדת. 

מפל מים להנאה מושלמת

החצר היא מקום נפלא להתענג בו על ארוחת הבוקר שתוגש לכם כחלק מהאירוח ותכלול תפריט שופע החל מגבינות עשירות, דרך סלט ירקות בריא, ביצים לפי טעמכם, פנקייקים מתוקים ומבחר מיצים. 

ארוחת בוקר עשירה ומגוונת

למי שמחפש להכיר קצת את האיזור, מדובר בנקודה אידיאלית למסלולי טיול, תצפיות מרהיבות על הכנרת ועל נופי הגולן וקרבה למגוון של אטרקציות אתגריות יותר כמו טיולי ג'יפים ורכיבה על סוסים. לארוחת ערב רומנטית, אפשר בהחלט לנסוע לאחת ממסעדות הגורמה שבאיזור - ממסעדה ברוח קאנטרי אמריקני ועד לביסטרו בר לאניני טעם - אין ספק כי תוכלו לאתר את המקום שירצה את קיבתכם. במידה ואתם חוגגים אירוע מיוחד, תוכלו להזמין מבעוד מועד את הסוויטה בעיצוב אישי. אפשרויות נוספות בדרך להגשמת החלום כוללות הזמנת טיפול ספא מקצועי עד למשקוף הסוויטה, או ארוחת ערב במידה ולא מתחשק לכם לצאת מהמיטה. במתחם חלום יוסף תוכלו לבלות נופש קסום עם רגעי שלווה ורומנטיקה, נטולי דאגות ועם הרבה אהבה מהטבע, הזוגיות והסוויטות. 

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות רומנטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים