מסעדות במתחם שרונה

מתחם שרונה, שהוקם בשטח המושבה הטמפלרית בתל-אביב, המשתרעת על השטח שבין הרחובות קפלן לרחוב הארבעה, הפך עוד טרם פתיחתו למתחם הבילויים והקניות הנחשק ביותר באזור המרכז.

writer
עדי מלר תאריך פרסום: 26/05/2014

מתחם שרונה, שהוקם בשטח המושבה הטמפלרית בתל-אביב, המשתרעת על השטח שבין הרחובות קפלן לרחוב הארבעה, הפך עוד טרם פתיחתו למתחם הבילויים והקניות הנחשק ביותר באזור המרכז. 

אופיו הייחודי של המתחם נובע מהאוכלוסייה המגוונת הפוקדת אותו בשעות השונות של היום. בשעות הבוקר והצהריים המתחם הומה חיילים (מבסיס הקריה מעבר לכביש) ואנשי עסקים המגיעים מבנייני המשרדים המפוארים שברחוב הארבעה. בשעות הצהריים המקום מתמלא בתושבים הגרים בסמוך למתחם שמגיעים ליהנות מטיול רגלי בין שבילי המתחם ולשבת בפינות החמד הירוקות הפזורות ברחבי המתחם.  בשעות הערב מתמלא המתחם בבליינים בני כל הגילאים המגיעים לברים ולמסעדות כדי ליהנות מאווירה אורבנית תוססת, בעיר שאין שנייה לה. 

לחופשה תל אביבית היכנסו אל דירות נופש בתל אביב

פיקניק במתחם שרונה. צלם: אפיק גבאי

המתחם מציע למבקרים סיורים מרתקים בין המבנים המרתקים והשבילים היפהפיים, חנויות בוטיק מיוחדות לצד חנויות מותגים וחנויות קונספט יוקרתיות, בתי קפה באווירה חמימה ומעל לכל – שפע מסעדות מעולות ההופכות את המתחם למושבה קולינרית איכותית. 

לצד בתי העסק הפעילים כיום במתחם, יפתח בחודשים הקרובים "שרונה מרקט", שוק אוכל יוקרתי השואב השראה משווקי המזון האירופאיים ובו יפעלו שפע דוכני מזון בהם יהיה ניתן להשיג גבינות, בשרים ומעדנים נוספים איכותיים. 

למלונות בוטיק בתל אביב

בין אם תכננתם להגיע לביקור במתחם עם בן/בת הזוג, עם המשפחה או עם חברים, במתחם שרונה תוכלו למצוא היצע קולינרי עשיר ומגוון.

מסעדות השף במתחם שרונה

ברנז'ה – מסעדת השף המדוברת של אופיר וידבסקי, אותה פתח עם המסעדן הראל בלו, עומדת מאחורי השם שלה והופכת למקום עלייה לרגל של מיטב אנשי התרבות והבידור בארץ, שבאים להתנסות בהרפתקה הקולינרית החושנית שמציעה המסעדה. מסעדת הגורמה חולשת על בניין טמפלרי מקורי בן 2 קומות ומציעה תפריט ספרדי-ים תיכוני המשלב את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ואת האווירה הצבעונית והחצופה של המטבח הים-תיכוני. בשעות הערב הופכת הברנז'ה לבר לאונג' סקסי אליו ניתן להגיע כדי לסגור את הערב עם תפריט האלכוהול המשובח של המקום. 

מסעדת ברנז'ה. צלם: דן פרץ

ברנז'ה, דוד אלעזר 15, טל' 03-6562626.

קלארו, מסעדת השף של רן שמואלי ממוקמת במבנה טמפלרי מקורי בגודל 1,100 מ"ר המשמר את האופי ההיסטורי והיוקרתי ויוצר אווירה חמה, צבעונית ותוססת. תפריט המסעדה מושתת על חומרי גלם משובחים שמקורם בישראל בלבד ומציע תפריט גורמה ישראלי-ים תיכוני ומנות יפהפיות עשירות בטעמים, כיאה למטבח הישראלי החדש.

ריזוטו יין אדום ושפונדרה, מח עצם וחלמון, מסעדת קלארו. צלם: איליה מלניקוב

שמואלי, מאמין גדול בחוויית אכילה משותפת, יצר חלל המיועד לאכילה חברתית בשולחנות ארוכים ומשותפים ותפריט שרינג הנועד ל-4-6 סועדים. לצד תפריט הגורמה נהנים הסועדים מתפריט אלכוהול משובח ומקוקטיילים ייחודיים הנרקחים על-ידי המיקסולוג הפרטי של קלארו ומוכנים מפירות וירקות טריים ואלכוהול פרימיום. 

מבחר קוקטיילים, מסעדת קלארו. צלם: איליה מלניקוב

קלארו, דוד אלעזר 30 פינת רחוב הארבעה, טל' 03-6017777.

האיטלקיות במתחם שרונה

ברוכים הבאים ל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים