צימרים ברמות: חופשת קיץ ברמה אחרת

יש מקומות שלא משנה כמה פעמים ביקרנו בהם, תמיד נשתוקק לשוב. משהו בריח שבאוויר, הירוק בעיניים, הזיכרונות המתוקים, כל אלה ביחד פשוט מרגשים אותנו. רמות הוא אחד מהם. התחושה שהזמן עוצר מלכת, האנשים רגועים יותר, הרבה אטרקציות שעוד לא גילינו ושכל חופשה במקום שונה מקודמתה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 17/06/2014

רמות היא יעד נפלא לחופשת קיץ , נקודה. הרבה בזכות המיקום הגיאוגרפי שלה, כשני קילומטרים בלבד מחופה הצפון המזרחי של הכנרת ובמערבה של רמת הגולן. מעבר אחד, נשקפת הכנרת המבריקה ומהעבר השני, הרי הגולן. אלה לא רק יוצרים ביחד תערובת מהפנטת של נופים משתנים אלא גם בילויים בסגנונות שונים, החל משכשוך בנחלי הגולן, טיפוס בהרים, ביקור בשמורות הטבע באזור ועד טבילה מרעננת בכנרת והשתזפות בחופיה.

בקתות עץ - נופי כנרת בוקי

יתרון בולט נוסף הוא חוויית האירוח ברמות, צימרים ברמות נמצאים כמעט בכל פינה, זה הוא מושב שאולי החל את דרכו כהתיישבות חקלאית של תנועת המושבים, אך מאז הפך למושב תיירותי עם מסעדות משובחות, חוות סוסים, שבילים לרוכבי אופניים, ג'יפים, טרקטורונים, מרכזי ספא וכמובן – שפע של צימרים ובתי הארחה. למעשה, ברמות יש מעל 200 חדרי אירוח! כך שמי שחיפש יעד אידיאלי לחופשת קיץ ימצא את מבוקשו ברמות.

אז איפה לנפוש ומה עוד לעשות?

לנפוש בכפר: אירוח בבתי נורית

בתי נורית הינו מתחם פסטורלי מול הנוף הכובש המציע שמונה בקתות המשלבות בין אבן לעץ, מאובזרות בכל טוב ובטביעת יד מסוגננת. יש בקתות רומנטיות לאוהבים ובקתות למשפחות. בכל בקתה ג'קוזי מרווח, מטבחון, מיטה זוגית. מחוץ לבקתות, מצפה לכם חצר מטופחת עם פינות ישיבה ומנגל. במתחם גם מסעדה באווירה כפרית המגישה בתוספת תשלום ארוחות בוקר מפנקות.

מתחם פסטורלי, בתי נורית

מתאים לזוגות ולמשפחות, בתי נורית

לראות את הכנרת: אמיתי נוף קסום

אין כמו להקיץ אל מול הכנרת. באמיתי – נוף קסום, תוכלו ליהנות מהתפאורה הזו מדי יום! מדובר בשלול בקתות עץ מאובזרות היטב עם מיטה רחבה וג'קוזי גדול, פינת ישיבה, ומרפסת צמודה אל מול הנוף. החצר הירוקה כוללת גם בריכה מוקפת דק עץ ושלווה אינסופית. 

בריכה מול הנוף, אמיתי נוף קסום.

בקתות כפריות ומטופחות

חוויה פסטורלית: בריזה בכפר

בריזה בכפר הוא כפר נופש ברמות המציע בקתות עץ מסוגים שונים מבקתות לזוגות, דרך וילות ועד סוויטות. החדרים מצוידים היטב, כוללים חצר מטופחת או מרפסת גדולה פונה אל נופי המושב. במתחם גם ספא סקיי בו תוכלו להירגע בג'קוזי או בסאונה ומסעדה המגישה ארוחות בוקר מפנקות בניחוח ישראלי. 

דמיינו את השקט, בריזה בכפר

מתחם עם 15 חדרי אירוח

לדהור קדימה: חוות רמות

חוות רמות זוהי חוות סוסים המארגנת טיולי סוסים לזוגות ולמשפחות, טיולי רכיבה ליחידים או לקבוצות. הטיולים מתקיימים בסביבת רמות והכנרת, בהרי הגולן, בחופי הכנרת, בלב הטבע מול נופים משכרים. ניתן לבחור את משך הטיול, כולל המסלול, לשלב רכיבה תוך כדי ביקור באתרים ארכיאולוגיים או היסטוריים והכל בליווי מדריכי רכיבה מוסמכים.

טיולי ג'יפים מסעירים:  אצל ג'ימי 

בגבעת יואב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים