רמות: מה עושים ואיפה מטיילים

עם נוף לכנרת, מגוון טיולים בסביבה, חוות סוסים מקומית, טיולי ג'יפים, מסעדות גורמה, פינות חמד וצימרים המתאימים לכולם. כל מה שיש לעשות ברמות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 08/01/2014

מושב רמות הוא מושב קסום לנפוש בו, זה הוא מושב חקלאי השוכן 200 מטרים מעל פני הכנרת וממערב לרמת הגולן. הנוף מהמושב עוצר נשימה! מכיוון אחד, תצפית אל עבר הימה היפה של ישראל ומכיוון השני – ההרים הירוקים של הרמה.

השם רמות ניתן למושב על שם שתי הרמות עליהן נוסד והתחושה כאן היא של "גובה". האופי החקלאי של המושב עדיין נשמר ולאורך הדרך תשימו לב למטעים מסוגים שונים והתוצרת מתבטאת גם בחוויית האירוח – חומרי גלם איכותיים וטריים.

המיקום של רמות מאפשר לטייל במגוון רחב של אזורים – שוכן רק חמש דקות נסיעה מחופי הכנרת וחצי שעה מטבריה ומקצרין. מערות, מעיינות, חופים וטיילות. נקודת מוצא נהדרת למסלולים ואטרקציות בצפון הארץ. זה הוא גם מושב רומנטי מאוד, ירוק להפליא עם מסעדות שף טובות וצימרים מפנקים ברמות

הדרך אל רמות: היופי מתחיל כבר כאן (צילום דנה נמדר)

נחלים זורמים בקרבת מקום (צילום דנה נמדר)

מה לעשות לנפש: חוות רמות

כל המשפחה תהנה כאן מדהירה נעימה. זו היא חוות סוסים השוכנת בתוך מושב רמות ומציעה טיולי סוסים לכל המשפחה במושב ומחוצה לו, בחיק הטבע, על שפת הכנרת ובשבילים נסתרים של רמת הגולן במגוון רחב של קונספטים, כגון טיולי בוקר מלווים בפיקניק עשיר במטעמים או טיולי שקיעה רומנטיים לזוגות אוהבים. 

פעילויות ברמות לאוהבי השטח: פלגי בזלת

אם חשקה נפשכם לצאת למסע שטח ייחודי או לטיולי ג'יפים אנרגטיים ברמת הגולן, הגעתם לאטרקציה הנכונה. טיולי ג'יפים מאורגנים ומוזמנים מראש כולל ארוחות בשטח ועוד הפתעות וריגושים במסגרת חוויה על גלגלים.

למדוושים ברמות: אופן נעים

אזור רמות מציע מרקם גיאוגרפי אידיאלי לרוכבי אופניים ואם לא הגעתם עם הציוד הנכון, תוכלו לשכור אופניים אצל "אופן נעים" במושב רמות או לצאת לטיולי אופניים מאורגנים מתוכננים היטב לפי דרגת הקושי המבוקשת, מלווים ברכב סיוע ובציוד המתאים.

למבינים: אצל ויוי ברמות

מסעדת גורמה כפרית (לשעבר בטי ונוחי מבשלים חוויה) המציעה ארוחת טעימות מפתיעה המשתנה מעת לעת. האווירה רומנטית להפליא, שולחנות עם מפות בורדו ונרות דולקים. בין המנות תבשילי קדרה, בשרים משובחים, דגים וגם מנות לצמחונים. הסעודה אצל ויוי מלווה בשימוש ביינות בוטיק מיוחדים. הקפדה על הפרטים הקטנים בחוויה קולינרית יוצאת דופן בסטנדרטים גבוהים. 

מושב רמות למטיבי לסת: הבקתה

מסעדה כשרה המציעה בשרים עסיסיים בשילוב תוספות חמות. המסעדה שוכנת בבקתת עץ אותנטית,, שופעת אווירה כפרית חמה, מוגשים כאן בשרים דוגמת חזה עגל, צלעות טלה, המבורגרים, קבבים ועוד מנות לארוחות צהריים וערב. 

מסעדת גורמה ברמות: מושבוצ

מסעדה השוכנת מול נוף מהפנט של הכנרת, נוף שיפתח לכם את התיאבון. תפריט בסגנון כפרי מלווה ביינות איכותיים, בשרים מהגריל, סינטה, אנטריקוט, רביולי ומנות לילדים. במסעדה בר עשיר וחצר מטופחת לאירועים מיוחדים.

רק בקיץ, אבל לא רק לילדים: חופי הכנרת והלונה גל

חופי הכנרת קרובים מאוד לישוב רמות ובינהם גם פארק המים הצפוני השוכן על שפת הכנרת ומציע מתקני מים כגון מגלשות מים ישרות או מפותלות, מתחם מים מיוחד לפעוטות עם מתקני מים שילדים אוהבים, בריכת שחייה אולימפית, מסלול אבובים. חוויית מים קצבית בשילוב מדשאות ירוקות וקפיטריה. מתכון מנצח ליום כיף לכל המשפחה. 

הקירבה לחופי הכנרת (צילום דנה נמדר)

טיולים ברמות כל השנה: עיינות סלוקיה

בדרך לקצרין ברמת הגולן אל תפספסו עצירה בלתי נשכחת בעינות סלוקיה (עינות עדן), בריכות מים קסומות (מחלק מהן שואבת חברת מי עדן את המים) בין שיחי פטל לעצי דקל, שביל מסודר שעובר בין אבנים סלע

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים