צימרים רומנטיים לחורף קר

העונה הקרה משרה אווירה רומנטית ומעוררת את התשוקה לנסוע לחופשה מחוץ לבית. לשחות בבריכה מקורה כשגשם זלעפות דופק על החלונות, לראות את העננים מבעד לחלון שסמוך לג'קוזי, להתפנק בארוחה משובחת ולהתחמם זה בידיה של זו.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 30/12/2013

צימרים יוקרתיים, וילות איכותיות ואתרי אירוח כפריים ברחבי הארץ מהווים יעד אטרקטיבי לחופשה זוגית מענגת בסגנון ובתפאורה המועדפים עליכם. לפניכם מספר המלצות לחורף חם מכל הלב מצפון ועד דרום.

אורבן בכפר ורדים: פינוק מודרני

מי שראה את כפר ורדים בחורף יודע שמדובר במראה עוצר נשימה. אורבן הינו מתחם אירוח מודרני שצמח באחד המקומות היפים בישוב ומציע לכם שני לופטים המחוברים זה לזה באמצעות מבואה עם כל הפינוקים הנחשקים לזוגות אוהבים: ג'קוזי, בריכה, מסכי טלוויזיה גדולים, מטבחון מאובזר היטב, רצפת העץ הכהה מקרינה החוצה חום, גופי התאורה בלופטים יוצרים אווירה רומנטית וקסומה, נרות סביב הג'קוזי ופינוקים דוגמת מגבות רכות, חלוקי רחצה נעימים ונעלי בית מלטפות להשלמת התחושה שמחבקת מכל הכיוונים. לא תרצו לצאת מהלופט לאף מקום ואפשר אפילו להזמין בתוספת תשלום עיסויים קלאסיים ואלטרנטיביים עד אליכם.

עיצוב מודרני ומפנק, אורבן

229 חד נס: להתקרב לטבע

בין הטיפות המרקדות מסביב, אתם מוזמנים לטבול בבריכות אקולוגיות פרטיות, לתת למים הנקיים והנעימים לעטוף אתכם. חד נס 229   הוא מתחם יוצא דופן ועצום בגודלו המחולק לשלוש סוויטות מבודדות, שלכל אחת מהן יש בריכה אקולוגית. הסוויטות עצמן הן פאר היצירה – ריהוט אירופאי קלאסי משובח, יצירות אומנות, מכונת קפה ועוד. הנוף לרכס אלמגור והרי גולן בחורף יסנוור את עיניכם ותוכלו להפליג עם הדמיון רחוק רחוק. בנוסף, יש במתחם בית קפה מקסים ושלווה אין קץ.

מתחם אקולוגי עם נוף מהמם

אחוזת סחלב כפר ורדים: חימום מענג

פנינה נוספת בכפר ורדים היא אחוזת סחלב שמציעה בחורף בריכת שחייה מחוממת לאורחי האחוזה המהודרת. באווירה טוסקנית אותנטית, תוכלו ליהנות משתי סוויטות מושקעות עם ג'קוזי, פינת ישיבה, מטבחון מצויד היטב ועוד. ליד הבריכה מחכה לכם ג'קוזי ספא ענק וסאונה יבשה לרגיעה טוטאלית. חוויה חורפית שלא תשכח. 

חוויית אירוח מוקפדת במיוחד, אחוזת סחלב

נוף החאן בכפר אוריה: כיף להירגע

מי שמחפש יותר טבע, להרגיש בחוץ ולהתחמם בפנים, נוף החאן בכפר אוריה הוא הלוקישן עבורו. שלוש יחידות עם מיטה זוגית, עלייה גג ומיטות נוספות, מסך lcd, ג'קוזי או הוט טאב מעוצב הבנוי מעץ ארז מלא, האווירה חמה ומרעננת. בגינה מסביב הכל פורח ותגלו פינות ישיבה שטובלות בין הירוק.  פסטורלי ונעים. 

ג'קוזי ספא חיצוני, נוף החאן

לונה ביאנקה בחד נס: אהבה תחת העננים

תתחילו להתרגש כי החורף זה הזמן להתאהב! ואין יותר טוב מאשר בסוויטות פאר עם ג'קוזי ספא. בלונה ביאנקה בחד נס, מחכה לכם מיטה זוגית ענקית ויוקרתית, מטבחון חדיש עם מכונת קפה וכמובן כיבודים מפנקים, מקלחון עם ראש גשם, מרפסת ישיבה המשקיפה לנוף פאנורמי משגע וגולת הכותרת – חדר עם ג'קוזי ספא חדיש, תאורת לילה וכריות ואפילו dvd מובנה. 

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים