לטיול יצאנו - טיפים מעולים לטיולי משפחות

בחורף, בסתיו, בקיץ ובאביב – כל אחת מהעונות היא תקופה מעולה לטיול עם ילדים. אבל איך עושים את זה? רגע לפני שאתם אורזים את כל הבית, כדאי לכם להציץ בטיפים המעולים של המומחים שלנו.

writer
מערכת אתר Weekend תאריך פרסום: 30/01/2014

בחורף, בסתיו, בקיץ ובאביב – כל אחת מהעונות היא תקופה מעולה לטיול עם ילדים. אבל איך עושים את זה? רגע לפני שאתם אורזים את כל הבית, כדאי לכם להציץ בטיפים המעולים של המומחים שלנו.

לאחר הלידה, משפחות רבות לעתים קרובות מוותרות על טיולים וסיורים בחיק הטבע ובאתרי תיירות שונים. אבל אט-אט הילד גדל, וסוף כל סוף אפשר לחזור, לטייל וליהנות מהנופים המרהיבים של ארצנו.

הורים רבים מפחדים שהיציאה מהבית עם הילדים תהפוך לסיוט רק בגלל שיהיה חסר דבר-מה. חשש זה גורם לרבים מהם להתבצר מהבית, ולהמשיך ולקוות שיום אחד, זה לא יהיה מסובך כל-כך. אז כדי שלא תצטרכו לחכות עד שהילד יהיה בן 18, החלטנו לחלוק עמכם כמה טיפים, שיאפשרו לכם לצאת לטיולי משפחות בראש שקט ונקי מדאגות. 

3 טיפים מעולים לטיולי משפחות עם ילדים

1. בחרו במסלול שמתאים לכל בני המשפחה – האם אתם מתכוונים לצאת לטיול עם עגלה או טיולון? מתכננים סיור עם ילדים קטנים? תכננו מסלול שיתאים ליכולותיכם וליכולותיהם, על מנת להימנע מתחושות מתח ואי נעימויות. אל תבחרו במסלול ארוך מדי, ודאו שהמסלול מותאם לעגלות ילדים ושיש בו נקודות למנוחה ולשעשוע.

הימנעו מלבחור במסלולים תלולים, והעדיפו שטחים מישוריים עם שבילים סלולים ובטוחים. אם יש לכם פעוטות ותינוקות, הימנעו ממוזיאונים והעדיפו אטרקציות ידידותיות לגילאים אלה. אם יש לכם מתבגרים, נסו לשלב במסלול אטרקציות שגם מתאימות להם, ובקרו בהם בזמן שאחד מבני המשפחה הבוגרים ישמור על הילדים הקטנים יותר.

2. הצטיידו בבגדים להחלפה – ילדים בחוץ זה עשוי להיות דבר שמתלכלך... אין לנו בעיה עם ליכלוך, אבל יש לנו בעיה עם דברים שהופכים לבוץ, נרטים או נקרעים במהלך הטיול. בייחוד אם אתם עם ילדים קטנים, ויוצאים לטיול שטח חשוב שתביאו אתכם בגדי החלפה כדי שלא תמנעו מהילדים את החוויה של הטיפוס והלכלוך...

3. אוכל – הצטיידו בחטיפים, אוכל ושתיה כדי שתוכלו ליהנות מהטיול ולא תהיו בלחץ של זמן להתקפל ולהמשיך האלאה למסעדה. אכילה בשטח ופיקניק ספונטני יכולה להיות חוויה מעולה גם היא לא מתכוננת, אבל חשוב לזרום עם הרעיון מראש ולהגיע ערוכים.

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים