החיים הטובים: אירוח באחוזת מורנה

על פסגת הרי הגליל הקסומים, כשהיא משקיפה על הכנרת הכחולה ומאובזרת במיטב האלמנטים המפנקים, מזמנת אחוזת מורנה את כל אוהבי החיים הטובים לנופש של פינוק ורוגע.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 13/02/2014

אחוזת מורנה ממוקמת ביישוב הפסטורלי נוף כנרת, בין צפת לראש פינה ומציעה אירוח ייחודי המלא בכל טוב. במתחם 8 סוויטות יוקרתיות המעוצבות בסגנון אירופאי עם ריצוף ייחודי, טפטים מסוגננים וגופי תאורה מרהיבים. 

הנוף אמיתי והאוויר צלול

למשפחות, זוגות וקבוצות

באחוזת מורנה חמש סוויטות המיועדות לזוגות המחפשים נופש רומנטי ומענג, ושלושת הסוויטות הנוספות, מאפשרות למשפחות וקבוצות זמן איכות משותף. 

הסוויטות הזוגיות מאובזרות בפריטי נוי מוקפדים היוצרים אווירה מרגיעה. בכל אחת מהסוויטות ישנה מיטת עץ זוגית מהודרת, פינת ישיבה רומנטית לרגעים של יחד, סלון מרווח עם מסך lcd שמחובר לערוצי הלווין השונים וdvd לצפייה בסרט אהוב. בנוסף, תוכלו למצוא ג'קוזי רחב עם מקום להתרווח ולהרגע בתוך פכפוך המים וקצף ריחני. 

עיצוב עשיר ומוקפד

הכי רומנטי שיש

להציץ מבעד לחלון

מסביב, תוכלו להתרשם מהנוף הירוק של האיזור, הבוקע מכל עברי הסוויטה. מומלץ גם לצאת החוצה ולשאוף אוויר במרפסת הסמוכה לסוויטה. בנוסף, תוכלו למצוא בחדר פינת קפה ומטבחון מאובזרים ופינת טואלט לחובבי הטיפוח. 

תחושת חופש בכל מקום

מתאים גם לילדים

לצד הסוויטות הזוגיות ישנן גם שלוש סוויטות משפחתיות המחולקות כל אחת לשני חדרים. כל הפינוקים שצויינו נמצאים גם בסוויטות המשפחתיות, שיתרונן הגדול הוא באפשרות לאירוח משותף של קבוצת אנשים, זאת לרגל חגיגת יום הולדת, מסיבת רווקים או בילוי של מספר משפחות יחדיו. 

הוילה היוקרתית של אחוזת מורנה, אשר כוללת את כל הסוויטות, מציעה לצד חדרי השינה, גם מתחם אירוח משותף הכולל סלון רחב ידיים, מטבח מאובזר בו ניתן גם לבשל ארוחת מלכים ופינת אוכל מהודרת המתאימה לסעודה של 12 איש. 

סוויטות מרווחות במיוחד

 שולחן ערוך המותאם ל 12 איש

חם כאן כל השנה

העיצוב העשיר בא לידי ביטוי בכל פינה של הוילה המרשימה. אך מכאן הבילוי רק מתחיל, כי מתחם אחוזת מורנה מכיל גם מתחם אירוח מרכזי לשימוש כל אורחי הסוויטות, חצר מטופחת הכוללת בריכת שחייה מקורה ומחוממת מוקפת בדק עץ יוקרתי שלצידו בר משקאות מואר בתאורה עכשווית. בריכה נוספת שמחכה לאורחים היא בריכת זרמים ייחודית, אשר מקורה ומחוממת ומגיעה עד ל-40 מעלות, כך שגם בימות החורף תוכלו להתפנק בצלילה פנימה. 

מקורה ומחוממת בימי החורף

ואם בכל זה לא די, הרי שבמקום מחכה לכם גם ג'קוזי ענק ומפואר וסאונה יבשה לרגעי מנוחה אופטימליים. מי שרוצה להישאר יבש, יכול לבחור לנוח על אחד משפע של ערסלים במקום, או לרבוץ על מיטת שיזוף לבחירתו. בשביל שגם לילדים יהיה במה להתעסק, במקום גם שני שולחנות סנוקר מקצועיים ונדנדות פזורות בחצר. 

רק תבחרו לאן להכנס

כל השפע הזה נמצא כמובן בתוך ירוק העד שמקיף את כל האיזור. אורחי האחוזה יכולים להזמין ממגוון טיפולי הספא המפנקים כמו  עיסוי שוודי, עיסוי רקמות ועוד, אשר יגיעו אליהם עד לפתח הסוויטה.  

ג'קוזי ספא בכל מקום

רק לפנק...

בימים יפים, ניתן גם ליהנות מארוחה בחוץ, תוך

אולי יעניין אתכם גם

מדורים