חנויות במתחם שרונה. חנויות בוטיק בשרונה

במבנים המחודשים במושבה הטמפלרית בשרונה נפתחו בחודשים האחרונים חנויות ובוטיקים רבים המזמינים את המבקרים לחוויה אלגנטית המשלבת בין אמנות, אופנה וטיפוח לבין האווירה ההיסטורית במקום.

writer
עדי מלר תאריך פרסום: 22/12/2020

עם מרכז עזריאלי ממזרח ודיזינגוף סנטר ממערב, המושבה הטמפלרית שרונה הייתה צריכה להתעלות כדי להעניק למבקרים בה חוויית קניות שונה לחלוטין. כמה חודשים לאחר פתיחתה, ניתן לקבוע שהמשימה הוכתרה בהצלחה רבה ובהחלט מדובר במרכז קניות יוצא דופן בנוף התל-אביבי. 

חנות דיזל במתחם שרונה. צילום: יקיר פולק

לחופשה תל אביבית היכנסו אל

המושבה המחודשת היא שילוב של ארכיטקטורה אירופאית קלאסית שהשתמרה במבנים הטמפלרים שהוקמו בשלהי המאה ה-19, ושל אווירה אורבנית מתוחכמת אך נינוחה. המבנים היפהפיים מוקפים בכרי דשא מטופחים, פינות ישיבה, שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים ובריכות נוי שהופכות את הטיול במושבה לחוויה נעימה במיוחד. החנויות, הממוקמות בתוך בתים טמפלרים כפריים, מאפשרות הצצה אליהן מבעד לחלונות הפתוחים והאווירה המתקבלת היא של שיטוט בעיירה קטנה ומתוקה שבמקרה מציעה המון דברים יפים ואופנתיים למכירה.

החנויות האופנתיות

מתחם שרונה שם למטרה לרכז בתוכו את מותגי האופנה המובילות ביותר בארץ ובעולם ולהעניק למבקרים בחנויות חווייה מיוחדת המשלבת בין הארכיטקטורה הייחודית של המבנים הטמפלרים לעיצובה הייחודית של כל חנות. 

לפני כחודשיים סער עולם האופנה הישראלי כשהמעצב האגדי טומי הילפיגר הגיע לישראל כדי לחנוך את חנות הדגל של החנות הנושאת את שמו במתחם שרונה. החנות העצומה (725 מ"ר) המשתרעת על פני 3 קומות, מעוצבת בקווים נקיים ואלגנטיים המזוהים כל-כך עם הילפיגר, שבגדיו הגדירו מחדש את הסגנון הכל-אמריקאי. הבניין הטמפלרי היפהפה בו שוכנת החנות, הרהיטים העתיקים והנברשות המפוזרים במקום תורמים לאווירה היוקרתית והופכים את הביקור בחנות לחוויה מיוחדת במינה.

חנות טומי הילפיגר במתחם שרונה. צלם: אסף פינצ'וק

טומי הילפיגר, דוד אלעזר 19, 03-6433167.

גם חברת דיזל שלחה לשרונה נציגה, ועוד איזו נציגה. החנות הוקמה במבנה עצום ומפואר ששימש כבית מגורים, שלאחר עבודות שיחזור מדויקות מציג כעת לראווה מרצפות וציורי קיר אותנטיים וכן קישוטים וריהוט שיוצרו בהתאמה אישית. בחנות 10 (!) חדרי קונספט שונים בהם ניתן למצוא את קולקציות הפרימיום היוקרתיות של הרשת לצד אקססוריז, נעליים מעוצבות ושלל גזרות וקווים של הג'ינסים האהובים.

דיזל במתחם שרונה. צלם: יקיר פולק

דוד אלעזר 5, תל-אביב, 03-6490324.

ניתן למצוא בשרונה מגוון רחב של חנויות אופנה מוכרות וסניפים של רשתות ותיקות אך הדגש הוא על חנויות ייחודיות המציעות ביגוד ומותגים המוכרים פחות לקהל הישראלי. 

אחת החנויות שמעוררות את הציפייה הגדולה ביותר היא stussy, חנות אופנה אורבנית שבגדיה זכו לתואר המחמיא "השאנל של אופנת הרחוב". בגדי ה-streetwear של stussy מגלמים את תרבות הרחוב הקוסמופוליטית של הערים הגדולות ביותר בעולם, לצד אופנת הגלישה הייחודית, שהיא תרבות בפני עצמה. המותג מזוהה עם אייקונים תרבותיים נוספים כמו קונברס, ביווייס ובאטהד והלוני טונס, עמם גם שיתף פעולה.

מתוך הקולקציה של סטוסי. צלם: פרנצ'סקו גיוסטי 

stussy (מועד הפתיחה יוכרז בקרוב).

החנות המטפחת בשרונה

מוצרי הטיפוח והבשמים היו

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות טיול לשבת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים